Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat


Regulamentul oficial al Programului de Loialitate privind

”Cardul Direct de la Flanco”


 

1. Numele/Adresa organizatorului campaniei
1.1 Organizatorul prezentei campanii este BT Direct IFN SA, persoana juridica romana cu sediul social in municipiul Cluj Napoca, str. Constantin Brancusi, nr. 74-76, etj. 3, jud. Cluj, cu adresa de corespondenta la punctul de lucru din municipiul Bucuresti, sector 2, Bvd. Dimitrie Pompeiu nr. 6A, Cladirea Olympus, etaj 3, înregistrată la Registrul Comerţului sub J12/1556/2018, Cod Unic de Inregistrare 16036850, înregistrată în Registrul General al BNR sub nr. RG-PJR-13-110144/14.01.2020 si registrul Special BNR: RS-PJR-13- 110024/14.01.2020, autorizată ca IP nr. 004/28.04.2011, telefon contact: 0264 30 2000, adresa email: [email protected], denumita in cele ce urmeaza “Organizatorul”.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau modifica durata Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul, in mod gratuit, conform articolului 4 4.3, din prezentul Regulament. Oricare din modificarile enumerate anterior se vor face printr-un act aditional.

 

2. Durata de desfasurare a Programului de loialitate
2.1 „Programul de loialitate privind Cardul Direct de la Flanco(denumit in continuare
„Programul de loialitate” sau „Programul”) organizat in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, se va desfasura in perioada: 01.06.2023, ora 00:00 – 31.12.2024, ora 23:59, ora României.
2.2 In situatia in care Organizatorul decide sa modifice durata acestui Program de loialitate, acest fapt va fi adus la cunostinta publica, in mod gratuit, conform articolului 4 4.3, din prezentul Regulament.

 

3. Conditii de participare
3.1 Programul de loialitate se adreseaza tuturor persoanelor fizice, cetateni romani, cu varsta minima de 18 ani impliniti la data inceperii acestui Program, clienti BT Direct IFN SA, care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
Pentru participarea la Programul de loialitate:
(i) detin cardul de credit Card Direct Flanco principal sau suplimentar si nu sunt inregistrate debite scadente neachitate, pe intreaga perioada a desfasurarii Programului de loialitate;
(ii) efectueaza tranzactii la comerciantul Flanco, de orice valoare, cu Cardul Direct de la Flanco, in perioada desfasurarii Programului, astfel:
     1. cumparaturi cu plata integrala din magazine sau online, de pe flanco.ro;
     2. cumparaturi cu plata integrala din magazine sau online, de pe flanco.ro, cumparaturi care au fost transformate in rate usoare cu dobanda, prin programul Rate Oriunde;
3.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura orice tentativa de frauda prin restrictionarea accesului de a participa la acest Programul de loialitate, a persoanelor care incearca sa fraudeze;
3.3 Bonusul de loialitate se acorda numai in situatia in care participantii respecta prevederile prezentului In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate in prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorilor, fara alte despagubiri sau plati din partea Organizatorului.
3.4 Detinatorii de carduri BT Direct care indeplinesc conditiile de participare, dar nu doresc sa participe la acest Program, nu doresc sa primeasca bonusul de loializare si/sau nu doresc sa le fie prelucrate datele persoanele pentru participarea la Programul de loialitate si/sau pentru alocarea bonusului de loialitate, pot sa solicite excluderea din acest Program prin trimiterea unei cereri in acest sens la adresa de e-mail [email protected]. Daca transmiteti o asemenea cerere dupa data inceperii Programului, solicitarea dvs va fi acomodata in maximum 5 zile lucratoare de la data primirii Aceasta cerere nu opereaza retroactiv.
3.5 Angajatii companiei organizatoare si ai societatilor din grupul organizatorului au dreptul de a participa la acest Program de

 

4. Regulamentul Programului de loialitate
4.1 Programul de loialitate se va derula conform prevederilor prezentului Regulament. Prin participarea la prezentul Program, clientii BT Direct IFN SA care indeplinesc toate conditiile prezentate la Art. 3 „Conditii de participare” si nu transmit Organizatorului o cerere de excludere conform prevederilor art. 3.4., trebuie sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si legislatiei aplicabile pentru a putea beneficia de bonusul de
4.2 Prezentul regulament este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe toata perioada de desfasurare a Programului, pe site-urile btdirect.ro, www.flanco.ro sau la cerere, prin solicitare la [email protected] sau telefonic la ALO BT Direct 021 308 4000.
4.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a completa si/sau schimba, suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau modifica durata prezentului Regulament pe parcursul derularii Programului de loialitate, oricare dintre acestea urmand a fi aduse la cunostinta publicului, in mod gratuit, prin afisarea pe website-ul btdirect.ro, urmand ca acestea sa intre in vigoare in termen de 12 ore de la afisare.

 

5. Mecanismul de desfasurare si beneficiile Programului de loialitate
Programul se desfasoara in perioada indicata in 2.1 al prezentului Regulament;
Pe perioada de derulare a Programului, daca sunt indeplinite conditiile mentionate la capitolul 3, organizatorul:
 a) va aloca bonus de loialitate clientilor BT Direct detinatori ai Cardului Direct de la Flanco astfel:
   • 5% din valoare, pentru tranzactiile efectuate in reteaua de magazine Flanco si online, pe flanco.ro cu plata integrala sau transformate ulterior in rate usoare, prin programul Rate Oriunde;
 b) va informa clientii despre bonusul de loialitate acumulat prin intermediul extrasului de cont lunar, la cererea clientului prin apel telefonic la ALO BT Direct sau prin SMS lunar, pentru a opta pentru rascumpararea bonusului de loialitate;
 c) la cererea clientilor, va transforma bonusul de loialitate in sume de bani inapoi pe card (cashback), pentru cardurile care nu sunt inchise si care nu inregistreaza debite scadente neachitate. Clientul poate solicita transformarea bonusului de loialitate in bani inapoi pe card (cashback) prin apel telefonic la ALO BT Direct sau raspunzand la SMS-ul de informare transmis de Organizator conform pct. b de mai sus. Suma care poate fi transformata in bani inapoi pe card (cashback) este de minimum 10 lei si maximum disponibil, dar nu mai mult de 600 lei/luna/client;
 d) valabilitatea bonusului de loialitate:
   • este de 24 de luni de la data acordarii acestuia. Bonusul acordat si nefolosit pana la data expirarii va fi sters din conturile detinatorilor de carduri de credit la data expirarii celor 24 de luni;
   • in cazul clientilor care au serviciul datoriei mai mare de 30 de zile, bonusul de loialitate acumulat si nefolosit pana in acel moment va fi anulat;
   • bonusul de loialitate se pierde in cazul in care detinatorul renunta la Cardul Direct de la Flanco.
 e) bonusul de loialitate transformat in sume de bani inapoi pe card (cashback) poate fi utilizat de catre client la orice fel de cumparaturi sau retrageri de numerar;
 f) bonusul de loialitate (cashback) poate fi acordat numai sub forma de bani inapoi pe card, nu poate fi solicitat sub alta forma;

 

6. Taxe
6.1 Organizatorul nu este raspunzator pentru plata altor taxe, impozite, obligatii financiare legate de premiul oferit, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Codului

 

7. Litigiile si legea aplicabila
7.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator, pe de o parte si participanti, pe de alta parte, se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din
7.2 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea

 

8. Responsabilitate
8.1 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
    - imposibilitatea participarii la acest Program, generata de cauze care nu depind direct de Organizator;
    - eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participanti in legatura cu acest Program

 

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale participantilor la Programul de loialitate vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.

9.1 Date privind operatorul datelor cu caracter personal
In vederea desfasurarii Programului de loialitate, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre BT Direct IFN S.A (cu datele de identificare si de contact detaliate la art. 1.1), in calitate de organizator al campaniei.

9.2 Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Programul de loialitate vor fi prelucrate de catre Operator, in vederea:
   (i) organizarii si desfasurarii Programului (inclusiv informarii clientilor despre valoarea bonusului de loialitate acumulat si/sau pentru solutionarea cererii de transformare a bonusului in bani inapoi pe card (cashback);
   (ii) alocarii beneficiilor;

Va rugam sa aveti in vedere ca in calitate de client BT Direct, prelucrarea datelor dvs cu carater personal, inclusiv datele aferente tranzactiilor, se va realiza in conformitate cu prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea si protectia datelor cu caracter personal apartinand    clientilor    BT    Direct,    pe    care    o    puteti    regasi    pe    website-ul nostru- www.btdirect.ro, in cadrul sectiunii “prelucrarea datelor personale”.

 

9.3 Categoriile de date cu caracter personal
Pentru aducerea la indeplinire a scopurilor prevazute la art. 9.2 din prezentul Regulament, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
Nume ṣi prenume, transaction ID, numar card si cont, data, ora si suma tranzactiei, comerciantul la care s-a efectuat tranzactia, valoarea bonusului de loialitate acumulat si respectiv transformat in bani inapoi pe card (cashback), numar de telefon (pentru transmiterea informarilor despre bonusul de loialitate acumulat si pentru solutionarea cererii de transformare a bonusului in bani inapoi pe card (cashback)).

 

9.4 Temeiul legal al prelucrarii
Temeiul legal al prelucrării datelor pentru derularea Programului de loialitate este interesul legitim al organizatorului de a stimula vanzarea de produse prin intermediul produselor de creditare BT Direct.

 

9.5 Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele personale menṭionate vor fi dezvaluite, conform nevoii de a cunoaste, catre prestatori de servicii utilizati de organizator in desfasurarea prezentului Program de loialitate.

 

9.6 Perioada de stocare
Datele prelucrate pentru aducerea la indeplinire a scopurilor prelucrarii mentionate la art. 9.2 fac parte din categoria datelor cu caracter personal stabilite de legislatia in domeniu ca fiind prelucrate in scopul cunoasterii clientelei, astfel incat vor fi pastrate conform prevederilor acestei legislatii, de regula 5 ani de la incetarea relatiei de afaceri a clientului cu banca. La finalul acestei perioade datele vor fi sterse sau anonimizate, cu exceptia cazului in care alte prevederi legale impun pastrarea in continuare a acestora.

Datele prelucrate ale clientilor BT Direct se pastreaza conform prevederilor Politicii de confidentialitate BT Direct IFN SA, regasita pe website-ul www.btdirect.ro.

 

9.7 Drepturile participantilor faṭă de prelucrarea datelor cu caracter personal

Organizatorul garanteaza participantilor posibilitatea exercitarii drepturilor prevazute de Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR), astfel cum se regasesc acestea prezentate detaliat in sectiunea dedicata a Politicii de confidentialitate BT Direct IFN SA, regasita pe website-ul www.btdirect.ro. Prevederile prezentei sectiuni se completeaza cu prevederile Politicii de confidentialitate BT Direct.

 

10.     Incetarea Programului de loialitate

12.1. Prezentul Program de loialitate inceteaza la finalul duratei stabilite conform art. 2 .1 de mai sus ori cum a fost modificata conform art 2.2, sau în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forţă majoră ori în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua prezentul Program.

Nota*: Forta Majora, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului regulament şi care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile asumate, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert şi Industrie a Romaniei.

 

11. Alte reglementari
In caz de tentativa sau frauda a sistemului, abuz sau orice acte indreptate impotriva si la adresa Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei si tragerea la raspundere in conditiile legii a celor vinovati, inclusiv, dar fara a se limita la descalificarea participantilor la Programul de

 

 

BT DIRECT IFN S.A.

 

 

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile