Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

 

 

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“Ia-ti weekendul inapoi instant!”

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul Campaniei (denumita in continuare “Campania”) este GROUPE SEB ROMANIA SRL („Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, Str. Ermil Pangratti nr. 13, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/482/17.02.2006, avand Codul Unic de inregistrare Fiscala RO18288047.

prin intermediul Agentiilor TRIBAL WORLDWIDE DIGITAL AGENCY S.R.L., cu sediul social in Municipiul Bucuresti, Str. Praga nr. 3, etaj 2, biroul 5, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertlui Bucuresti sub nr. J40/3881/2008, avand Codul Unic de inregistrare Fiscala RO23418623, respectiv LION COMMUNICATION SERVICES S.A., societate comerciala cu sediul social in Bucuresti, Str. Nicolae Iorga, nr. 13, Corp A, Etaj 3, Camera 4, Sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/8531/2009, cod unic de inregistrare RO25848554 reprezentata legal de Theodor-Liviu DUMITRESCU in calitate de Director General (denumita in continuare “Lion Communication”)

si cu sprijinul MEDIAPOST HIT MAIL (denumita in continuare “Agentia 2”), cu sediul in Str. Siriului nr. 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917.

 

SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI

  • Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
  • Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe website-ul https://www.rowenta.ro/weekendulinapoi sau printr-o solicitare adresata Organizatorului: Bucuresti, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, sector 1.
  • Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe website-ul ro/weekendulinapoi cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.

 

 

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

  • Campania este organizata pe teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  • Campania se desfasoara in perioada 29 septembrie 2022 – 7 decembrie 2022 pe parcursul a 10 saptamani, astfel:
  • Saptamana 1: 29 septembrie - 5 octombrie 2022
  • Saptamana 2: 6 octombrie – 12 octombrie 2022
  • Saptamana 3: 13 octombrie – 19 octombrie 2022
  • Saptamana 4: 20 octombrie – 26 octombrie 2022
  • Saptamana 5: 27 octombrie – 2 noiembrie 2022
  • Saptamana 6: 3 noiembrie – 9 noiembrie 2022
  • Saptamana 7: 10 noiembrie – 16 noiembrie 2022
  • Saptamana 8: 17 noiembrie – 23 noiembrie 2022
  • Saptamana 9: 24 noiembrie – 30 noiembrie 2022
  • Saptamana 10: 1 decembrie – 7 decembrie 2022.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE INSCRIERE

4.1. In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini care au implinit varsta de 18 ani la data inceperii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.

4.2. Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.

4.3. Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:

  • Persoanele care nu respecta Sectiunea 4.1;
  • Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
  • Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
  • Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.

 

  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 4.3.

 

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1. La campanie participa toate produsele Rowenta din gama aspiratoare (aspiratoare cu sac, aspiratoare fara sac, aspiratoare verticale, aspiratoare cu abur, aspiratoare robot si aspiratoare de mana), comercializate de catre Organizator pe piata din Romania, ce vor fi denumite in continuare “Produsele Participante”.

  • Bonul fiscal/ factura fiscala ce atesta achizitia produselor participante in perioada de desfasurare a Campaniei trebuie pastrat/a intreg/intreaga si nedeteriorat/a. Pierderea sau deteriorarea, in orice mod, va duce la invalidarea premiului in cazul unui castig. In cazul in care pe bonul fiscal nu apare denumirea exacta a produselor participante, Participantul va trebui sa faca dovada si cu produsul/produsele participante achizitionate pe bonul/factura respectiva.
  • Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
  • Produsele participante sunt disponibile in limita stocului existent din fiecare magazin in parte.

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

  • Conditii privind inscrierea in Campanie
  • Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
  1. Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 4 de mai sus;
  2. Participantul trebuie sa achizitioneze minimum un produs participant, din cele mentionate la sectiunea 5.1 din cadrul prezentului Regulament, pe acelasi bon fiscal/factura fiscala, in perioada Campaniei si sa poata face dovada de achizitie; achizitionarea mai multor produse participante pe un singur bon fiscal/factura fiscala, nu da dreptul participantului de a inscrie acel bon fiscal /factura fiscala de mai multe ori in Campanie.
  3. Participantul se va inscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal/factura fiscala, distincte, conform modalitatii de inscriere si cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la Sectiunea 6.2 de mai jos;
  4. Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
  5. Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in urmatoarele retele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Telekom sau DIGI.
  6. Un Participant unic poate inscrie in Campanie maximum 3 (trei) numere de bon fiscal/facturi fiscale pe toata perioada Campaniei. Orice alt numar de bon fiscal/factura fiscala introdus/a dupa efectuarea celei de a 3-a inscrieri nu va mai putea fi inscris in Campanie. Organizatorul nu va fi facut responsabil pentru acele bonuri valide/facturi fiscale pe care Participantul nu le poate inscrie din acest motiv.
  7. Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon.
  8. Acelasi numar de bon fiscal/factura fiscala poate fi transmis/a o singura data si numai prin modalitatea prevazuta in Sectiunea 6.2.

6.1.2. Participantul va inscrie in campanie o singura data numarul bonului fiscal/facturii fiscale. In cazul in care, la verificari ulterioare, Organizatorul constata ca acelasi numar de bon/factura fiscala este inscris/a  de mai multe ori de catre acelasi Participant sau de Participanti diferiti, acesta este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie. Organizatorul poate efectua verificari pe tot parcursul Campaniei, solicitand Participantului bonurile fiscale/facturile fiscale aferente fiecarei inregistrari.

In cazul in care Participantul, poate face dovada cu bonurile fiscale aferente fiecarei inregistrari, atunci Organizatorul va considera valide toate inscrierile Participantului, conform mecanismului prezentului Regulament.

 

  • Modalitatea de inscriere in Campanie

Participantii se pot inscrie in Campanie Online - prin completarea unui formular de inscriere disponibil la accesarea website-ului rowenta.ro/weekendulinapoi.

Formularul de inscriere se afla in sectiunea „INSCRIE-TE AICI” si contine urmatoarele campuri si bife:

 

  1. Nume
  2. Prenume
  • Numar de Telefon;
  1. Numar bon/ Factura fiscala;
  2. Data bon/ Factura fiscala;
  3. Magazin;
  • Produs achizitionat;
  • Cod produs;
  1. Bifa ‘’Am citit si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei.”;
  2. Bifa “Am citit si am inteles informatiile cu privire la protectia datelor cu caracter personal, din cadrul Anexei 1 aferenta Regulamentului.”;
  3. Bifa ‘’Confirm ca indeplinesc varsta minima pentru participare (18 ani)” ;
  • Bifa Am citit si inteles Politica de confidentialitate.

 

Toate campurile sunt obligatorii. Nebifarea/Necompletarea campurilor duce la imposibilitatea inscrierii in Campanie.

 

Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „VEZI CE AI CÂȘTIGAT!

 

Dupa finalizarea inscrierii, Participantului i se va afisa unul dintre urmatoarele mesaje:

(a) Daca Participantul a efectuat o inscriere valida in campanie si au fost epuizate cele 3000 de premii:

Daca se depasesc cele 3000 de inscrieri valide:

Bună! Premiile s-au epuizat!

Te așteptăm pe rowenta.ro cu alte surprize și concursuri.

 

(b). Daca un participant a efectuat o inscriere valida in perioada Campaniei, si se afla in primele 3000 de inscrieri valide i se va afisa unul dintre cele 2 mesaje:

(b1)

Felicitări! Ți-ai recucerit weekendul!

                Ai câștigat un voucher de cumpărături de 50 de lei pe care îl poți folosi pe shop.tefal.ro, pentru cumpărături de minimum 200 lei!

Vei primi codul numeric prin SMS, pe numărul de telefon cu care te-ai înregistrat.

Te rugăm să păstrezi bonul sau factura cu care te-ai înscris.

Spor la cumpărături!

                (b2)

Felicitări! Ți-ai recucerit weekendul!

                Ai câștigat un voucher de cumpărături de 50 de lei pe care îl poți folosi pe shop.rowenta.ro, pentru cumpărături de minimum 200 lei!

Vei primi codul numeric prin SMS, pe numărul de telefon cu care te-ai înregistrat.

Te rugăm să păstrezi bonul sau factura cu care te-ai înscris.

Spor la cumpărături!

 

(c) Daca Participantul a efectuat o inscriere valida in campanie si a fost desemnata castigatoare prin moment norocos, va primi urmatorul mesaj:

Daca se afla in primele 3000 de inscrieri valide:

Felicitări! Ti-ai recucerit weekendul!

                Ai câștigat banii înapoi pe aspiratorul tău Rowenta!

                Vei fi contactat în maximum 5 zile pentru validare, pe numărul de telefon cu care te-ai înregistrat.

Te rugăm să păstrezi bonul sau factura cu care te-ai înscris, vei avea nevoie pentru validare.

(d) Daca un participant incearca sa introduca cel de-al 4-lea numar de bon fiscal/factura fiscala in perioada campaniei, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:

Ai atins numărul maxim de înscrieri în campanie.

Te așteptăm pe rowenta.ro cu alte surprize și concursuri.

(d.1) Daca un participant incearca sa introduca cel de-al 4-lea numar de bon fiscal/factura fiscala in ultima zi de campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:

Ai atins numărul maxim de înscrieri.

Campania Ia-ți weekendul înapoi instant! se încheie pe 7 decembrie 2022.

Mult succes!

 

(e) Daca un participant incearca sa introduca acelasi numar de bon fiscal este  de mai multe ori, de pe acelasi numar de telefon:

Se pare că ai mai înscris acest bon/factură.

Incearcă din nou cu un alt bon/factură și poți câștiga unul dintre premiile care te ajută să îți recucerești weekendul!

Mult succes!

 

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

  1. In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele categorii de premii:

7.1.1.     Premii  saptamanale acordate prin momente norocoase

Nr crt

Descriere Premiu

Cantitate

 

 
   

1

Premiu in bani – returnarea valorii produsului achizitionat si inscris in campanie

10

   

 

Premiul saptamanal va consta in restituirea sumei aferente produsului ce se regaseste pe bonul fiscal/factura fiscala desemenata castigatoare.  

* Valoarea unui premiu saptamanal poate fi cuprinsă între 230 lei si 4240 lei.

Valoarea totala estimata a premiilor saptamanale poate fi de  maxim 42,400.00 lei cu tva.

Valoarea finala a premiilor acordate in cadrul Campaniei se va stabili dupa incheierea procesului de validare, a castigatorilor aferenti premiilor saptamanale. Organizatorul va intocmi un act aditional in care va mentiona valoarea finala a premiilor saptamanale.

 

7.1.2.     Premii mici

Nr crt

Descriere Premiu

Cantitate

Valoare unitara LEI, cu TVA

Valoare totala LEI

 cu TVA

1

Voucher Rowenta ce poate fi utilizat pe www.shop.rowenta.ro

1500

50

75,000

2

Voucher Tefal ce poate fi utilizat pe www.shop.tefal.ro

1500

50

75,000

TOTAL VALOARE PREMII**

150,000.00

 

** Valoarea finala si numarul premiilor mici va fi stabilita dupa incheierea campaniei, in functie de numarul inscrierilor din cadrul Campaniei. Organizatorul va intocmi un act aditional in care va mentiona valoarea finala a premiilor acordate.

Valoarea voucherul este de 50 de Lei.

Voucherul, poate fi utilizat o singura data la comenzi cu valoare de peste 200 de lei  de pe www.shop.rowenta.ro sau de pe www.shop.tefal.ro, in functie de premiul castigat***, pana la data de 16.01.2023.

***Castigatorii validati vor primi un mesaj de tip sms prin care vor fi informati cu privire la codul de reducere si magazinul online pe care il pot accesa pentru a utiliza reducerea.

In cazul in care voucherul nu este folosit pana la data expirarii lui, contravaloarea lui nu se va rambursa, iar detinatorul voucherului isi pierde dreptul de a-l utiliza. Voucherul nu se va aplica daca valoarea unei comenzi este mai mica de 200 de lei.           

Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani (exceptie, premiile saptamanale) sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.

 

In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga maxim 2 (doua) premii mici si un premiu saptamanal sau 3 (trei) premii mici. Cu o inscriere un participant poate castiga cel mult un premiu in cadrul campanie.

 

 

 

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR

Premiile Campaniei vor fi acordate dupa cum urmeaza:

 

  • Premii acordate prin momente norocoase:

Pentru fiecare premiu se va desemna anterior inceperii Campaniei, in mod aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut), din intervalul 09:00 – 22:00. Momentele castigatoare vor fi extrase din intervalul corespunzator perioadei Campaniei.

In total vor fi extrase:

  • 10 momente norocoase aferente premiilor constand in premiu in bani, cate un moment pentru fiecare saptamana a Campaniei, asa cum sunt definite la art. 3.

 

Momentele castigatoare vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, anterior inceperii Campaniei.

 

Va fi desemnat castigator Participantul care efectueaza o inscriere valida dupa un moment castigator (Exemplu: Sa presupunem ca pentru ziua Z momentul castigator este ora hh:mm. Va castiga Participantul care a introdus un numar de bon fiscal/ factura fiscala valid dupa momentul hh:mm). Urmatoarele 2 inscrieri valide si care indeplinesc conditiile prezentului regulament, vor fi considerate ca fiind rezerve.

 

Daca intre doua momente castigatoare nu s-a efectuat nici o inscriere valida si astfel nu s-a putut desemna nici un castigator pentru primul moment, cel de-al doilea castigator va fi desemnat doar dupa desemnarea primului castigatorul aferent primului moment castigator (de ex: daca primul moment castigator este ora 10:00:00 si urmatorul moment este 12:07:00, iar intre cele 2 momente nu au fost efectuate inscrieri valide, prima inscriere valida efectuata dupa 12:07:00 va fi desemnata castigatoare pentru ora 10:00,  a doua inscriere valida dupa desemnarea castigatorului primului moment va fi desemnat castigator pentru ora 12:07:00. Urmatoarele inscrieri valide ce indeplinesc conditiile prezentului regulament vor fi considerate ca fiind rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor. Pentru fiecare castigator vor fi alocate un numar maxim de 2 rezerve aferente.

 

Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor in urma procesului de validare descris in Sectiunea 9 a prezentului Regulament.

 

8.2. Premii mici

Premiile mici, ce se vor acorda primelor 3000 de intrari valide, vor fi acordate aleator, in functie de momentul inscrierii, in perioada Campaniei, a bonului fiscal/facturii fiscale si completarea tuturor informatiilor din formularul de participare.

Se vor acorda 1500 de premii ce constau in vouchere ce vor putea fi folosite  pe www.shop.rowenta.ro la comenzi de minim 200 de lei si 1500 de premii ce constau in vouchere ce vor putea fi folosite  pe www.shop.tefal.ro la comenzi de minim 200 de lei.

 

Premiile mici vor fi furnizate participantilor, prin sms sub forma de cod unic impreuna cu numele magazinului online pe care il poate accesa pentru a beneficia de reducere,  la numarul de telefon  inscris in formularul de participare, in timpul perioadei campaniei. Premiile mici vor fi furnizate pana la epuizarea numarului de premii, mentionat in sectiunea 7.

 

Organizatorul poate decide suplimentarea acestor premii prin publicarea unui act aditional la regulament campaniei, in cazul in care numarul inscrierilor valide va depasi numarul de premii mentionate in sectiunea 7.

 

Organizatorul poate efectua verificari, validari si invalidari pe baza de inscrieri, pe tot parcursul Campaniei, putand solicita, la cerere Participantilor bonurile fiscale/facturile fiscale aferente fiecarei inregistrari. Acesta este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.

In cazul in care Participantul, poate face dovada cu bonurile fiscale aferente fiecarei inregistrari, atunci Organizatorul va considera valide toate inscrierile Participantului, conform mecanismului prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR

Desemnarea castigatorilor premiilor Campaniei se va face astfel:

  • Premiile mici.
  • Premiile Campaniei constand in vouchere se vor acorda in ordinea cronologica a inscrierilor primelor 3000 de inscrieri valide. Ordinea inscrierilor fiind cea cronologica raportata la ora receptiei in baza de date a Organizatorului si nu la momentul inscrierii numarului bonului fiscal/ facturii fiscale.

 

  • Premile saptamanale.
    • Ulterior desemnarii castigatorilor, Organizatorul, prin intermediul Mediapost Hit Mail va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.

 

  • Participantii care au fost desemnati potentiali castigatori ai premiilor saptamanale vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 incercari de contactare telefonica se va trece la contactarea rezervelor.

 

  • Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui.

Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campania promotionala.

9.3.3.1 Pentru premiile acordate prin momente norocoase, in cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa:

  1. Declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, adresa de livrare, adresa de email (adresa de e-mail va fi solicitata doar participantilor ce opteaza pentru primirea link-ului prin e-mail);
  2. Trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal/factura fiscala si o copie/poza CI in termen de 3 zile lucratoare de la momentul incheierii convorbirii telefonice (copia CI se solicita doar pentru premiile cu o valoare mai mare de 600 lei). In cazul in care pe bonul fiscal/factura fiscala nu apare denumirea exacta a produselor participante, Participantul va trebui sa faca dovada si cu produsul/produsele participante achizitionate pe bonul/factura respectiv/a si inscrisa in Campanie.
  3. Dupa verificarea bonului fiscal/facturii fiscale si validarea premiului castigatorului i se va solicita si un cont IBAN/extras de cont - Contul IBAN trebuie sa fie in lei iar castigatorul sa fie titularul contului. Daca castigatorul nu detine un cont acesta isi poate deschide un cont pentru a putea intra in posesia premiului in maxim 3 zile de la apelul telefonic.

 

Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat comunicat de Organizator. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau email.  Link-ul se va genera automat dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii telefonice.

Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat.

 

Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile lucratoare de primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea cronologica a inscrierilor.

 

In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat. Unui Participant i se va da sansa de a incarca de maxim 3 ori dovada. In cazul in care acesta nu face dovada cu copia/poza bonului fiscal lizibila, in care sa se vada produsele participante, numarul de bon fiscal inscris si data acestuia, premiul va fi invalidat si se va trece la rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare.

 

In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile lucratoare de la momentul desemnarii lui ca si potential castigator. Participantul va trebui sa completeze datele necesare in termen de maxim 3 zile lucratoare de la momentul primirii link-ului securizat. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele constand in copie/poza bon fiscal si copie/poza CI in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile lucratoare de primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare.

Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.

 

  • Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

 

  • Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalta rezerva, in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.

 

  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie (spre exemplu: nu sunt suficiente inscrieri valide pentru desemnarea castigatorilor si a rezervelor potrivit Sectiunii 8.1 de mai sus).

 

  • Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea acestora pe pagina ro/weekendulinapoi intr-o sectiune special dedicata acestei Campanii in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data validarii ultimului castigator.

 

  • Premiile mici vor fi trimise castigatorilor sub forma de cod prin SMS, dar nu mai tarziu de 60 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe pagina ro/weekendulinapoi.

 

  • Premiile saptamanale se vor transmite castigatorilor, prin transfer bancar in contul IBAN comunicat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe pagina ro/weekendulinapoi.

 

  • In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 

SECTIUNEA 10.  ERORI COMUNICARI NECORESPUNZATOARE

 

10.1   Bonurile/ facturile care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cat si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare in cadrul Campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate in promotie nu isi asuma nici o raspundere pentru bonurile/facturile necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

 

SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE

  • Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
  • Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie, contravaloarea produselor participante etc).

 

SECTIUNEA 12. LIMITAREA RASPUNDERII

  • Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
  • Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
  • Pierderea bonurilor fiscal/ facturilor fiscale de catre participanti;
  • Bonurile/facturile fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
  • Lipsa produselor participante din magazine;
  • SMS-urile trimise de Organizator, dar care nu au fost primite de catre Participanti din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului;
  • Inscrierile online care nu contin toate campurile obligatorii;
  • Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor/facturilor fiscale sau continutului acestora;
  • Eventualele dispute legate de numarul de telefon inscris in Campanie;
  • Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau inmanarii premiului;
  • Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
  • Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
  • Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
  • Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
  • Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
  • In masura in care derogarea este permisa, din momentul primirii premiilor de catre castigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
  • Organizatorul Campaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie.

Organizatorul nu va avea nicio raspundere fata de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participant in legatura cu aceasta campanie.

Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite in cadrul acestei Campanii.

 

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei promotionale produse

neparticipante la promotie.

  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza produse participante in campanie in afara perioadei campaniei promotionale

Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in campanie care, prin comportamentul fraudulos sau abuziv, afecteaza bunul mers al campaniei.

 

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECTIUNEA 13. PRELUCRAREA  DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.1. Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 14. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

  • Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
  • Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

  1. a) tentative de frauda ale mecanismului Campaniei;
  2. b) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1634 Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

SECTIUNEA 15. CONTESTATII SI LITIGII

  • Participantii pot trimite contestatii in legatura cu desfasurarea pe adresa Groupe SEB Romania, str. Ermil Pangratti, nr. 13, sector 1, Bucuresti, pana la data de 31.12.2022, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator.  Contestatiile vor fi solutionate in termen de 15 zile lucratoare de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.

            

  • Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.

 

                                                               

                                                                ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

“Ia-ti weekendul inapoi instant”

 (“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii

Organizatorul, Group SEB Romania SRL., este Operator, potrivit legii privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, iar TRIBAL WORLDWIDE DIGITAL AGENCY S.R.L si Lion Communication si Mediapost Hit Mail sunt imputernicitii Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate in cadrul acestei campanii pentru scopurile declarate.

 

  1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal: Pentru Participantii la Campanie vor fi prelucrate:

  • Numar de telefon
    • Nume
    • Prenume
    • Datele rezultate din vizitarea site-ului Campaniei;

 

Pentru castigatori (validati si in curs de validare), in plus fata de cele de mai sus, vor fi prelucrate:

  • voce si orice alte date rezultate din convorbirile telefonice pentru validare a castigatorilor
  • semnatura (ex: pe procesul verbal de predare primire).
  • Adresa de livrare completa
  • Cod numeric personal
  • Copie act de identitate
  • Cont IBAN

Data nasterii

 

Codul numeric personal si copia actului de identitate vor fi prelucrate doar in cazul castigatorilor premiilor saptamanale in vederea indeplinirii de catre Organizator a obligatiilor prevazute de Codul Fiscal, mai precis de completarea declaratiei 205 – Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiarii de venit (intrucat premiile acordate in cadrul prezentei Campanii depasesc pragul valoric de 600 RON impus de Codul Fiscal).

 

  1. Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea urmatoarelor scopuri:

  1. i) Organizarea si desfasurarea campaniei
  2. ii) Desemnarea si validarea castigatorilor, inclusiv aducerea la cunostinta publicului a castigatorilor

iii)   Atribuirea premiilor si indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului

  1. iv) Transmiterea de newsletter

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie.

  1. Temeiurile juridice ale prelucrarii

Temeiurile prelucrarii datelor sunt:

  • Executarea unui contract pentru datele furnizate de participanti si de castigatori;
  • Obligatii legale de natura fiscala pentru cele de tip CNP si alte date ale castigatorilor, precum si pentru pastrarea acestora si obligatiile legale ce tin de garantie pentru pastrarea datelor castigatorilor;
  • Obligatia legala de a face public numele castigatorilor si castigurile acestora pentru publicarea numelor castigatorilor;
  • Interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfasurarea in bune conditii a campaniei in ceea ce priveste datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificari in vederea validarii inscrierilor, precum si din inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice;
  • Interesul legitim al operatorului de a dovedi, inclusiv fata de autoritatile de control, desfasurarea campaniei si acordarea premiilor pentru pastrarea datelor ulterior incetarii si livrarii premiilor.
  • Consimtamantul persoanei pentru datele prelucrate in situatia persoanelor abonate la newsletter.
  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

 

 

Destinatarii datelor cu caracter personal sunt Operatorul, imputernicitii Operatorului, autoritati fiscale si de control, dupa caz.

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele utilizatorilor platformei rowenta.ro/weekendulinapoi vor fi pastrate pe toata durata Campaniei, dar nu mai mult de 3 luni din momentul desemnarii tuturor castigatorilor, exceptie facand datele personale ale persoanelor desemnate castigatoare ale premiilor saptamanale care vor fi pastrate timp de 2 ani in vederea ducerii la indeplinire a obligatiilor legale de garantie si datele personale ale persoanelor desemnate castigatoare ale premiilor saptamanale, care vor fi pastrate in contabilitate potrivit normelor fiscale (dar acestea nu vor mai fi facute publice). Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiilor implicare in organizarea si gestionarea campaniei.

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

 

  1. Drepturile persoanelor vizate

 

Participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile prevazute de Regulamentul privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi:

  • dreptul de informare potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Operator si drepul de acces la date;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul de a solicita stergerea datelor;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul la retragerea consimtamantului. Retragerea nu afecteaza legalitatea prelucrarilor anterioare datei retragerii consimtamantului;
  • dreptul de opozitie prin care persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazului in care operatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
  • dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o reclamatie cu privire la prelucrarea datelor la autoritatea romana competenta (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - www.dataprotection.ro).

Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unei solicitari pe adresa Groupe SEB Romania, str. Ermil Pangratti, nr. 13, sector 1, Bucuresti.

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiilor implicate in organizarea si gestionarea acestei campanii.

In plus, participand la aceasta campanie cu actualul regulament, declarati ca ati citit si ati luat la cunostinta si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate a Group SEB Romania SRL.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

 

  1. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

 

  1. Alte prevederi

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate si faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfasurarii Campaniei si ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile