Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENTUL CAMPANIEI LG

“LG – Un meci mare merită un ecran și mai mare!”

15.05.2024 – 15.07.2024

 

 

1. SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

  • Campania promotionala LG – Un meci mare merită un ecran și mai mare!” (denumita in continuare “Campania”) este organizata si desfasurata de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti (denumita in continuare "Organizatorul" sau “LG”), o societate comerciala, cu sediul social in Sos. Bucuresti – Ploiesti nr. 19-21, etaj 5, Sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/14354/2016, avand CIF RO36692913.
  • Participantii in prezenta Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”).
  • Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul campaniei http://campanialg.ro/coechipierul-lg. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
  • Campania se va desfasura prin intermediul agentiei SC Interactions Marketing SRL, cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, numita in cele ce urmeaza “Agentia” sau Imputernicitul. Agentia va actiona strict sub indrumarile Organizatorului.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial pe parcursul derularii Campaniei, inclusiv perioada, elemente ale mecanismului Campaniei, forma si continutul cadoului, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare. Modificarile vor intra in vigoare dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei.
  • Organizatorul si Agentia vor fi numiti in continuare ori separat ca atare, ori impreuna ca “societatile implicate in organizarea Campaniei”.
  • Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii.
  • Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, iar prevederile Regulamentului vor prevala.

 

2. SECTIUNEA 2. ARIA SI OBIECTUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

  • Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in mediul online, pe website-ul http://campanialg.ro/coechipierul-lg in conformitate cu prezentul Regulament al Campaniei.
  • Prin intermediul Campaniei, la achizitia de pe teritoriul Romaniei, conform Regulamentului Oficial al Campaniei, de catre orice persoana fizica a unui produs participant in campanie, conform sectiunii Sectiunea 5. din prezentul Regulament, Organizatorul ofera, cu titlu gratuit, participantilor care efectueaza o inscriere valida pe site-ul campaniei, un cadou garantat ce consta intr-o suma cashback. Cadourile se acorda in limita stocului disponibil.
  • Detaliile despre suma cashback se gasesc in sectiunea 7.

 

3. SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

  • Campania se va desfasura in perioada 15.05.2024 – 15.07.2024, ora 23:59:59 inclusiv (denumita in continuare “Perioada Campaniei”). Sunt eligibile spre inscriere doar facturile emise in perioada mentionata.
  • Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial pe parcursul Campaniei, prin intocmirea de Acte Aditionale la prezentul Regulament, urmand ca modificarile sa intre in vigoare la data publicarii pe site a actelor aditionale.

 

  1. SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
  • La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu varsta de minimum 18 ani impliniti pana la data achizitionarii produsului participant, cu domiciliul sau resedinta in Romania, sau cetatean strain rezident pe teritoriul Romaniei (care poate face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat  la  Administratia  Financiara si pe baza codului NIF), denumiti in continuare ’’Participanti’’, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei, ai magazinelor partenere (magazine care vand produsele participante) si ale celorlalte entitati juridice implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie, rude de gradul I).
  • La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica (conform articolului 4.1.), care se inscrie in Campanie respectand in totalitate prevederile prezentului Regulament Oficial, pe baza facturii fiscale de achizitie a minim unui produs participant, indiferent de forma juridica a persoanei care face achizitia (persoana fizica, persoana juridica, persoana fizica autorizata, intreprinderile individuale, etc).
  • Pentru facturile emise pe persoana juridica, inscrierea in Campanie este obligatoriu sa fie facuta pe persoana fizica inscrisa in rubrica Cumparator sau Beneficiar din factura fiscala.
  • Organizatorul, Agentia si celelalte entitati juridice implicate in organizarea si derularea prezentei Campanii nu isi asuma responsabilitatea si nu pot fi atrase in litigii ce pot aparea intre partenerii, asociatii, actionarii, colaboratorii si/sau angajatii etc. unei societati comerciale/entitati juridice in legatura cu inscrierea in Campanie a unei persoane fizice care isi asuma dreptul de posesie asupra Cadoului primit in urma inscrierii in Campanie, cu o factura fiscala emisa pentru respectiva entitate juridica.
  • Toate litigiile aparute, in timpul sau oricand dupa terminarea Campaniei, intre membrii unei entitati juridice referitoare la dreptul persoanelor fizice de a se inscrie in Campanie cu facturile fiscale emise pentru respectiva entitate juridica si pe baza carora se primeste un cadou / suma cashback se vor solutiona fara implicarea Organizatorului sau a Agentiei. Persoana fizica care a efectuat inscrierea in Campanie este pe deplin responsabila legal, moral si fiscal pentru toate drepturile si obligatiile ce decurg din efectuarea inscrierii ce presupune si inregistrarea facturii fiscale emisa pe numele unei persoane juridice.
  • La cererea scrisa a unui administrator a unei entitati juridice, calitate ce trebuie demonstrata cu documente, de a elimina din baza de date a Campaniei o inscriere a unei persoane fizice care foloseste o factura fiscala pe entitatea juridica pe care acesta o reprezinta, Organizatorul va duce la indeplinire solicitarea acestuia, persoana fizica inscrisa urmand a-si pierde dreptul de inscriere si, ca urmare, nu va fi indreptatita sa primeasca un Cadou din partea Organizatorului. Organizatorul va duce la indeplinire solicitarea de tipul celei mentionate anterior daca si numai daca aceasta este primita de catre Organizator in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data inregistrarii inscrierii respective in Campanie.
  • La aceasta Campanie nu pot participa persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani impliniti pana la data achizitionarii produsului participant. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor care nu au implinit varsta minima acceptata conform prezentului Regulament.

 

  1. SECTIUNEA 5. PRODUSE SI MAGAZINE PARTICIPANTE

In cadrul preentei campanii produsele participante sunt modelele LG OLED TV si LG QNED TV identificate prin codurile de mai jos.

LG QNED TV LG OLED TV
43QNED80T3A OLED42C41LA
50QNED80T3A OLED48C41LA
50QNED85T3A OLED55B42LA
50QNED86T3A OLED55C41LA
55QNED80T3A OLED55G42LW
55QNED85T3C OLED55G43LS
55QNED86T3A OLED65B42LA
65QNED80T3A OLED65C41LA
65QNED85T3C OLED65G42LW
65QNED86T3A OLED65G43LS
65QNED91T3A OLED77B42LA
75QNED80T3A OLED77G42LW
75QNED85T3C OLED83G42LW
75QNED86T3A  
75QNED91T3A  
86QNED80T3A  
86QNED85T3C  
86QNED86T3A  
86QNED91T3A  

 

  • Pentru a fi considerate produse eligibile si pentru a putea fi inscrisa in cadrul campaniei, factura care atesta achizitia unui model participant trebuie sa fie emisa de catre partenerii mai jos mentionati:

Altex

Carrefour

Media Galaxy

eMAG

Flanco Retail S.A

AV Store

Badabum

PC Garage

Metro

DWYN

IT Galaxy

Audio Monkey

Vexio

ForIT

CEL.ro

IT Arena

GZK Company

Premiumbrand

  • Dupa data incheierii campaniei, produsele participante descrise mai sus isi pierd calitatea de a conferi cadouri, Organizatorul si Agentia nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii campaniei.

 

6. SECTIUNEA 6. DEFINITII, TERMENI SI MECANISMUL CAMPANIEI

6.1. Termeni

Factura fiscala: In contextul prezentei Campanii, notiunea de document fiscal reprezinta factura fiscala emisa la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei. Facturile fiscale trebuie sa aiba o data de emitere in Perioada Campaniei, iar data si ora acestora trebuie sa fie anterioare celor la care s-a efectuat inscrierea in Campanie. Pentru a intra in posesia cadoului, participantii sunt obligati sa pastreze in original si nedeteriorata factura fiscala in baza caruia s-au inscris in Campanie conform prezentului Regulament Oficial si sa o prezinte reprezentantului Organizatorului pentru a indeplini procedura de validare conform Regulamentului Oficial al Campaniei.

Participant: Persoana care s-a inscris in Campanie conform mecanismului descris in prezentul Regulament si a facut o achizitie conforma cu regulamentul. Un participant se identifica in mod unic in Campanie prin numarul de telefon/email folosit la inscriere si datele personale inregistrate in formularul de inscriere in Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida inscrierile effectuate de pe acelasi nr. de telefon sau aceeasi adresa de email folosind alte date de identificare (ex. acelasi nr. de telefon si nume, prenume diferite). Orice tentative care poate fi identificata ca frauda va duce la invalidarea inscrierii.

  • Mecanismul campaniei - pentru a putea participa la Campanie si pentru a beneficia de un cadou garantat, Participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
  • Sa achizitioneze cel putin un produs Participant in perioada campaniei, respectand conditiile de la Sectiunea 5.
  • sa completeze corect formularul de inscriere in Campanie, in perioada campaniei, formular ce contine urmatoarele campuri:

(*) Gama produs achizitionat

Selectarea gamei din care face parte produsul participant (LG OLED TV / LG QNED TV)

(*) Model

Codul de produs conform facturii de achizitie.

( ) Partener

Mentionarea partenerului (magazinului) care a emis factura inscrisa.

(*) Nume

(*) Prenume

(*) Telefon mobil

Numarul de telefon la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada Campaniei promotionale si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor in Campanie, precum si pentru intrarea in posesie a premiului;

(*) Email

Adresa de e-mail valida la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada desfasurarii Campaniei si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor din Campanie;

(*) Incarca factura (jpeg, png, pdf <5MB)

sa incarce (upload-eze) pe site-ul dedicat Campaniei promotionale o fotografie sau o copie scanata lizibila a facturii fiscale prin care se dovedeste achizitionarea produsului participant conform termenilor din prezentul Regulament Oficial. Imaginea trebuie sa fie in format jpg sau png, iar marimea fisierul sa nu depaseasca 5 MB;

(*) Declar că am peste 18 ani și confirm că am fost informat, am citit Regulamentul Campaniei si am inteles informatiile privind prelucrarea datelor incluse in Anexa 1 a Regulamentului Campaniei si ca imi exprim consimtamantul in ceea ce priveste continutul acesteia si sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti si/sau persoanele imputernicite de catre acesta.

Nebifarea campului duce la imposibilitatea inscrierii in promotie.

(*) Sunt de acord cu Politica de confidentialitate

 Nebifarea campului duce la imposibilitatea inscrierii in promotie.

( ) Sunt de acord ca datele completate (nume, prenume, adresa de email) sa fie prelucrate si colectate in conformitate cu politica de protectia datelor disponibila pe http://www.lg.com/ro/privacy de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti, prin intermediul Agentiei Interactions Marketing, in vederea abonarii la newsletter-ul LG. Pentru finalizarea abonarii, veti primi un email de confirmare pe adresa de email furnizata.

Campurile marcate cu (*) sunt obligatoriu de completat in vederea inscrierii in campanie. Ulterior completarii campurilor si incarcarii fotografiei, participantul trebuie sa dea click pe butonul “Participa”.

Factura va fi verificata de catre Organizator si daca aceasta corespunde cu cerintele campaniei si participantul este eligibil sa primeasca un cadou garantat (suma cashback), acestuia ii va fi trimis un e-mail din care este redirectionat catre pagina unde trebuie sa completeze, in maxim 3 zile lucratoare din momentul primirii emailului, contul IBAN (in LEI) in care doreste sa-I fie virata suma cashback. In cazurile participantilor care sunt eligibili sa primeasca cashback suma care depaseste 600 RON, acestia vor fi obligati sa incarce si o poza a actului de identitate, cu CNP si date (nume, prenume) vizibile. Actul de identitate este solicitat pentru indeplinirea obligatiilor fiscale ale Organizatorului.

Necompletarea informatiilor solicitate in termenul mentionat duce la invalidarea castigului.

Ulterior completarii campurilor, participantul trebuie sa dea click pe butonul “Participa / Trimite”.

  • Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce la imposibilitatea validarii inscrierii. Organizatorul sau Agentia nu isi asuma responsabilitatea pentru inscrierea unor date incorecte, incomplete sau a unor date care apartin altor persoane.
  • Participantii au obligatia, sub sanctiunea anularii cadoului, de a pastra factura fiscala, ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, emisa la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, in original si nedeteriorata.
  • Daca un participant returneaza, din orice motiv, Produsul Participant cu care acesta s-a inscris in campanie, acesta este obligat sa notifice Organizatorul si sa returneze cadoul primit. Totodata, daca Organizatorul identifica participanti care au facut retur produsului dupa inscrierea in campanie, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida respectivii participanti si de a nu permite inca o inscriere in campanie a respectivului Participant.
  • Un Participant poate inscrie in Campanie o singura data o factura fiscala a unui Produs Participant achizitionat. In cazul in care un participant achizitioneaza mai multe produse participante in perioada Campaniei, le poate inregistra pe toate cu datele sale personale si cu factura/facturile fiscale de achizitie corespunzatoare, cate o inscriere aferenta fiecarui produs participant/achizitie.
  • Pentru fiecare accesare a website-ului Campaniei, participantul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu de internet.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga inscrierile in Campanie, orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare a Campaniei se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie. Se considera frauda si returul produsului, ulterior inscrierii in campanie, retur care nu a fost semnalat catre Organizator pe adresa [email protected].
  • Organizatorul Campaniei si Agentia nu isi asuma responsabilitatea pentru:
  1. inscrierile incomplete, inexacte sau incorecte, precum si pentru inscrierile efectuate dupa terminarea perioadei de inscriere in Campanie;
  2. pierderile sau intarzierile mesajelor de raspuns mentionate in prezentul Regulament, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului sau al Agentiei;
  3. pentru intreruperile neanuntate ale serviciului de internet de catre furnizori locali ai acestui serviciu sau blocarea accesului intern datorita supraaglomerarii retelelor de internet pe perioadele de trafic intens;
  4. pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra facturilor fiscale ale Produselor Participante, ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, emise la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, pe baza carora s-au efectuat inscrieri valide in Campanie. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra facturilor fiscale ale Produselor Participante, ce contin datele de identificare inscrise in Campanie, nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda cadoul/premiul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari;
  5. pentru eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participanti in legatura cu participarea lor la aceasta Campanie.
  6. pentru comunicarile care nu ajung la participant, independente de vointa Organizatorului/Agentiei
  7. taxele aplicate de banca participantului pentru transferul efectuat

 

  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica factura de achizitie impreuna cu partenerul care a emis factura de achizitie. In cazul in care participantul inscrie poza bonului fiscal, inscrierea va fi invalidata, participantul avand dreptul sa efectueze o noua inregistrare conforma cu regulamentul campaniei.

 

  1. SECTIUNEA 7. DESCRIEREA CADOURILOR OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI
    • In cadrul acestei Campanii promotionale, Organizatorul urmatoarele cadouri (sume cashback), dupa cum urmeaza:

Tip cadou

Produs achizitionat

Valoare individuala

TVA inclus

 

Cashback

150 RON

 

43QNED80T3A

50QNED80T3A

50QNED85T3A

50QNED86T3A

 

 

150 RON

 

Cashback

200 RON

 

55QNED80T3A

55QNED85T3C

55QNED86T3A

 

200 RON

 

 

Cashback

300 RON

 

65QNED80T3A

65QNED85T3C

65QNED86T3A

65QNED91T3A

 

300 RON

 

 

 

 

Cashback

500 RON

 

OLED42C41LA

OLED48C41LA

OLED55B42LA

OLED55C41LA

OLED55G42LW

OLED55G43LS

75QNED80T3A

75QNED85T3C

75QNED86T3A

75QNED91T3A

 

 

 

 

500 RON

 

Cashback

700 RON

 

OLED65B42LA

OLED65C41LA

OLED65G42LW

OLED65G43LS

 

700 RON

 

 

 

Cashback

1000 RON

 

OLED77B42LA

OLED77C41LA

OLED77G42LW

86QNED80T3A

86QNED85T3C

86QNED86T3A

86QNED91T3A

 

 

 

1000 RON

 

Cashback

 2000 RON

 

OLED83C41LA

OLED83G42LW

 

2000 RON

 

 

  • In prezenta campanie se acorda un nr. total maxim de 200 de cadouri cashback, indiferent de tipul produsului achizitionat. Sunt eligibili spre a primi suma cashback primii 200 de participanti validati care efectueaza o inscriere conforma cu regulamentul campaniei.
  • Valoare cashback-ului va fi transferata in contul IBAN al participantului eligibil in maxim 60 de zile din momentul incheierii campaniei.

 

8. SECTIUNEA 8. PROCEDURA DE VALIDARE

Inscrierile in cadrul Campaniei sunt verificate de reprezentantii Organizatorului si ai Agentiei intr-un termen de maxim 7 zile lucratoare de la data efectuarii acestora. Organizatorul si Agentiei isi rezerva dreptul de a extinde perioada de verificare pe o perioada mai indelungata (de pana la 60 zile lucratoare), fara a notifica participantul cu privire la aceasta. Fiecare participant a carui inscriere a fost verificata va fi notificat prin e-mail, pe adresa de email folosita la inscriere, in intervalul specificat anterior, pentru a fi informat daca inscrierea sa a fost corecta sau daca a fost invalidata pentru nerespectarea conditiilor din prezentul Regulament. Daca inscrierea este valida, Participantul se considera validat si va primi emailul care continue link-ul pe care participantul trebuie sa-l acceseze pentru a completa contul IBAN, conform regulamentului campaniei. Neindeplinirea sau indeplinirea incompleta a oricarei etape de catre un potential castigator, conduce la invalidarea acestuia si la a pierde dreptul de atribuire a cadoului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

  • Fiecare inscriere in Campanie va fi considerata corecta daca indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
  1. produsul inscris in campanie de catre Participant face parte din Campanie si este achizitionat conform prevederilor prezentei campanii
  2. factura fiscala de achizitie a Produsului participant sa fie emisa in etapa de achizitie a Campaniei;
  3. inscrierea sa fie efectuata in etapa de inscriere in Campaniei si in conformitate cu prezentul Regulament Oficial al Campaniei;
  4. Participantul nu a returnat produsul achizitionat.
  5. factura sa fie unica, adica sa nu fi fost inscrisa deja de catre un alt participant.
  6. factura nu a fost modificata de catre participant
  7. pe factura sa fie mentionate datele participantului, indiferent de tipul persoanei care face achizitia.
  8. datele de pe factura trebuie sa coincida cu datele inscrise in campanie (ca de ex, dar fara a se limita la nume, prenume, cod model TV, nume partener).
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita factura fiscala, ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, emisa la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, in original si nedeteriorata. Imposibilitatea participantului de a face dovada detinerii facturii si/sau a produsului, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea Regulamentului, conduce la invalidarea participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a cadoului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului/Agentiei. Decizia de invalidare este la libera alegere a Organizatorului. Totodata, Organizatorul isi rezerva dreptul de a contacta participantul pentru a solicita informatii suplimentare cu privire la datele facturii in cazul in care acesta identifica neconformitati.
  • In situatia in care documentele incarcate (uploadate) nu sunt lizibile sau nu corespund cerintelor, respectiv lipsa copie / fotografie factura fiscala, Organizatorul si Agentia isi rezerva dreptul de a anula inscrierea.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a efectua mai multe verificari in cazul in care observa tentative de frauda ca de exemplu, dar fara a se limita la, inscrierea de mai multe ori a aceeasi facturi sau returul produsului dupa inscrierea in campanie sau falsificarea facturii sau inscrieri efectuate folosindu-se aceleasi date (ex. nr. de telefon, adresa de email etc).
  • Participantii inscrisi vor fi informati prin email, la adresa de e-mail specificata in formularul de inscriere, cu privire la statusul inscrierii lor. Participantii sunt obligati sa isi verifice adresa de email dupa inscrierea in campanie pentru a identifica mesajele primite din partea Organizatorului.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare inscrieri incomplete si de a nu valida inscrierile ce nu respecta 100% conditiile Regulamentului, indiferent de motivul invocat de catre participant de exemplu, dar a fara a se limita la: furt, pierdere, distrugere etc., fie ca este vorba despre Produsul participant sau factura fiscala in original ce demonstreaza achizitionarea Produsului participant in Campanie.
  • Corespondenta e-mail de la Organizator/Agentie catre participanti se va realiza la adresele de email si/sau numerele de telefon mentionate de catre participanti in formularul de inscriere in Campanie.
  • Organizatorul, in mod direct, sau prin intermediul Agentiei, isi rezerva dreptul de a contacta participantii si telefonic la numarul de telefon mentionat de catre acestia in formularul de inscriere in Campanie. Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a cadourilor oferite in campania promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la concurs. Refuzul participantului privind inregistrarea apelului telefonic duce la incheierea acestuia.

 

9. SECTIUNEA 9. PROCEDURA DE ACORDARE A CADOURILOR CAMPANIEI

  • In cazul in care sunt validati mai putini participanti decat numarul maxim de cadouri garantate mentionate in prezentul Regulament, acestea raman in posesia Organizatorului.
  • Participantilor care au efectuat inscrieri corecte li se va efectua viramentul bancar in contul IBAN mentionat, in termen de maxim 60 de zile de la data incheierii campaniei. Organizatorul si/sau Agentia nu isi asuma raspunderea pentru comunicarea unui cont IBAN gresit. Fiecare participant este pe deplin responsabil de corectitudinea informatiilor oferite.
  • Participantii nu pot cere modificarea modelului, cantitatii, componenta, conditiilor si modului de acordare a cadourilor.
  • Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite cadoul sau de a solicita restituirea sumelor aferente acestora si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. Facturile fiscale care sunt deteriorate, fasificate, inventate, apartinand altor persoane decat participantului, cat si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare in cadrul campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul campaniei precum si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, fasificate, pierdute, instrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie si nici nu vor fi obligati sa acorde cadourile pe baza acestor facturi.
  • Castigatorul unui cadou garantat nu poate ceda cadoul, in integralitatea sau partial, unei alte persoane.
  • In cazul in care participantul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica acesta este indreptatit sa intre in posesia cadoului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
  • Cadourile oferite in cadrul prezentei Campanii pot fi revendicate si/sau poate fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.
  • In cazul in care, dupa incheierea campaniei sau epuizarea cadourilor garantate, Organizatorul identifica participanti a caror inscriere trebuie invalidata (ca de ex. dar fara a se limita la situatii in care participantul a facut retur produsului achizitionat, participantul a falsificat factura), inscrierea va fi invalidata iar cadoul va fi atribuit urmatorului participant (in ordinea receptionarii inscrierilor), a carui inscriere este eligibila. Participantul eligibil va fi contactat telefonic si/sau prin email, fiind obligat sa ofere aceleasi informatii cf sectiunii 6.2. in vederea validarii inscrierii.

 

10. SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

  • Organizatorul si societatile implicate in organizarea si derularea Campaniei nu isi asuma raspunderea pentru imposibilitatea participarii datorita unor cauze care nu depind direct de ei, cum ar fi: situatii in care datele completate in formularul de inscriere in Campanie contin erori, sunt incomplete si /sau apartin altei persoane, defectiuni tehnice ale operatorilor de internet, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a serviciului de hosting al website-ului etc. sau alte motive independente de Organizator. Prin inscrierea in Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte Regulamentul Oficial, precum si toate deciziile luate de catre Organizator si colaboratorii sai in toate aspectele legate de implementarea acesteia.
  • Organizatorul si Agentia nu sunt raspunzatori pentru: situatiile in care participantul nu poate fi contactat de catre Organizator sau Agentia, deteriorarea, disparitia sau sustragerea facturii fiscale a Produsului Participant ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regualmentului Oficial al Campaniei, in baza careia participantii au efectuat o inscriere; eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu Cadoul, indiferent de natura acestor prejudicii.
  • Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta si este de acord cu urmatoarele:
  1. participantul este singurul raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
  2. participantul este de acord cu prelucrarea datelor personale in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial.
  3. participantul este de acord cu mecanismul de impozitare cadouri (in cazul participantilor cu sume care depasesc valoarea de 600 de RON
  • Organizatorul Campaniei si Agentia nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru situatiile in care un participant comunica in mod eronat sau nu mai este disponibil la datele de contact comunicate pentru intrarea in posesia Cadoului.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi invalidate, fara ca Organizatorul sa aiba obligatia de a anunta participantii care au efectuat respectivele participari invalide.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei si imaginea acesteia.
  • Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru validitatea datelor personale furnizate de catre Participanti.
  • Organizatorul/ Agentia nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei.
  • Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu pune in posesia participantului cadoul astfel obtinut sau de a solicita restituirea cadoului sau a contravalorii cadoului astfel primit si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
  • Dupa expedierea cadoului sau dupa ce participantul a beneficiat de cadoul castigat conform Regulamentului, orice obligatie de natura morala si/sau financiara a Organizatorului fata de participant inceteaza.
  • In situatia in care exista participanti care intampina probleme de inregistrare in Campanie, acestia pot trimite un e-mail pe adresa campaniei [email protected].
  • Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii efective a mesajelor/ inscrierilor de catre Participanti.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a Participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie. Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a persoanelor care au facilitat castigarea de cadouri, pe baza dovezilor existente.

 

  1. SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE
  • Taxele si impozitele aferente cadourilor la data acordarii lor vor fi suportate de catre Organizator. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura (de exemplu contributii sociale datorate conform legii) in legatura cu Premiile sunt in sarcina exclusiva a castigatorului acestora.
  • Organizatorul ia act de faptul ca in conformitate cu prevederile Codului fiscal, veniturile obtinute de castigatorii premiilor care au o valoare de peste 600 RON sunt impozabile. In acest sens, Organizatorul se obliga, daca se impune,:

- sa indeplineasca formalitatile privind plata si declararea impozitului pe veniturile din premii conform prevederilor Codului fiscal

- sa achite pentru castigator, in termenul prevazut de legislatia fiscala, valoarea impozitului datorat pe venitul realizat de castigator prin acordarea premiilor.

  • Orice alte obligatii de natura fiscala (ca de exemplu: completarea si  depunerea  oricarei  declaratii  fiscale privind  venitul  obtinut din castigarea cadoului dupa intrarea in posesia cadoului, contributii sociale datorate conform legii) sau de alta natura in legatura cu participarea la Concurs sau intrarea in posesia cadoului (ca de exemplu: cheltuieli legate de accesul la internet in vederea participarii la Concurs, cheltuieli  inevitabile  ocazionate  de  intrarea  in  posesie  a  cadoului etc.) revin in exclusivitate Participantilor validati ca si castigatori.
  • Prin participarea in Campanie, Participantii declara ca sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat cadourilor din prezenta campanie.

 

12. SECTIUNEA 12. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

  • Avand in vedere ca prin inscrierea participantilor in Campanie se vor prelucra date cu caracter personal, participantii sunt rugati sa consulte si sa ia la cunostinta Anexa nr. 1. atasata la acest Regulament pentru a lua la cunostinta de modalitatea in care sunt prelucrate datele cu caracter personal.

 

13. SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

  • Prezenta Campanie poate inceta inaintea termenului mentionat numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie, dar numai dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a incheia prezenta Campanie imediat ce stocul de cadouri a fost epuizat. In această situație, Organizatorul va comunica acest lucru, in conformitate cu art 1.5. din prezentul Regulament.

 

14. SECTIUNEA 14. LITIGII

  • In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si Participantii in Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente romane in jurisdictia carora se afla Organizatorul. Orice reclamatii sau sesizari referitoare la Campanie se primesc in scris, la adresa Organizatorului pana la data de 15.08.2024 (inclusiv).

 

15. SECTIUNEA 15. FORTA MAJORA

  • Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
  • Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

16. SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

  • Prin participarea laaceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
  • Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe website-ul Campaniei sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial.
  • Prezentul Regulament a fost redactat de catre Organizator, cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.

ANEXA NR. 1 DIN DATA DE 15.05.2024 LA

REGULAMENTUL CAMPANIEI LG

“LG – Un meci mare merită un ecran și mai mare!”

15.05.2024 – 15.07.2024

 

1. DATE PRIVIND OPERATORUL DE DATE CU CARACTER PERSONAL SI IMPUTERNICITUL

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti (denumita in continuare "Organizatorul" sau “LG”), cu sediul in o societate comerciala cu sediul social in Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 19-21, etaj 5, Sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/14354/2016, avand CIF RO36692913, denumita in continuare "Operatorul", prin intermediul Interactions Marketing SRL, cu sediul in sediul in str. Siriului nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 105582, (denumit in continuare “Agentia” sau "Imputernicitul").

Organizatorul si Agentia se obliga sa respecte legislatia privind protectia datelor cu caracter personal pe Durata Campaniei. In acest sens, Organizatorul si Agentia vor prelucra cu buna credinta datele cu caracter personal ale Participantilor, asigurand pastrarea confidentialitatii si respectarea dreptului la viata privata, prelucrarea efectuandu-se cu respectarea prezentului Regulament si a legislatiei in vigoare in materia protectiei datelor cu caracter personal.

 

2. CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL PROCESATE IN CADRUL CAMPANIEI

In cadrul prezentei Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  1. Prenume
  2. Nume
  3. Adresa e-mail
  4. Telefon mobil
  5. IBAN
  6. CNP (in cazul participantilor care beneficiaza de suma cashback mai mare de 600 RON)

 

3. SCOPURILE PROCESARII

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei

(ii) atribuirea cadourilor garantate

(iii) trimiterea de materiale publicitare din partea Operatorului pentru Prenume si Adresa de email. Trimiterea se va face doar daca Participantul si-a dat consimtamantul in acest sens, prin bifa existenta in formularul de inscriere in Campanie.

(iv) Indeplinirea obligatiilor fiscale

Nu se vor prelucra datele cu caracter personal pentru niciun alt scop incompatibil cu scopurile prezentate in aceasta sectiune, cu exceptia cazurilor in care se va solicita o alta prelucrare sau exista o obligatie stabilita prin lege de a respecta anumite prevederi interne sau internationale. Organizatorul nu va transfera datele cu caracter personal ale Participantilor catre o tara din afara Uniunii Europene/ Spatiului Economic European.

Prin participarea in Campanie si  prin oferirea acordul expres (prin transmiterea facturii), Participantul isi da acordul ca datele furnizate Operatorului sa fie prelucrate de catre Operator in conformitate cu prevederile Regulamentului General pentru Protecția Datelor (2016/679 UE) in vederea indeplinirii drepturilor si obligatiilor care decurg din Campanie. Participantul declara ca furnizarea datelor este voluntara.

Daca Participantii nu doresc ca datele cu caracter personal ale acestora sa fie prelucrate in scopurile precizate, acestia nu vor putea sa fie inscrisi in Campanie intrucat aceste informatii sunt de esenta identificarii Participantului, iar pe de alta parte, datele de identificare sunt necesare in vederea respectarii mecanicii campaniei.

 

4. TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII

Temeiul prelucrarii datelor sunt:

  • Consimtamantul explicit si participarea voluntara a unui Participant
  • Executarea unui contract (participarea in actuala campanie) pentru datele furnizate de participanti
  • Obligatia legala de a face publice numele participantilor eligibili si castigurile acestora
  • Interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfasurarea in bune conditii a campaniei in ceea ce priveste datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificari in vederea validarii inscrierilor, precum si din inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice
  • Interesul legitim al operatorului de a dovedi inclusiv fata de autoritatile de control desfasurarea campaniei si acordarea cadourilor pentru pastrarea datelor ulterior incetarii si expedierii cadourilor
  • Consimtamantul persoanei pentru datele prelucrate in situatia persoanelor abonate la newsletter.

 

.

5. PERIOADA DE STOCARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi stocate timp de 1 an de la incheierea Campaniei. In cazul participantilor care si-au exprimat acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopuri de marketing/transmitere materiale publicitare, durata prelucrarii va fi pana la revocarea consimtamantului acordat.  La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare. Datele cu caracter personal ale participantilor vor fi distruse in termen 1 an de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea in Campanie.

 

6. DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca
aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrari Datelor cu Caracter Personal.

Participantul poate contacta Agentia sau DPO Organizator, Jung Ryu, la adresa [email protected] cu orice solicitari sau declaratii privind gestionarea datelor si activitatile de prelucrare a datelor.

 

7. MODIFICAREA POLITICII DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

 

8. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL APARTINAND MINORILOR

Intrucat la Campanie nu pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

9. SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

 

10. ALTE PREVEDERI

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Datele personale nu vor fi transferate de catre alti terti.

 

 

 

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile