REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Money Back Guarantee - Philips Personal Care 2024 /
90 de zile de garantie a satisfactiei
Perioada campaniei promotionala: 22 lanuarie 2024 - 31 Decembrie 2024
I. SECTIUNEA 1. ORGANIZARE CAMPANIE
1. Philips Romania R.L. (numita in prezentul regulament "Organizatoru"), cu sediul social social in Soseaua Pipera nr. 46D-46E48, Office Oregon Park, Cladirea C, etaj 2, sector 2, Bucuresti. 'inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/19792/l 999. C.U.I. RO 2593699, organizeaza in perioada 22.01.2024 - 31.12.2024 campania promotionala Money Back Guarantee - Philips Personal Care 2024 I 90 de zi/e de garantie a satisfactiei (denumita in continuare ,,Campania").
2. Campania se desfasoara prin intermediul agentiei de publicitate MEN IN BLACK ADVERTISING R.L., cu sediul social in Bucuresti, str. W.A. Mozart nr. 168, Et.I, Camera 5, sectorul 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/5345/02.05.201l. CUI RO 28414622. cont !BAN RO82 INGB 0001 0082 2285 8910 deschis la ING Bank. e-mail [email protected], legal reprezentata prin administrator Cristian Julian Ramboiu (denumita in continuare ,,Agentia" sau ,,Men in Black'').
II. SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament oficial (,,Regulamentul'') care este obligatoriu pentru toti Participantii, desfasurandu-se in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului Roman 9912000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului european 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce prive te prelucrarea datelor cu caracter personal i privind libera circulatie a acestor date.
2.2. Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este dispo in mod gratuit, oricarui Participant, pe website-ul www.philips.ro/rcgulamentc, pe paginile online oficiale ale Magazinelor participante, in format fizic in Magazinele participante sau printr-o solicitare adresata Organizatorului la adresa din Soseaua Pipera nr. 46D-46E48. Office Oregon Park, Cladirea C. etaj 2. sector 2, Bucuresti.
2.3. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. lnformatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului
2.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare in acest sens.
2.5. Campania va putea fi intrerupta de catre Organizator, oricand in timpul pe duratei de desfasurare a campaniei, in urmatoarele cazuri : (i) adoptarea unor dispozitii legate care vor impiedica desfasurarea Campaniei, de dar nelimitandu-se la: restrictii severe privind circulatia, inchiderea accesului in anumite localitati. intreruperea temporara a anumitor activitati (ii) interventia oricarei situatii de forta majora, respectiv a oricarui eveniment imprevizibil, invincibil si inevitabil care se produce ulterior datei de incepere a Campaniei . inclusiv dar nelimitat la cele determinate de evolutia pandemica a COVID -19 . sau (iii) interventia oricarei alte situatii care va determina afectarea, direct sau indirect, a activitatii Organizatorului si/sau a partenerilor sai contractuali, implicati in desfasurarea Campaniei si/ sau care va face ca obligatiile asumate de Organizator, conform Regulamentului prezentei Campaniei sa devina mult mai oneroase. dificile sau imposibil de realizat. In cazul in care Organizatorul va fi in situatia de a intrerupe prezenta Campanie, va comunica aceasta decizie spre stiinta tuturor persoanelor interesate, pe pagina web www.philips.ro/regulamente de indata ce se constata ca indeplinirea obligatiilor asumate nu mai este posibila. fara asumarea vreunei raspunderi, de nicio natura decurgand, dintr-o astfel de situatie.
2.6. Orice modificari sau completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului. In forma actualizata, pe website-ul www.philips.ro/regulamente cu eel putin 24 ore inainte ca acestea sa intre in vigoare.
2.7. Prin participarea la aceasta Campanie, se prezuma cunoasterea Regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
III. SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania se desfasoara in perioada 01.2024 (ora 00:00:01) - 31.12.2024 (ora 23:59) (denumita in continuare ,,Perioada Campaniei"), pe teritoriul Romaniei, in urmatoarele Maga participante (inclusiv in mediul online) in care sunt comercializate Produse participante, in conformitate prevederile prezentului Regulament Oticial:
- eMAG.ro (magazin online) - * prezenta Campanie este aplicabila doar Produselor participante vandute de eMAG, nu si Produselor participante vandute prin intermediul platformei Emag.ro de catre partenerii comerciali ai eMAG;
- philips.ro (magazin online);
- cel.ro (magazin online);
- evomag.ro (magazin online);
- elefant.ro (magazin online);
- Ideall.ro (magazine online);
- pcgarage.ro (magazin online);
- Magnet.ro (magazine online);
- MegaGen.ro (magazin online);
- Altex (magazin traditional si magazin online);
- Media Galaxy (magazin traditional si magazin online);
- Flanco (magazin traditional si magazin online);
- Carrefour Romania (magazin traditional si magazin online);
- Auchan Romania (magazin traditional si magazin online);
- Cora Romania (magazin traditional si magazin online);
- Selgros Romania (magazin traditional si magazin online);
- SC. Remarkt Magazine S.R.L. (magazin traditional si magazin online). (denumite in continuare ,,Magazine participante").
- Dupa data incetarii Campaniei, Organizatorul nu mai are obligatie fata de participantii la Campanie.
IV. SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1. La Campanie participa urmatoarele categorii de produse:
I. Produse din gama de epilatoare PHILIPS LUMEA, respectiv urmatoarele modele:
-
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 7000 SC1994/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 7000 SCl997/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 7000 SC1998/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 7000 BRI92 I/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 7000 BRI922/00 ;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 7000 BRl924/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 8000 BRl940/00 ;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 8000 BRl945/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 8000 BRI947/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 8000 BRI949/00;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 9900 BRI973/00 ;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 9900 BRI976/00 ;
- Epilator IPL Philips Lumea Seria 9900 BRI977/
II. Uscatoare de par PHILIPS, respectiv urmatoarele modele: SenselQ BHD829/00, BHD628/00, MoistureProtect HP8281/00, Thermoshield Advanced BHD720/10, Seria 7000 BHD723/10 si Uscator de par Philips Seria 8000 BHD8***.
III. Placi de par PHILIPS, respcctiv urmatoarelc modele: SenselQ BHS838/00, MoistureProtect HP 8374/00, Thermoshield Advanced BHS742/00
IV. Ondulator automat PHILIPS ScnselQ BHB887/00. ( denumita in continua re la singular ,,Produs Participant" si la plural ,,Produse participante".)
4.2. Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent in Magazinele Participante.
4.3. Produsele care nu sunt mentionate la 4.1. nu fac obiectul prezentei Campanii.
4.4. Prevederile prezentului Regulament sunt extinse si se aplica corespunzator si in privinta produselor are sunt comercializate in pachet cu Produsele Participante. pachet comercializat la un pret unic (nu individual pentru fiecare produs in parte).
V. SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTJCIPARE
5.1. In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cu domiciliul sau resedinta in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in
5.2. lnscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
5.3. Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane :
- Persoanele care nu respecta 5.1 i 5.2;
- Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
- Angajati ai Agentiei sau angajati ai oricaror alte societati/ entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
- Angajati ai Magazinelor Participante:
- Rudele de gradul I si II (respectiv copii/ frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) - (iv) de mai sus.
5.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile legale pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in 5.3.
5.5. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea aplicarii mecanicii campaniei si imposibilitatea acordarii beneficiilor aferente acestei Campanii, in conformitate cu Regulamentul, ducand la invalidarea
VI. SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1. Conditii privind participarea valabila la Campanie:
6.1.1. In vederea participarii la Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a unnatoarelor conditii:
(1) Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor din Sectiunea 5-Dreptul de Participare de mai sus;
(2) Participantul poate participa la Campanie exclusiv prin modalitatea descrisa in prezentul inclusiv cu respectarea conditiilor prevazute la Art. 6.2. - Modalitati de participare in Companie si la Art.
6.3. -Conditii de validare a solicitarii de returnare a banilor.
- Participarea se va face exclusiv in perioada Campaniei mentionata la 6.2.1 de mai jos.
6.2. Modalitatile de participare in Campanie:
6.2.1. Participantii pot participa la Campanie oricand, incepand cu data de 01.2024, (ora 00:00:0 I) si pana la 31.12.2024 inclusiv. (ora 23:59:59).
6.2.2. Campania este deschisa tuturor clientilor Magazinelor Participante cu respectarea conditiilor prezentului Regulament.
6.2.3. Pentru participarca la Campanic, persoanele interesate trebuie sa rcspecte urmatorul mecanism:
a. persoanele care doresc sa participe trebuie sa cumpere din Magazinele Participante in perioada 22.01.2024, (ora 00:00:0I) - 31.12.2024, (ora 23:59:59) oricare dintre Produsele participante, mentionate la art. 4.1 din Regulament.
b. Participantul are obligatia de a pastra dovada achizitionarii in perioada de desfasurare a Campaniei a Produsului participant/ Produselor participante, respectiv are obligatia de a pastra bonul fiscal sau, dupa caz, factura si bonul
c. Orice Produs participant achizitionat in perioada Campaniei poate ft returnat, in mod gratuit, confor urmatorului mecanism:
I. In ceea ce priveste Produsele Participante cumparate din Magazinele participante traditionale (fizice) acestea pot fi returnate in termen de 90 (nouazeci) de zile calendaristice de la data achizitionarii a cum este aceasta inscrisa pe bonul fiscal sau in factura, cu respectarea dispozitiilor prezent Regulament. Pentru Produsele Participante achizitionate in data de 31 decembrie 2024 (ultima zi Campanie), perioada de retur expira la data de 31 martie 2025.
II. In ceea ce priveste Produsele Participante cumparate online din Magazinele Participante, aditional fata de termenul legal de retur de 14 (paisprezece) zile reglementat de dispozitiile 9 alin.I si 2 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu projesioni ·tii, precum -; pentru modificarea,; completarea unor acte normative, cu privire la care raspunderea legala apartine Vanzatorului, Organizatorul pune la dispozitia participantului un termen suplimentar si anume un termen de inca 90 (nouazeci) de zile calendaristice in cadrul caruia produsul poate ft returnat, cu respectarea dispozitiilor prezentului Regulament.
Acest termen de 90 (nouazeci) de zile incepe sa curga incepand cu data expirarii termenului legal de 14 (paisprezece) zile, mentionat in alineatul de mai sus.
6.2.4. Produsul Participant va ft returnat exclusiv in ambalajul original (cutia originala nedeteriorata), dupa cum urmeaza:
- in format sigilat si nefolosit;
sau - in format desigilat, in perfecta stare de functionare, fara urrne de deteriorare (de lovituri, pete, zgarieturi etc.) si insotit de toate accesoriile originate, rnanualul de utilizaresi, dupa caz, alte documente cares-au regasit in arnbalajul original.
6.2.5. Produsele participante care nu sunt in arnbalajul original, care prezinta defecte cauzate de utilizarea/manevrarea/depozitarea necorespunzatoare, care nu sunt in perfecta stare de functionare si/sau care prezinta urme de deteriorare, care nu sunt insotite de toate accesoriile, nu pot fi returnate. In situatia in care un astfel de produs este returnat, nejustiftcat, Organizatorul, dupa ce va primi produsul, ii va returna expeditorului, acesta neftind indreptatit la primirea contravalorii lui.
6.2.6. Pentru evitarea oricarui dubiu, restituirea contravalorii Produselor participante achizitionate nu constituie o rernediere a neconformitatii produselor, nu constituie si nu echivaleaza cu obligatia vanzatorului de asigurare a garantiei legale de conformitate a produsului, nu echivaleaza cu acordarea unei garantii cornerciale, nu limiteaza drepturile de care consurnatorul beneftciaza in mod legal din partea vanzatorului produsului in temeiul dispozitiilor legale de protectie a consumatorului si nici nu echivaleaza cu indeplinirea unei alte obligati i legale de protectie a consumatorului, ci reprezinta un beneficiu cu privire la achizitionarea Produselor Participante la Campanie, acordat in mod distinct de catre Organizator, beneficiu care este supus termenilor si conditiilor acestei Campanii astfel cum sunt prevazute in
6.2.7. In cazul Produselor Participante achizitionate in cadrul unui pachet cu alte produse (inclusiv oferte promotionale), returnarea va viza intregul pachet achizitionat, nu doar Produsul Participant, cu respectarea aceluiasi mecanisrn prevazut prin prezentul Regulament.
6.3. Conditii de validare a solicitarii de returnare a banilor:
6.3.1. Pentru returnarea produsului, Participantul trebuie sa contacteze telefonic Organizatorul la numarul de telefon 0754.054.254, cu respectarea intervalului temporal de Luni-Vineri intre orele I 0:00-18:00 (exclusiv Sarbatorile Legale).
6.3.2. Organizatorul va solicita Participantului sa transrnita pe adresa de email [email protected] in scop de validare preliminara o imagine fotograftca clara sau un scan clar de pe bonul fiscal sau, dupa caz, de pe factura si bonul aferent de achizitie a Produsului
6.3.3. Participantul are obligatia de a transmite bonul fiscal si/sau factura care face dovada achizitiei Produsului participant, dupa cum urmeaza:
6.3.3.a. Pentru Produsele Participante cumparate din Magazine Participante traditionale (fizice) dovada de achizitie se va transmite inauntrul si cu respectarea termenului de 90 (nouazeci) de zile calendaristice de la data achizitionarii sau. dupa caz, la data de 31 martie 2025 (i.e. pentru Produsele Participante achizitionate din Magazinele participante traditionale (fizice) in data de 31 decembrie 2024).
6.3.3.b. Pentru Produsele Participante cumparate online din Magazine Participante dovada de achizitie se va transmite inauntrul si cu respectarea termenului de 90 (nouazeci) de zile calendaristice, perioada care incepe a curga incepand cu data expirarii termenului legal de 14 (paispreprezece) zile reglementat de dispoziiile art.9 alin. I si 2 din OUG 34/2014.
6.3.4. In termen de 5 (zile) lucratoare de la receptia dovezii de achizitie, Organizatorul are obligatia de a valida dovada de achizitie in acord cu dispozitiile prezentului Regulament. Din cuprinsul documentului de achizitie trebuie sa reiasa in mod clar: Produsul participant/ Produsele participante achizitionate. plata Produsului participant/ a Produselor participante, data achizitiei Produsului participant/ a Produselor participante pentru verificarea respectarii conditiei privind perioada achizitiei.
6.3.5. Nu vor fi luate in considerare si, prin urmare, vor fi invalidate: bonuri fiscale si/ sau facturi care atesta achizitia in afara perioadei de desfasurare a Campaniei, deteriorate, ilizibile, sterse, alterate sau trimise/ puse la dispozitie sub orice aha forma in care aspecte precum: data achizitiei, identificarea Produsului participant si a platii nu pot fi atestate si stabilite cu certitudine.
6.3.6. In cazul in care Organizatorul constata ca bonul fiscal sau factura nu indeplineste criteriile mai sus mentionate, ca urmare a nerespectarii dispozitiilor prezentului Regulament. Organizatorul ii va contacta in scris pe Participant pe adresa de email de pe care a fost contactat, in maximum 2 (doua) zile lucratoare de la data in scopul comunicarii acestui aspect si a motivului de invalidare (de ex. in cadrul bonului nu se regaseste un Produs participant sau data achizitiei este ilizibila).
6.3.7. In cazul validarii dovezii de Organizatorul ii va contacta pe Participant in maximum 2 (doua) zile lucratoare de la data validarii, in scris. pe adresa de email de pe care a fost contactat, indicandu-i instructiunile care trebuie respectate, impreuna cu un formular de retur ce trebuie completat in scopul returnarii Produsului participant/ Produselor participante.
6.3.8. Organizatorul va transmite Participantului un formular de retur prin intermediul caruia persoana in cauza va trebui sa indice, pe langa motivul returnarii. urmatoarele categorii de informatii: date de identificare ( nume, prenume) , produs participant/ produse participante achizitionate, data achizitie. numar dovada de achizitie, adresa valida pentru ridicarea date de contact (numar de telefon si email). precum si exprimarea optiunii privind modalitatea de returnare a pretului de achizitie in cazul in care se va constata indeplinirea conditiilor prevazute de Regulamentul de Campanie ( i.e. prin mandat postal sau prin transfer bancar in contul personal si valid al participantului). Costurile ridicarii produsului sunt suportate de Organizator.
6.3.9. Formularul de retur trebuie completat in integralitate de catre Participant si pus la dispozitia Organizatorului, dupa caz: prin transmitere pe adresa de email [email protected] pana la data ridicarii Produsului participant sau prin predare fizica la data la care Produsul participant este ridicat de la adresa indicata de catre persoana in cauza.
6.3.10. Dupa verificarea produsului de catre Organizator. in cazul in care sunt respectate conditiile prezentului Regulament, si anume:
- Produsul Participant este returnat in format sigilat sau, dupa caz,
- Produsul Participant este returnat in format desigilat, dar in perfecta stare de functionare, fara urme de deteriorare si insotit de toate accesoriile originate. manualul de utilizare si, dupa alte documente cares au regasit in ambalajul original.
participantul la Campanie va primi pretul pe care 1-a achitat pentru produsul achizitionat, in RON, in conditiile prevazute de Sectiunea 7 din cadrul prezentului Regulament.
6.3.11. Daca o persoana achizitioneaza mai multe Produse participante la Campanie si indeplineste conditiile de validare mentionate in Sectiunea 6 - Mecanismul Campaniei primeste inapoi pretul de achizitie in in conformitate cu dovada de achizitie. a tuturor produselor achizitionate daca doreste sa returneze toate produsele achizitionate.
6.3.12. In cazul in care oricare dintre produsele returnate nu indeplineste conditiile mai sus mentionate, pretul de achizitie nu poate ft lntr-o asemenea situatie Organizatorul ii va contacta in scris pe Participant, in maximum 3 (trei) zile lucratoare de la data receptiei produsului, comunicandu-i neindeplinirea conditiil Campaniei, urmand ulterior ca produsul sa fie inapoiat persoanei in cauza in maximum 20 (douazeci) lucratoare de la data receptiei produsului invalidat. Costurile de returnare a produsului catre Participan_t vor fi suportate de catre Organizator.
6.3.13. Dupa data incetarii Campaniei, Produsele participante, astfel cum sunt identificate la Sectiunea in Regulament isi pierd calitatea de Produse participante, iar obligatiile Organizatorului rezultand din prezenta Campanie se sting, independent de eventuale circumstante de natura sa conduca clientii Magazine-participante la concluzia actualitatii/ continuitatii Campaniei.
6.3.14. Prezentarea bonului fiscal/ facturii in forma prevazuta, precum si returnarea Produsului participant in starea/ formele indicate in cadrul prezentei Sectiuni 6 reprezinta conditiile obligatorii de indeplinit de catre Participant pentru beneficierea de conditiile Campaniei. Neindeplinirea oricareia dintre conditiile mai sus mentionate da dreptul Organizatorului de a refuza restituirea contravalorii produsului in
6.3.15. Produsele cu privire la care se reclama lipsa conformitatii (produse in legatura cu care se afirma ca nu corespund conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta) in sensul Legii 449/2003 privind vanzarea produselor i garantiile asociate acestora, nu pot face obiectul prezentei Campanii. Astfel de produse vor beneticia de masurile reparatorii acordate in virtutea garantiei legale de conformitate.
VII. SECTIUNEA 7. MODALITATEA DE RETURNARE A BANILOR
7.1. Contravaloarea produselor returnate va ti cea inscrisa in dovada de achizitie (dupa caz, bon fiscal, factura si bon aferent). Participantul are optiunea de a ii fi returnat pretul de achizitie prin mandat postal sau prin transfer bancar in contul sau bancar de Lei personal si valid.
7.2. In cazul in care sunt indeplinite conditiile prezentului Regulament in ceea ce priveste returnarea contravalorii Produsului participant achizitionat, Organizatorul ii va contacta pe Participant in maximum 3 (trei) zile lucratoare de la data receptiei produsului in vederea contirmarii returnarii pretului de achiziti
7.3. In functie de optiunea exprimata privind modalitatea de returnare a pretului de achizitie a Produsului/Produselor Participante, Participantul este responsabil in mod exclusiv de comunicarea unor date de plata complete, corecte si In caz de comunicare a unor date de plata incomplete, incorecte, nevalide sau care nu ii apartin, Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea de returnare a pretului de achizitie a Produsului participant/ Produselor participante.
7.4. Pretul de achizitie va ft returnat in maxim 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la data comunicarii corecte si complete a datelor de plata de catre Participant.
7.5. In cazul in care Participantul a ales optiunea de returnare a pretului de achizitie prin mandat postal, contravaloarea produsului va ft trimisa prin mandat postal pe cheltuiala Organizatorului o singura data.
7.6. Organizatorul nu va raspunde in nici un fel pentru persoanele care lipsesc din localitate si/sau care nu se vor duce Ia oficiul postal pentru ridicarea banil
7.7. Organizatorul nu va fi responsabil in nici un fel in cazul in care posta nu a avizat la domiciliu respectiva persoana pentru ridicarea banilor.
7.8 Cumparatorul care a solicitat returnarea contravalorii produsului prin mandat postal, dar nu s-a prezentat initial la oficiul postal pentru ridicarea acesteia (oricare ar fi fost motivele) si/sau nu a fost avizat de catre posta si deci nu a intrat in posesia contravalorii produsului returnat de Organizator, poate solicita retrimiterea acestei contravalori sunand la numarul de telefon 0754.054.254, cu respectarea intervalului temporal de Luni-Vineri intre orele I 0:00-18:00 (exclusiv Sarbatorile Legale). In acest caz Organizatorul va retrimite contravaloarea produsului prin mandat postal, dar de data aceasta retrimiterea contravalorii produsului se va face pe cheltuiala cumparatorului respectiv.
7.9. Organizatorul nu va ft responsabil in cazul in care datele de cont furnizate de catre participant sunt: incorecte, incomplete, contul este supus popririi sau altor masuri care fac imposibil transferul banilor si/sau intrarea participantului in posesia acestora total sau partial, contul nu este in Lei, contul nu este personal sau va valid.
7.10. Produsele participante returnate nu pot ft inlocuite cu alte produse.
7.11. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare achizitiei Produselor Participante. cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (inclusiv costul de consultare a Regulamentului prin intermediul mai multor canale cum ar fi internet).
VIII. SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE
8.1. Dupa caz, Organizatorul se obliga sa calculeze. sa declare si sa vireze catre bugetul de stat, impozitul datorat pentru premiile/ beneficiile acordate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile Codului fiscal.
IX. SECTIUNEA 9. LIMITAREA RASPUNDERII
9.1. Organizatorul, in nume propriu sau prin imputernicit, este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Orice incercare de fraudare se soldeaza cu 9.2. eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul Participant cu privire la aceasta decizie.
9.3. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
- Organizatorul in nume propriu sau, dupa caz, prin nu isi asuma responsabilitatea pentru: Pierderea bonurilor fiscale de catre Participant;
- Pierderea facturii de catre Participant;
- Bonurile fiscale /facturi deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
- Participarile solicitate in afara Perioadei Campaniei mentionate mai sus;
- Email-urile trimise de Organizator sau de imputernicitii acestuia, dar care nu au fost primite de catre Participanti din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului;
- Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale/ facturilor sau continutului acestora;
- Eventuale dispute legate de datele de plata comunicate in Campanie de catre alte persoane decat Organizatorul si care di fera de datele prevazute de prezentul Regulament;
- Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact este in responsabilitatea exclusiva a Pa11icipantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii Participantului sau a returnarii pretului de achizitie;
- lmposibilitatea Participantilor de a intra in posesia contravalorii produselor returnate din motive neimputabile Organizatorului;
- Cazurile in care Participantul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament; lntreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici sau de internet, datorate
- aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
- Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului care nu fac parte din Campanie;
- lntarzierile in returnarea contravalorii Produselor participante returnate, cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre societatile responsabile (de ex. unitati bancare, Posta Romana).
9.4. Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care ar putea rezulta din participarea la Campanie, cu exceptia cazului in care acestea sunt imputabile Organizatorului si se constituie in acte de neglijenta grava sau acte intentionate.
9.5. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului. Daca sunt identificate persoane care au fraudat Campania, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea de catre organele competente si/sau in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Organizatorul , i rezerva dreptul de a refuza accesul utilizatorilor la o parte sau la toate functiile paginilor web aferente sau asimilate Campaniei, cat side a restrictiona procesarea unei inscrieri ,in cazul in care exista suspiciuni de frauda din partea utilizatorilor prin actiuni sau inactiuni cu caracter sau potential fraudulos privitoare la utilizarea de beneficii acordate prin intermediul paginii web utilizarea de informatii/ identitati false sau de pe alte conturi decat cele personale ale utilizatorului modificarea sau accesarea informatiilor de pe pagini web sau sisteme informatice, prin inserarea -manipularea unor scripturi daunatoare, modificarea codului sursa al paginii precum si orice alte tipuri de actiuni sau inactiuni cu caracter fraudulos sau care implica falsuri informatice, detinere de instrumente vederea de falsificari de valori, accesarea, interceptarea, perturbarea sau alterarea integritatii informatice sau sistemelor informatice, desfasurarea de operatiuni ilegale cu dispozitive sau programe ilegale sau daca prejudiciaza corecta desfasurare a actiunii promotionale.
X. SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
10.1. Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa I a prezentului Regulament.
XI. SECTIUNEA 11. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
11.1. Prezenta Campanie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa acestuia, de a o continua. Forta Majora este definita ca evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament si care impiedica Organizatorul sa isi indeplineasca, total sau partial, Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de forta majora, daca acesta este confirmat de institutiile competente sa constate acest eveniment.
11.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor acestora pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau Daca Organizatorul invoca forta majora, acesta are obligatia sa comunice Participantilor la Campanie, in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
11.3. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederi lor Regulamentului
XII. SECTIUNEA 12. CONTESTAII SI LITIGII
12. 1. Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale prin posta la adresa Organizatorului din Soseaua Pipera nr. 46D-46E48, Office Oregon Park, Cladirea C, etaj 2, sector 2, 020112, Bucuresti, pana la data de 04.2025, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare. Contestatiile vor fi solutionate in termen de 15 zile lucratoare de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
12.2. Eventualele litigii aparute cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.
12.3. Procesat si autentificat de Biroul Individual Notarial ,,Nica Oana-Raluca", astazi data autentificarii, 17.01.2024, intr-un exemplar original care ramane in arhiva biroului notarial si 4 (patru) duplicate, din care unul va ramane 1n arhiva biroului notarial, si 3 (trei) exemplare au fost eliberate partilor.
ANEXA I
INFORMATII CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte prevederile regulamenlului 2016 679 privind protecfia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea darelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/./6/CE (..RGDP"'), aplicabil incepind cu 25 mai 2018.
Datele personale ale participantilor sunt prelucrate de Organizatorul Philips Romania in calitate de operator de date. Agentia Men in Black. tiind persoana imputernicita de catre Organizator pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, in conditiile si pentru scopurile prezentate in cele ce unneaza:
1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei:
In scopul organizarii Campaniei. participarii persoanelor vizate interesate la aceasta campanie. validarii inscrierilor la Campanie si returnarii pretului de achizitie a Produselor panicipante. vor fi prelucrate um1atoarele categori i de date cu caracter personal:
- nume si prenume Participanti ( de in scopul completarii fonnularului de retur):
- numar de telefon si adresa de email (de in cadrul operatiunii de transrnitere a bonului/ facturii fiscale):
- varsta (persoana trebuie sa aiba minimum 18 ani);
- date continute de bonul fiscal /factura inscris/a in Campanie, in masura in care acest document contine date cu caracter personal sau daca in asociere cu alte date colectate in cadrul Campaniei poate conduce la identificarea persoanei;
- adresa de domiciliu sau de resedinta (de ex. in cazul operatiunii de ridicare a produsului participant returnat);
- date de cont bancar (in cazul optiunii de catre participant a returnarii pretului de achizitie a produsului participant prin virament bancar);
- CNP (colectarea va fi efectuata nurnai in masura in care aceste date sunt solicitate de catre operatorul de plata, respectiv Posta Romana. in cazul optiunii de catre participant a returnarii pretului de achizitie a produsului participant prin mandat postal);
- semnatura (in cazul operatiunii de transmitere a unui raspuns la cererile si/sau plangerile efectuate de catre participanti).
2. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate (scopul procesarii):
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor ti prelucrate in vederea:
- Organizarii si desfasurarii Campaniei;
- Yalidarii participantilor eligibili de a Ii se retuma pretul de achizitie a Produsului participant returnat;
- Returnarii pretului de achizitie a Produsului participant in conditiile Regulamentului;
- lndeplinirea obligatiilor legate financiar-contabile ale Organizatorului si ale societatilor implicate in implementarea Campaniei i indeplinirea obligatiilor de raportare catre autorita\ile publice competente;
- Solutionarea plangerilor legate de desfasurarea
Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie are drept consecinta imposibilitatea de a panicipa la Campanie.
3. Temeiul juridic al prelucrarii datelor cu caracter personal este reprezentat de:
- consimtamantul prin inscrierea in Campanie (art. 6 alin. (I) lit. a) din GDPR):
- indeplinirea obligatiilor legate ce revin Organizatorului si Agentiei, confonn prevederilor legislatiei financiar contabile. fiscale (art. 6 alin. (I) c) din GDPR);
- interesul legitim al Organizatorului in organizarea si desfasurarea Campaniei. si solutionarea contestatiilor legate de desfasurarea Campaniei(an. 6 alin. (I) f) din GDPR).
4. Destinatarii datelor prelucrate:
Organizatorul poate dezvalui datele cu caracter personal ale participantilor catre:
- partenerii Organizatorului, actionand fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite. Aceasta dezvaluire are loc numai in masura necesara, si cu instructiuni Datele nu pot fi folosite de catre aceste persoane pentru niciun alt scop (in special pentru scopuri proprii de marketing);
- furnizori de servicii de curierat (in scopul ridicarii produselor participante);
- furnizori de servicii de contabilitate;
- furnizorii de servicii de transfer/ plata bani (Posta Romana, unitati bancare).
In afara celor de mai sus datele personale ale participantilor pot fi dezvaluite autoritatilor publice sau instantelor de judecata, daca acest lucru este cerut de lege.
Datele participantilor nu sunt folosite pentru a lua decizii automate.
Nuse vor transfera datele cu caracter personal ale participantilor catre State sau Organizatii care nu apartin Spafiului Economic European (SEE).
5. Durata prelucrarii.
Dupa caz, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi stocate de catre Operator pe perioada de desfasurare a Campaniei, conform prevederilor legate aplicabile, precum si in materie financiar-contabila, pe o perioada de maximum 5 ani de zile, perioada necesara indeplinirii obligatiilor legate, fiscale sau contabile. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand lmputernicitului(ilor) obligatii identice.
6. Participantii la campania promotionala au anumite drepturi in legatura cu prelucrarea datelor personale:
- dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
- dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
- dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
- dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
- dreptul la restrictionarea prelucrarii;
- dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legate prevad contrariul;
- dreptul la portabilitate a datelor;
- dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Persona
Pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal , participantii pot trimite un email catre adresa privacy@philips.com.