REGULAMENTUL CAMPANIEI
“Beneficii la Flanco pentru Rowenta, Tefal, Krups prin aplicatia Kaufland Card”
I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Organizatorul campaniei “Beneficii la Flanco pentru Rowenta, Tefal, Krups prin aplicatia Kaufland Card” (denumita in continuare “Campania”) este Flanco Retail S.A. (denumita in continuare “Organizator”) persoana juridica romana cu sediul social in Voluntari, Sos. Bucuresti Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, cladirea Windsor, et. 5, jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/513/2012, cod unic de inregistrare RO27698631, reprezentata de Ovidiu Nicusan, in calitate de Director Marketing.
II. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in perioada 1.3.2024 ora 00:00 – 31.3.2024 ora 23:59.
III. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania se va desfasura in magazinele fizice Flanco.
IV. DREPTUL LA PARTICIPARE
La Campanie poate participa orice persoana fizica cu varsta minima de 18 ani (denumita in continuare “Participant”), care este in acelasi timp utilizator al aplicatiei Kaufland Card.
V. PRODUSELE PARTICIPANTE
La campanie participa toate produsele marca Tefal, Rowenta, Krups comercializate in magazinele fizice Flanco.
VI. MECANISMUL CAMPANIEI
Clientul intra in aplicatia mobila Kaufland Card si acceseaza sectiunea “Caruselul cu oferte”. Se selecteaza Flanco si se da click pe butonul “Get discount code”, apoi se va afisa imediat un cod unic.
Pentru a beneficia de aceasta Campanie in magazinele fizice Flanco, codul unic se prezinta angajatului de la casa de marcat pentru a fi introdus in sistem si a fi aplicat automat pe bonul fiscal.
Acest cod ofera clientului 10% reducere pentru toate produsele marca Tefal, Rowenta, Krups comercializate in reteaua magazinelor Flanco.
Clauze speciale:
- Nu se aplica Campania pentru facturile de avans in vederea unor achizitii viitoare sau pentru facturile proforme.
- Campania se cumuleaza cu alte oferte promotionale/oferte speciale/campanii publicitare/alte reduceri de preț acordate de Flanco Retail S.A.
- Reducerea se aplica exclusiv produselor mentionate la punctul V, nu se aplica taxelor de transport, garantiilor extinse sau asigurarilor.
- In cazul returnarii unui produs achizitionat in perioada Campaniei, indiferent de motivul returnarii, valoarea rambursata clientului va fi egala cu suma achitata efectiv de catre client.
- In situatia in care exista articole si pachete promotionale constituite conform legislatiei in vigoare, toate produsele si/sau serviciile incluse trebuie returnate impreuna. Daca un serviciu inclus in promotie si/sau pachet a fost utilizat (de exemplu un cod promotional) sau daca promotia si/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrala de vanzare a acelui articol nerambursabil va fi dedusa din valoarea rambursata, clientului fiindu-i returnata valoarea achitata minus valoarea serviciului/produsului nereturnabil. Posibilitatea returnarii separata a produselor din pachetele promotionale este mentionata in regulamentele specifice fiecarui pachet.
VII. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul Campaniei este disponibil, in mod gratuit, in magazinele fizice Flanco si online
pe flanco.ro
VIII. FORTA MAJORA
In orice situatie de forta majora care impiedica sau intarzie, total sau partial, executarea si/sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspundere privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata.
IX. INTRERUPEREA, MODIFICAREA, SUSPENDAREA SI INCETAREA CAMPANIEI
Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda, modifica, prelungi sau intrerupe definitiv in orice moment Campania, dar nu inainte de a anunta publicul prin afisarea în magazine si pe site-ul flanco.ro.
X. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prelucrarea datelor personale se face conform notei de informare specifice pentru prelucrarea datelor prin Flanco.ro (disponibila la https://www.flanco.ro/prelucrarea-datelor-personale) sau, respectiv, pentru magazinele fizice Flanco.ro (disponibila in Magazin).
XI. CONTESTATII
Cererea scrisa a Participantilor la Campanie in vederea sesizarii Organizatorului cu privire la nerespectarea prezentului Regulament trebuie depusa / trimisa la sediul Organizatorului in termen de maximum 48 (patruzeci si opt) de ore de la producerea evenimentului reclamat. Orice sesizare in acest sens depusa dupa trecerea acestui termen nu va fi luata in considerare. Solutionarea contestatiilor se va face in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice.
XII. ALTE REGLEMENTARI
In caz de tentativa de frauda, abuz sau acte indreptate impotriva si/sau la adresa Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei si tragerea la raspundere in conditiile legii a celor vinovati, inclusiv, dar fara a se limita la descalificarea Participantului la Campanie.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru imposibilitatea participarii la Campanie din cauza unor erori sau cauze care nu depind direct de Organizator, cum ar fi defectiuni tehnice ale furnizorului de servicii de internet, s.a.m.d.
FLANCO RETAIL S.A.
Prin Ovidiu Nicusan
Director Marketing
Flanco Retail S.A.