Coletul Flanco tu deschizi tu decizi
Știm cum e...
Momentul când ai primit produsul comandat și mult așteptat. Momentul când ești cu coletul în casă și te apuci să îl deschizi nerăbdător. Și momentul când te enervezi fiindcă găsești o îndoitură acolo unde ar trebui să fie totul perfect drept.
Pentru astfel de momente am creat serviciul Verificare Colet.
Deși am fi putut să-i spunem foarte bine serviciul anti-enervare.
CUM FUNCȚIONEAZĂ?
- În momentul în care curierul este la tine la ușă sau la poartă, îți recomandăm să-i soliciți să deschidă coletul ca să verifici ce conține. Te uiți în primul rând să vezi dacă în colet se găsesc produsele comandate. Apoi verifici starea în care acestea au ajuns la tine.
- Verificarea poate să primească doar aspectul produselor. Ele trebuie să se prezinte fără neconformități vizibile (zgârieturi, semne de lovire, lipsă accesorii etc.).
Prin serviciul Verificare Colet nu se poate proba funcționalitatea tehnică a produselor. - Dacă ești pe deplin mulțumit de cele constatate, accepți livrarea și îi semnezi curierului de primire.
Ne confirmi astfel că totul este în regulă cu produsele din comanda ta. Este bine să știi că în cazul în care te răzgândești și apelezi la serviciul Retur Garantat, dar ne returnezi produsele cu diverse neconformități, vom presupune că acestea au fost cauzate de tine din moment ce ai acceptat livrarea inițială a coletului. - În cazul în care observi neconformități, ai tot dreprul să refuzi primirea coletului.
Curierul va completa un proces verbal de constatare, unde vor fi trecute motivele de refuz, tu îl vei semna și asta este tot.
Coletul ne va fi returnat, iar pentru tine această operațiune este complet gratuită. - Este bine să știi că livrarea unei comenzi poate fi acceptată sau refuzată doar integral.
Astfel, în situația în care sunt mai multe produse în comandă și doar de unul dintre ele nu ești pe deplin mulțumit, refuzul primirii acestuia implică returul întregii comenzi.
CE SE ÎNTÂMPLĂ DUPĂ CE REFUZI LIVRAREA?
Depinde doar de tine.
Îți putem livra un nou produs, dacă acesta se mai află în stoc. Iar noua livrare va fi gratuită pentru tine. Sau îți putem restitui contravaloarea comenzii, dacă ai achitat-o și nu-ți putem oferi un alt produs în locul celui refuzat.
Te vom contacta de îndată ce vom fi informați despre faptul că ai refuzat livrarea unei comenzi și vom stabili împreună cu tine pașii următori, în funcție de opțiunile disponibile și de ceea ce își dorești.