REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
“#hellomiscare”
Campania promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 18.06.2021 - 18.07.2021
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
- Campania promoțională “#hellomișcare” (denumită în continuare “Campania”) este organizată de LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Calea Floreasca 169A, București 077190, România, CUI RO1741660 (denumită în continuare “Organizatorul”).
- Campania se derulează prin intermediul agenţiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Str. Gara Herăstrău nr. 2, Equilibrium Building, Etaj 6, 020334, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/12388/1998, C.U.I. R11295365 (denumită în continuare “Agenţia”).
- Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare de la data publicării actului adițional ce conține aceste modificări.
- Regulamentul este public și gratuit pentru orice participant, fiind disponibil pe https://www.facebook.com/MotorolaRO, sau poate fi pus la dispoziția oricărui participant printr-o solicitare scrisă către sediul Organizatorului menționat mai sus.
SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
- Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 și se va desfășura conform prezentului Regulament Oficial, care este obligatoriu pentru toți participanții.
SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
- Campania este organizată și se desfășoară pe teritoriul României, în perioada 06.2021, ora 00:00:00 - 18.07.2021, ora 23:59:59, ora României (denumită în continuare „Perioada Campaniei”), în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Campania se desfășoară în magazinele Flanco, Altex, Media Galaxy, eMag, Orange, Vodafone și Digi, în conformitate cu programul de funcționare al fiecărui magazin precum (denumite în continuare „Magazine Participante”).
SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
- Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data începerii Campaniei, cu domiciliul/reședința în România, care achiziționează Produsele Participante la Campanie conform mecanismului, în decursul derulării acesteia (06.2021, ora 00.00.00 – 18.07.2021, ora 23.59.59, ora României), şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”).
- Nu pot participa la această Campanie promoțională angajații, colaboratorii sau personalul subcontractat ai Organizatorului, ai Agenției și ai celorlalte companii implicate în organizarea și derularea Campaniei promoționale, precum şi rudele în linie directă şi/sau colaterală (până la gradul al II- lea inclusiv), soţii/soţiile şi afinii acestora.
- Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.
SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE
- Produsele participante (denumite în continuare „Produsele Participante”) la această Campanie sunt toate telefoanele mobil marca Motorola, comercializate de către Organizator în Magazinele Participante menționate în Secțiunea 3, în limita stocurilor disponibile.
SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
- Participanții la prezenta Campanie Promoțională trebuie:
- Să achiziționeze orice telefon mobil marca Motorola (conform Secțiunii 5 a prezentului Regulament), din cadrul Magazinelor Participante enumerate în art. 3.1. (Altex, Media Galaxy, eMag, Orange, Vodafone și Digi), în Perioada Campaniei, și să păstreze documentul fiscal aferent achiziției Produsului Participant.
- Să înscrie imaginea documentului fiscal, în Perioada Campaniei, pe website-ul castigacumotorola.ro, prin completarea formularului online de participare, împreună cu datele personale, după cum urmează:
- Nume
- Prenume
- Strada
- Numar strada
- Oras
- Judet
- Sector
- Cod postal
- Numar de telefon
- Data nasterii
- Adresa de e-mail
- Cod IMEI 1*
- Fotografia documentului fiscal (care respectă condițiile prevăzute la art. 6.2 și 6.3.)
* Codul IMEI 1 transmis trebuie sa corespundă Produsului Participant achiziționat.
- Prin noțiunea de ”document fiscal” se înțelege orice document fiscal/ factură fiscală emis/ă de oricare dintre Magazinele Participante la data efectuării achiziției, prin care Participantul face dovada achiziționării Produselor Participante în Campanie, conform mecanismului. Documentele fiscale trebuie să aibă o dată de emitere în perioada de desfășurare a Campaniei, iar data și ora acestora trebuie să fie anterioare celor la care s-a efectuat înscrierea in Campanie. Documentul fiscal care atestă achiziția Produselor Participante trebuie sa fie păstrat in original, pentru validarea calității de câștigător, în cazul câștigului.
- Pentru a putea fi înscrisă în campanie, fotografia documentului fiscal trebuie să respecte cumulativ următoarele condiții:
- să fie clară, lizibilă, neechivocă;
- să se poată identifica entitatea emitentă, data emiterii documentului fiscal și denumirea completă a Produsului Participant;
- să fie încărcată în format .jpg, .png, .pdf.
- Un participant poate înscrie maximum 5 documente fiscale diferite pe zi. Un participant unic este definit de același număr de telefon.
- Un participant poate câștiga, în cadrul Campaniei, maximum un (1) premiu, indiferent de numărul de înscrieri valide efectuate pe website.
- Același document fiscal poate fi înscris o singură dată în Campania Promoțională. Pentru un document fiscal, un participant are o singura șansă de câștig indiferent de numărul Produselor Participante aflate pe documentul fiscal. Daca un participant se pe website de mai multe ori cu același document fiscal, nu se vor multiplica șansele de câștig.
- Dacă se dovedește că un participant a înscris în Campanie același document fiscal de mai multe ori, acesta va fi descalificat și va pierde dreptul asupra premiului câștigat și de participare în continuare la campania promoțională. Organizatorul va avea dreptul să solicite câștigătorilor, pe lângă documentul fiscal extras câștigător, și toate celelalte documente trimise de același câștigător.
- Pentru fiecare înscriere validă în campanie, participanții vor primi o șansă de a câștiga, prin tragere la sorți săptămânală, unul dintre premiile zilnice în bani, în valoare de 1000 lei.
- Fiecare participant are obligația de a păstra documentul fiscal/documentele fiscale cu care a participat la prezenta campanie pentru validarea premiului, în cazul unui câștig.
- Mesajele Campaniei:
Pentru fiecare înscriere corectă efectuată pe website-ul www.castigacumotorola.ro, participanții vor primi un mesaj de răspuns, după cum urmează:
FELICITĂRI!
Ai intrat în cursa pentru unul dintre premiile Motorola din campania Hellomișcare desfășurată în perioada 15 iunie -15 iulie!
Dacă vei fi extras câștigător pentru unul dintre premiile campaniei #hellomiscare, vei fi contactat în perioada 15 iulie – 15 august pentru validare. După validare, numele tău și localitatea de reședință vor fi publicate pe pagina de Facebook Motorola România.
Mult succes!
Echipa Motorola
SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE
7.1. Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoționale pot fi vizualizate în tabelul următor:
Premiu |
Număr premii |
Valoarea individuală (lei, cu TVA) |
Valoarea totală (lei, cu TVA) |
Bicicletă MTB XC 100 29'' Shimano Deore 1x11 Albastru Rockrider |
1 |
4,399.99 |
4399.99 |
Trotinetă Town 7 XL |
5 |
399.99 |
1,999.95 |
Card cadou Decathlon |
50 |
200.00 |
10,000.00 |
TOTAL |
56 |
- |
16,399.94 |
7.2. Valoarea totală comercială a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 16,399.94 lei, cu TVA.
7.3. Descrierea premiilor:
- Bicicletă Rockrider
- Cadru din aluminiu 6061 și 6013 de grosime variabilă și geometrie XC.
- Toate componentele acestei biciclete au fost alese pentru a realiza o bicicletă MTB fiabilă și performantă.
- Grup Shimano Deore M5100, furcă Manitou Markhor 100 mm, roți tubeless asimetrice și cauciucuri tubeless ready Hutchinson Kraken 2.3".
- Trotinetă Town 7 XL
- Această trotinetă dispune de roți mari, de 200 mm, din cauciuc de tipul poliuretan de înaltă calitate.
- Trotineta Town 7 XL este prevăzută cu 2 suspensii: față și spate.
- Compoziție cadru: 100% Aluminiu 6061
- Greutate maximă: 100kg.
- Card cadou Decathlon în valoare de 200 lei
- Cardul cadou este în format electronic și este echivalent cu valoarea de 200 lei, fiind transmis câștigătorului prin email de către Agenție după validare.
- Cardul cadou este valabil 2 ani de la data încărcării sale. Nu poate fi rambursat sau înlocuit în cazul pierderii, furtului, la sfârșitul perioadei de validitate sau la solicitarea deținătorului.
- Plata cu ajutorul cardului cadou poate fi efectuata o dată sau de mai multe ori, în limita valorică impusă de card. De asemenea, suma de achitat poate fi completată cu un alt mijloc de plată dacă este necesar.
- Cardul cadou poate fi folosit în orice magazin Decathlon din lume sau online.
7.4. Participanților din cadrul Campaniei nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (costul de achiziționare a Produselor Participante, cheltuieli legate de internet în vederea înscrierii în Campanie).
7.5. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.
7.6. Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiului câștigat în cadrul acestei Campanii. De asemenea, premiul acordat nu poate fi înlocuit cu alte bunuri și/ sau servicii, și nici transmis altor participanți sau unor terți, la cererea câștigătorului.
SECȚIUNEA 8. TRAGERILE LA SORȚI Ș DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR
- Premiile se vor acorda prin tragere la sorți, pe baza unui program cu distribuție aleatorie (respectiv prin mijloace electronice de prelucrare a datelor personale fără intervenție umană), în data de 07.2021. Extragerea va avea loc la sediul Agenției, în prezența unei comisii formate din 3 membri. La tragerea la sorți participă toate înscrierile valide din Perioada Campaniei.
- Se vor extrage câte 1 (un) potențial câștigător și 3 (trei) rezerve pentru fiecare premiu acordat. În cazul în care un câștigător nu poate fi anunțat sau nu poate fi validat în termenele și în condițiile stipulate la Secțiunea 9 a Regulamentului, se va apela la prima rezervă a câștigătorului respectiv, în ordinea extragerii, și se va urma aceeași procedură de anunțare și validare. Dacă se parcurge procedura pentru toate cele 3 rezerve și nu se finalizează validarea nici pentru ultima rezervă, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta rămânând în posesia Organizatorului.
- Un participant poate câștiga, în cadrul Campaniei, maximum un (1) premiu, indiferent de numărul de înscrieri valide efectuate. În cazul in care un Participant a câștigat deja, la data desemnării sale drept câștigător, numărul maxim de premii pe care un Participant îl poate câștiga în cadrul prezentei Campanii, acesta nu mai are dreptul de a mai fi desemnat drept câștigător, participarea sa la Companie ulterior momentului in care acesta a câștigat deja numărul maxim de premii fiind invalidată. În acest caz, se va proceda la apelarea la rezerve, în ordinea extragerii lor.
- Lista câștigătorilor validați conținând atât numele și prenumele câștigătorilor, cât și premiile câștigate, va fi publicată, în termen de maximum 10 de zile lucrătoare de la data validării câștigătorilor, pe website-ul castigacumotorola.ro și pe pagina de Facebook Motorola Romania https://www.facebook.com/MotorolaRO.
SECȚIUNEA 9. ANUNȚAREA, VALIDAREA ȘI ACORDAREA PREMIILOR
Anunțarea câștigătorilor
- Anunțarea câștigătorilor se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data extragerii, de către un reprezentant al Organizatorului, la numerele de telefon pe care participanții le-au furnizat în formularul de participare online pentru înscrierea în Campanie. Aceștia vor fi informați în legătură cu premiul câștigat și procedura de validare.
- Reprezentanții Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câștigător apelând numărul de telefon de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervalul orar (9.00 – 17.00), la ore diferite. Dacă, din motive independente de voința Organizatorului, câștigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condițiile stabilite (are telefonul închis, nu răspunde la nici unul dintre apeluri, numărul de telefon e blocat sau în afara ariei de acoperire), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase.
Validarea câștigătorilor
- Pentru validarea premiilor, câștigătorii vor fi rugați să furnizeze datele personale în vederea verificării corespondenței cu datele comunicate în formularul de înscriere (nume, prenume, număr de telefon, adresă de corespondență, adresă de email). Câștigătorii vor fi informați că trebuie să trimită prin e-mail, la adresa [email protected], în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data anunțării, fotocopie lizibilă a documentului fiscal ce are tipărit numărul extras câștigător, complet și nedeteriorat, precum și o imagine cu codul IMEI1 al telefonului (care au fost înscrise în formularul de pe website), pe baza cărora s-a efectuat înscrierea extrasă câștigătoare. În plus, câștigătorului premiului impozabil (cu valoare mai mare de 600 lei), i se va solicita și CNP-ul (Cod Numeric Personal), pentru îndeplinirea formalităților legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câștigate din premii de către Organizator, prin intermediul Agenției. Fotocopiile trebuie atașate în format .jpg sau .pdf și subiectul email-ului trebuie să fie numele Campaniei.
- Procedura de validare a rezervelor este aceeași cu procedura de validare a câștigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate și validate, premiul nu se mai acordă rezervelor și va rămâne în proprietatea Organizatorului.
- În cazul în care un câștigător nu poate fi anunțat sau nu poate fi validat în termenele și în condițiile stipulate la Secțiunea 9 a regulamentului, se va apela la prima rezervă a câștigătorului respectiv, în ordinea extragerii și se va urmă aceeași procedura de anunțare și validare.
Acordarea premiilor
- Premiile constând în bicicletă și trotinete se vor trimite de către Agenție prin curier, în maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării finale (respectiv comunicarea datelor personale prin e-mailul trimis către Agenție pentru validare). În momentul înmânării premiului, se va completa și semna un proces-verbal de predare-primire premiu.
- Premiile constând în carduri cadou electronice Decathlon se vor trimite de către Agenție prin email, în maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării finale (respectiv comunicarea datelor personale prin e-mailul trimis către Agenție pentru validare), la adresa de email confirmată de câștigător în etapa revendicării premiului.
SECȚIUNEA 10. LIMITAREA RĂSPUNDERII
- Organizatorul nu își asumă responsabilitatea și nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influența principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câștigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea și calitatea acestora.
- În cazul în care Organizatorul constată că un câștigător nu a îndeplinit și/sau nu a respectat condițiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin câștigătorului, fără că Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plata respectivului câștigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situații după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câștigător va restitui Organizatorului valoarea premiului și cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
- Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru:
- Pierderea și/sau deteriorarea documentelor fiscale, ori pentru documentele fiscale ilizibile;
- Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra documentelor fiscale sau asupra conținutului acestora;
- Erori de imprimare sau alte erori referitoare la documentul fiscal;
- Inexistența la punctul de vânzare din Magazinele Participante a Produselor Participante la Campanie;
- Imposibilitatea câștigătorului de a beneficia de premiu din motive independente de Organizator;
- Erorile în datele furnizate de către câștigători; acuratețea datelor de contact este responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea înmânării premiului sau la imposibilitatea identificării unui câștigător;
- Cazurile în care câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;
- Toate prejudiciile suferite de către orice participant desemnat câștigător și/sau de către reprezentantul legal al acestuia (după caz) în legătură cu premiul câștigat;
- Câmpurile completate incorect/ inexact in formularul de participare disponibil pe website-ul campaniei.
- Întârzieri ale înscrierilor cauzate de serviciul de internet;
- Produsele participante a căror achiziție nu poate fi justificată prin document fiscal emis în intervalul de timp aferent Perioadei Campaniei, într-unul dintre magazinele participante la Campanie. Organizatorul nu are nicio obligație față de participanți în nicio situație în care documentul fiscal în original atestând achiziția de Produse participante pe același document fiscal, conform mecanismului Campaniei, în condițiile prevăzute în prezentul Regulament nu poate fi prezentat (pierderea sau distrugerea documentului fiscal);
- Reclamațiile referitoare la premiul câștigat, ulterioare momentului livrării premiului (acestea nu vor fi luate în considerare de către Organizator);
- Acțiunile și calitatea serviciilor prestate de către terți pentru și în numele său.
- Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
- În cazul în care un câștigător refuză premiul oferit în cadrul acestei campanii, va semna o declarație pe propria răspundere prin care va declara că renunță la premiul oferit și la orice alte drepturi legate de acest premiu. Dacă această declarație nu se poate semna la sediul Organizatorului sau în prezența unui reprezentant al Organizatorului, atunci declarația se va trimite Organizatorului prin scrisoare recomandată sau curier.
SECȚIUNEA 11. DOCUMENTE FISCALE NECORESPUNZĂTOARE
- Documentele fiscale care sunt reproduse, deteriorate, falsificate, inventate, cât și orice altă imitație sunt considerate nule și nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislației în vigoare.
- Organizatorul prezentei Campanii, precum și celelalte firme implicate în campanie nu își asumă nici o răspundere pentru documentele fiscale necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate, incomplete sau completate greșit, cu scris ilizibil), sau pentru orice alți factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezența Campanie, și nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de documente fiscale care nu întrunesc toate condițiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.
SECȚIUNEA 12. PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCIȚIU
- În cazul în care câștigătorul unuia dintre premiile oferite în Campanie este o persoană lipsită de capacitate de exercițiu, aceasta este îndreptățită să între în posesia premiului prin intermediul părintelui, tutorelui său legal sau al oricărei alte persoane împuternicite în acest sens.
- Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea oficială a premiului reprezentanților persoanelor aici indicate, precum și de plata oricăror despăgubiri sau soluționarea reclamațiilor de orice natură legate de această.
SECȚIUNEA 13. CONFIDENȚIALITATEA DATELOR
- Operatorul, prin împuterniciții săi, prelucrează datele personale ale Participanților la această promoție, în conformitate cu Regulamentul General Pentru Protecția Datelor (GDPR), și cu legislația conexă care reglementează prelucrarea datelor cu caracter personal, direct de la Participanți.
- Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Campaniei, precum și înregistrarea consimțământului persoanelor vizate, vor fi făcute la momentul colectării datelor, pe suport electronic sau fizic, conform mecanismului de participare la Campanie și de validare și acordare a premiilor, conform cerințelor legislației în vigoare.
Informare privind prelucrarea datelor personale in cadrul Campaniei
Identitatea operatorului de date
LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Calea Floreasca 169A, București 077190, România, CUI RO1741660.
Scopul prelucrarii
Datele personale prelucrate in cadrul campaniei promotionale sunt prelucrate de Operator in urmatoarele scopuri:
- Organizarea campaniei si gestionarea inscrierilor in campaniei.
- Tragerea la sorti si validarea castigatorilor
- Acordarea si livrarea premiilor.
- Indeplinirea obligatiilor fiscale ce ii revin Operatorului.
Temeiul juridic
- Pentru organizarea campaniei si gestionarea inscrierilor in campaniei se realizeaza in baza Art. 6.1.a) - consimtamantul persoanei vizate.
- Pentru tragerea la sorti si validarea castigatorilor datele se prelucreaza in baza Art. 6.1.a) - consimtamantul persoanei vizate.
- Acordarea si trimiterea premiilor se face in baza Art. 6.1.a) - consimtamantul persoanei vizate.
- Indeplinirea obligatiilor fiscale ce ii revin operatorului se face in baza Art. 6.1.c) - indeplinirii unei obligatii legale care ii revine Operatorului
Datele prelucrate
- Pentru organizarea campaniei si gestionarea inscrierilor in campanie se prelucreaza urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, adresa de corespondență, număr telefon, data nașterii, adresa e-mail.
- Pentru tragerea la sorti si validarea castigatorilor se prelucreaza urmatoarele date cu caracter personal: Numar de telefon mobil, nume, prenume, adresa de e-mail.
- Pentru acordarea si trimiterea premiilor se prelucreaza urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, numar de telefon mobil si adresa de corespondenta.
- Pentru indelinirea obligatiilor fiscale ce ii revin Operatorului in legatura cu premiile acordate se prelucreaza urmatoarele date: Nume, prenume si CNP.
Perioada prelucrarii
- Datele participantilor se vor stoca pentru o perioada de 90 zile de la finalizarea campaniei.
- Datele castigatorilor premiilor se stocheaza pentru o perioada de 5 ani de la finalizarea campaniei.
Modul de prelucrare
Datele de participare sunt preluate initial prin intermediul website-ului www.castigacumotorola.ro, ulterior acestea sunt prelucrate pentru extragerea castigatorilor, validarea acestora, acordarea premiilor si plata taxelor. Datele sunt selectate si procesate la finalul perioadei de desfasurare a Campaniei. Datele castigatorilor sunt preluate in baza consimtamantului exprimat de fiecare participant in parte si sunt procesate de imputernicitul Mercury360 Communications pentru verificarea corectitudinii campaniei promotionale. Datele prelucrate nu vor fi utilizate in niciun alt scop. Persoanele vizate nu vor fi supuse unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata a datelor si care ar putea produce un efect juridic sau un impact semnificativ asupra acestora.
Confidentialitate
Datele vor fi colectate, prelucrate si stocate de imputernicitul Mercury360 Communications. Datele castigatorilor nu vor fi transferate catre Operator. Datele dumneavoastra nu vor fi transferate in strainatate si nu vor fi dezvaluite catre alti terti, cu exceptia situatiilor in care Operatorul si/sau Imputernicitii sunt obligati de lege sa dezvaluie datele catre autoritati.
Drepturile tale
Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, in calitate de persoana vizata, respectiv:
- Dreptul de acces: aveti dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca prelucreaza datele dvs. cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existenta dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept va permite sa obtineti gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;
- Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datele care sunt incomplete;
- Dreptul la stergere: puteti solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal atunci cand:
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si sunt prelucrate;
- v-ati retras consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Organizatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
- datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
- datele cu caracter personal trebuie sterse conform legislatiei relevante.
- Retragerea consimtamantului si dreptul de opozitie: aveti dreptul de a va retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe baza acordului dvs.. De asemenea va puteti opune oricand prelucrarilor pentru scop de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care tin de situatia dvs. specifica.
- Restrictionare: aveti dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor in urmatoarele situatii:
- in cazul in care se contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioada care permite Organizatorului sa verifice exactitatea datelor in cauza;
- in cazul in care prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
- in cazul in care Organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
- in cazul in care persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Operatorului prevaleaza asupra drepturilor lor in calitate de persoana vizata.
- Dreptul la portabilitate: in masura in care Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Organizatorului sa furnizeze datele lor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si care poate fi citita in mod automatizat (spre exemplu in format CSV). Daca persoanele vizate solicita acest lucru, Organizatorul poate sa transmita datele cu caracter personal ale acestora unei alte entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.
Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere: persoanele vizate au dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile: Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania [email protected].
Modalitati de exercitare a drepturilor
Pentru orice solicitare legata de datele tale personale, in procesul de exercitare a drepturilor mentionate in capitolul anterior, poti contacta Operatorul printr-o solicitare scrisă către LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Calea Floreasca 169A, București 077190, România.
SECȚIUNEA 14. TAXE SI IMPOZITE
- Organizatorul va depune, prin intermediul Agenției, declarații de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declarații de venit și cheltuieli ce derivă din câștigarea Premiilor cad în sarcina exclusivă a câștigătorului.
- Organizatorul nu va avea nicio răspundere față de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu această Campanie.
SECȚIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI
15.1. Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa de a o continua.
*Forță Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial și care împiedică partea sau părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existența a cazului de Forță Majoră, confirmat de Camera de Comerț și Industrie a României.
În înțelesul prezentului Regulament, constituie cazuri de forță majoră următoarele evenimente:
a) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor și acordare a premiilor;
b) tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
c) orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului și care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
15.2. Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. În cazul în care invocă forță majoră, Organizatorul este obligat să comunice existența acesteia participanților la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.
SECȚIUNEA 16. LITIGII
16.1. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezența campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care această nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competențe.
16.2. Eventualele reclamații legate de derularea campaniei se vor putea trimite pe următoarea adresă: LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Calea Floreasca 169A, București 077190, România, în termen de maximum 10 zile calendaristice de la finalizarea campaniei. Dupa această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamație.
SECȚIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL
17.1. Prin participarea la această Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, pe https://www.facebook.com/MotorolaRO și/sau printr-o solicitare scrisă către LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI, cu sediul în Calea Floreasca 169A, București 077190, România.
17.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifică sau schimbă prezentul Regulament Oficial, urmând că astfel de modificări să între în vigoare numai după anunțarea prealabilă a acestor modificări.
17.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanței de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.