GARANȚIE PREMIUM
Redmi Note 13 Pro+ 5G, Redmi Note 13 Pro 5G, Redmi Note 13 5G
În plus față de drepturile consumatorilor acordate de garanția legală și în conformitate cu condițiile publicate pe https://www.mi.com/global/service/warranty, următoarea garanție comercială suplimentară și gratuită se va aplica tuturor consumatorilor („Consumator”) care achiziționează și activează Redmi Note 13 Pro+ 5G, Redmi Note 13 Pro 5G, Redmi Note 13 5G („Produs”) de pe teritoriul României („Teritoriul”).
Garanția comercială este oferită de Romania Xiaomi Communication Technology SRL, str George Constantinescu nr. 4B si 2-4, Cladirea A, etaj 6, București, România.
- Garanție 24 luni
Xiaomi garantează Consumatorului că Redmi Note 13 Pro+ 5G, Redmi Note 13 Pro 5G, Redmi Note 13 5G nu va avea defecte de materiale și de manoperă în condiții normale de utilizare, timp de douăzeci și patru (24) de luni de la data la care utilizatorul final a achiziționat produsul.
- Garanția de protecție a ecranului
- Scop
Consumatorii care achiziționează Redmi Note 13 Pro+ 5G, Redmi Note 13 Pro 5G, Redmi Note 13 5G în perioada 23 ianuarie 2024 și 23 februarie 2024 de la orice partener autorizat de vânzare (online sau offline) de pe Teritoriul României și îl activează pe teritoriul României, vor fi eligibili pentru un serviciu unic de reparații gratuite la Centrul de service local Xiaomi în primele șase (6) luni de la cumpărare, dacă ecranul produsului menționat mai sus este deteriorat sau avariat printr-o acțiune neintenționată a consumatorului (de exemplu, cum ar fi căderea neintenționată a produsului).
O astfel de reparație a ecranului (sau înlocuirea ecranului, dacă este necesar) va fi gratuită.
Pentru a beneficia de această garanție comercială, consumatorii trebuie să contacteze centrul de service autorizat Xiaomi. Consumatorilor ar putea să li se solicite să trimită factura de achiziție sau factura de livrare.
- Excluderi
Această garanție comercială nu se aplică sau nu acoperă următoarele cazuri:
- Deteriorarea ecranului cauzată intenționat sau cu neglijență gravă;
- Daune care afectează numai suprafața ecranului, cum ar fi zgârieturi sau alt aspect estetic al ecranului;
- Daune provocate de malware, software neautorizat sau aplicații terțe utilizate de Consumator.
În plus, nu puteţi beneficia de garanția comercială în niciunul dintre următoarele cazuri:
- Consumatorul nu prezintă factura de cumpărare sau documentul de livrare;
- Numărul de serie și / sau numărul IMEI este deteriorat, a fost eliminat sau modificat;
- Produsul este contrafăcut și nu a fost fabricat de către Xiaomi;
- Defectul este cauzat de o utilizare neconformă sau contrară instrucțiunilor, manualelor sau ghidurilor Xiaomi sau ale vânzătorului;
- Defectul se datorează reparației / manipulării proprii sau neautorizate a Consumatorului sau folosirea de piese de schimb, software sau componente neautorizate sau neoriginale.
Această garanție comercială nu se aplică Produselor care, din cauza pagubelor sau modificării ecranului, trebuie înlocuite cu un Produs nou. O astfel de înlocuire va fi supusă standardelor legale de garanție.
Nimic din această garanție comercială nu va limita drepturile consumatorilor în conformitate cu legea aplicabilă.