Regulamentul oficial al Campaniei
“100 de zile garantie de returnare a banilor”
Perioada campaniei: 16.09.2024 – 31.12.2024
SECŢIUNEA I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI. DURATA
1.1 Organizatorul acestei campanii promoţionale (numită în cele ce urmează “Campania”) este compania SC DE’LONGHI ROMANIA SRL cu sediul in Leonardo da Vinci nr.1, Jucu – Herghelie, Jud. Cluj, înregistrată în Registrul Comertului sub nr. J12/43/11.01.2012, având CUI RO29527204, cont bancar RO36 CITI 0000 0007 5575 0018, deschis la Citibank Europe PLC, Dublin – Filiala Cluj Napoca numita in cele ce urmează “Organizator”.
1.2 Campania se va desfăşura la nivel naţional prin intermediul FIELD STAR SRL cu sediul in Bucureşti, Sectorul 1, Strada Dionisie Lupu, nr. 70-72, DEMISOL şi PARTER, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J/40/9824/2003, Cod unic de inregistrare RO 15600992, reprezentata de Marian Dumitrescu avand functia de Director General, deschis la UNICREDIT BANK SA,, IBAN RO61BACX0000001367813000, denumit in continuare „Agentia”.
1.3 Campania se va derula in conformitate cu prezentul regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, iar rambursarile se ofera doar pe teritoriul Romaniei.
1.4 Campania se va desfasura la nivel national in perioada09.2024-31.12.2024 prin intermediul magazinelor fizice si online Flanco specificate in Anexa 1, anexa care face parte integrata din prezentul Regulament.
1.5 Campania se referă la produsele marca KENWOOD (marci înregistrate apartinand DE’LONGHI ROMANIA SRL ), si consta in returnarea contravalorii unui produs achizitionat in perioada campaniei, către cumparatorii care nu sunt multumiti de performantele produselor, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.6 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediazata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.7 Regulamentul este disponibil in mod gratuit oricarui solicitat, pe durata Campaniei, prin publicarea acestuia la adresa de web: http://kenwoodbuyback.ro sau poate fi solicitat in scris la adresa de mail [email protected]
1.8 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe durata Campaniei, urmând ca asemenea modificări să intre în vigoare numai după publicarea prealabila a acestora, pe site-urile mai sus menţionate.
1.9 Conditiile de inscriere/participare si mecanismul de desfasurare a Campaniei sunt detaliate la Sectiunea 3 de mai jos.
SECTIUNEA II. DREPTUL DE PARTICIPARE. PRODUSELE PARTICIPANTE
2.1 La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani impliniti la data inscrierii, cu exceptia angajatilor Organizatorilor si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).
2.2 Prin Produse Participante se va intelege ca urmatoarele produse comercializate de catre Organizator pe piata din Romania, in magazinele selectate de Organizator, participa la promotie:
Produsele participante sunt:
KENWOOD Titanium Chef Baker XL KVL65.001WH
KENWOOD Titanium Chef Baker KVC65.001WH
KENWOOD Titanium Chef Baker KVC85.594SI
KENWOOD Titanium Chef Patissier XL KWL90.004SI
KENWOOD Cooking Chef XL KCL95.424SI
2.3 Magazinele/siteul participant se regasesc in anexa 1 al prezentului regulament.
2.4 Produsele participante la campanie sunt doar cele achizitionate de pe canalul oficial Flanco
2.5 Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament.
2.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a înlătură orice tentativa de fraudă prin restricționarea accesului de a participa la aceasta Campanie a persoanelor care încearcă sa fraudeze.
2.7 Un consumator/participant se poate inscrie in Campanie o singura data, cu maximum 1 bon sau factura fiscala si poate revendica rambursarea valorii pentru un singur produs, pe toata durata campaniei.
2.8 Un participant unic este definit de acelasi numar de telefon, adresa de e-mail, numar de bon sau cont IBAN.
2.9 Participantii pot folosi linia telefonica pusa la dispozitie de catre Organizator, respectiv 0800 672 671 pentru a solicita informatii si lamuriri cu privire la Campanie, doar in perioada de desfasurare a campaniei, respectiv 16.09.2024-31.12.2024, in intervalul luni-vineri, orele 09.00-18.00.
SECTIUNEA III. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
3.1. Clientii care achizitioneaza un produs intre 16 septembrie 2024 si 31 decembrie 2024 au la dispozitie 100 de zile de la data achizitiei pentru a returna produsul si a primi banii inapoi. Astfel, produsele achizitionate pe 31 decembrie 2024 pot fi returnate pana pe 10 aprilie 2025.
3.2. Clientii pot achizitiona produsele participante in perioada 16.09.2024 (ora 00:00:01)-31.12.2024 (ora 23:59:59).
Participantul are obligatia de a pastra dovada achizitionarii in perioada de desfasurare a Campaniei a produsului participant/ produselor participante, respectiv are obligatia de a pastra bonul fiscal sau, dupa caz, factura si bonul aferent (dacă participantul achiziționează produsul pe data de 31 decembrie 2024, ultima zi de returnare va fi 10 aprilie).
3.4. Orice Produs participant achizitionat in perioada Campaniei poate fi returnat, in mod gratuit, in termen de 100 de zile calendaristice, de la data achizitiei.
3.5. Dupa completarea formularului de retur, Organizatorul se va ocupa integral de ridicarea robotului de la participant, prin curier. In cazul in care participantul nu returneaza produsul in termen de 5 zile, acesta va fi invalidat.
3.6. Pentru a participa la Campanie, consumatorii (persoane fizice) care achizitioneaza orice produs KENWOOD participant la Campanie (mentionat in articolul 2.2 al prezentului regulament) si indeplinesc conditiile mentionate trebuie sa acceseze site-ul http://kenwoodbuyback.ro/ , sa completeze datele personale solicitate in formularul de inscriere disponibil pe http://kenwoodbuyback.ro/, inclusiv contul IBAN si sa incarce fotografia intreaga fotografie a facturii ce atesta achizitia produselor participante la campanie, solicitand astfel returnarea valorii produselor participante achizitionate conform facturii fiscale cu care s-au inscris
Nu vor fi luate in considerare si, prin urmare, vor fi invalidate: bonuri fiscale si/ sau facturi care atesta achizitia in afara perioadei de desfasurare a Campaniei, deteriorate, ilizibile, sterse, alterate sau trimise/ puse la dispozitie sub orice alta forma in care aspecte precum: data achizitiei, identificarea Produsului participant si a platii nu pot fi atestate si stabilite cu certitudine.
In cazul in care Organizatorul constata că bonul fiscal sau factura nu îndeplineste criteriile mai sus mentionate, ca urmare a nerespectarii dispozitiilor prezentatului Regulament, Organizatorul il va contacta in scris pe Participant pe adresa de email furnizata, in maximum 2 (doua) zile lucratoare de la data invalidarii, in scopul comunicarii acestui aspect si a motivului de invalidare (de ex. in cadrul bonului nu se regaseste un Produs participant sau data achizitiei este ilizibila).
3.7 Participantii trebuie sa expedieze produsul complet catre urmatoarea adresa: Bucuresti, Sector 2, Soseaua Pantelimon nr 1-3, Constructie c1, Hala 50 ( fosta hala 60), parter. Cheltuielile cu expedierea sunt suportate de Organizator.
Produsul va fi returnat exclusiv în ambalajul original, dupa cum urmează:
-
sigilat și nefolosit
-
desigilat, in cutia originala, in perfecta stare de functionare, fara urme de deteriorare (lovituri, zgârieturi,etc), si insotit de toate accesoriile originale, manualul de utilizare si, dupa caz, alte documente care s-au regasit in ambalajul original.
Produsele care nu sunt in ambalajul original, care prezinta defecte cauzate de utilizarea /manevrarea/depozitarea necorespunzatoare, care nu sunt in perfecta stare de functionare si/sau care prezinta urme de deteriorare, care nu sunt insotite de toate accesoriile, nu pot fi returnate. In situatia in care un astfel de produs este returnat, nejustificat, Organizatorul, dupa ce va primi produsulul, il va returna expeditorului, acesta nefiind indreptatit la primirea contravalorii lui. Costurile de returnare a produsului catre participant vor fi suportate de catre vor fi suportate de catre Participant.
3.8 Participantii pot cere informatii despre statusul returului la numarul de telefon: 0800 672 671
Pentru evitarea oricarui dubiu, restituirea contravalorii produselor participante achizitionate nu constituie o remediere a neconformitatii produselor, nu constituie si nu echivaleaza cu obligatia vanzatorului de asigurare a garantiei legale de conformitate a produsului, nu echivaleaza cu acordarea unei garantii comerciale, nu limiteaza drepturile de care consumatorul beneficiaza in mod legal din partea vanzatorului produsului in temeiul dispozitiilor legale de protectie a consumatorului si nici nu echivaleaza cu indeplinirea unei alte obligatii legale de protectie a consumatorului, ci reprezinta un beneficiu cu privire la achizitionarea produselor participante la Campanie, acordat in mod distinct de catre Organizator, beneficiu care este supus termenilor si conditiilor acestei Campanii astfel cum sunt prevazute in Regulament.
Dupa data incetarii Campaniei, produsele participante isi pierd calitatea de produse participante, iar obligatiile Organizatorului rezultand din prezenta Campanie se sting, independent de eventuale circumstante de natura sa conduca clientii magazinelor participante la concluzia actualitatii/ continuitatii Campaniei.
Prezentarea bonului fiscal/ facturii in forma prevazuta, precum si returnarea Produsului participant in starea/ formele indicate in cadrul Regulamentului reprezinta conditiile obligatorii de indeplinit de catre participant pentru a beneficia de de conditiile Campaniei. Neindeplinirea oricareia dintre conditiile mai sus mentionate da dreptul Organizatorului de a refuza restituirea contravalorii produsului in discutie.
Produsele cu privire la care se reclama lipsa conformitatii (produse in legatura cu care se afirma ca nu corespund conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta) in sensul Legii nr. OUG 140/2001 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, nu pot face obiectul prezentei Campanii. Astfel de produse vor beneficia de măsurile reparatorii acordate in virtutea garanţiei legale de conformitate.
SECTIUNEA IV. ACORDAREA RAMBURSARILOR
4.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate rambursari in valoarea specificata pe bonul fiscal/factura ce atesta achizitia produselor participante. Se acorda returnarea totala a valorii de achizitie a produsului achizitionat, dintre cele participante la campanie, conform Sectiunea 2, punctul 2.2.
Rambursarile se acorda in ordinea cronologica a inscrierilor, in limita stabilita de Organizator de 100 de rambursari.
In momentul epuizarii rambursarilor ramase, in limita comunicata prin prezentul Regulament, Campania inceteaza de drept, la accesarea butonului “Participa” consumatorii primind mesajul “Campanie incheiata’’.
4.4. Suma rambursata castigatorului este egala cu valoarea produsului achizitionat, dintre cele participante la campanie, conform bonului sau facturii fiscale incarcate de catre participant. Organizatorul nu este responsabil de acoperirea altor produse aflate pe bon sau a costurilor generate de tarifele practicate de institutia bancara la care participantul are contul, pentru viramentele primite de catre acesta.
4.5. Validarea revendicarilor si a coletelor trimise se vor efectua in termen de 5 de zile lucratoare de la data inscrierii bonului fiscal pe site-ul http://kenwoodbuyback.ro .
4.6. Rambursarile se vor efectua in termen de 15 de zile lucratoare de la data validarii inscrierilor. pe site-ul http://kenwoodbuyback.ro.
SECTIUNEA V. VALIDAREA REVENDICARILOR
5.1. Acordarea rambursarilor
Participantii care indeplinesc toate conditiile de participare sunt declarati validati, urmand a li se rambursa suma revendicata in formularul de participare, conform metodologiei detaliate in Prezentul Regulament.
5.2. Validarea castigatorilor
5.2.1 Pentru ca un Participant sa poata fi validat spre a i se acorda revendicarea rambursarii, este necesara indeplinirea de către acesta în mod cumulativ a urmatoarelor conditii:
-
Participantul a respectat toate condițiile de înscriere mentionate in regulament.
-
Participantul a inscris in formularul de inscriere de pe siteul http://kenwoodbuyback.rofotografia bonului fiscal/factura ce atesta achizitia produselor participante, de pe site-ul participant in perioada desfasurarii Campaniei. Fotografia trebuie sa contina bonul intreg, astfel incat sa poate fi identificate urmatoarele informatii – reteaua si/sau magazinul, data si ora emiterii, numarul bonului, produsul participant, valoarea lui unitara.
-
Participantul a inscris in formularul de inscriere de pe siteul http://kenwoodbuyback.ro numele si contul IBAN in care i se va vira suma revendicata.
-
Participantul a inscris in formularul de inscriere de pe siteul http://kenwoodbuyback.ro valoarea produsului achizitionat care este aceeasi cu valoarea conform bonului fiscal/facturii inscrise in formular.
-
Completarea formularului trebuie sa fie realizata la o data si ora cuprinsa in perioada campaniei.
5.2.2 Constatarea neindeplinirii unor conditii de participare impuse prin prezentul Regulament sau refuzul unui potential beneficiar al rambursarii, manifestat expres si neechivoc, de a comunica datele sale personale duce la invalidarea acestuia si pierderea dreptului de atribuire a rambursarii, fara nici o despagubire din partea Organizatorului, iar reprezentantii Organizatorului vor proceda la contactarea unui alt participant, in ordinea cronologica a inscrierii in Campanie. In masura in care participantul indeplineste toate conditiile de participare impuse de Regulament, atunci acesta va fi validat si va primi rambursarea in contul folosit pentru inscrierea in Campanie
5.2.3 In momentul inscrierii in Campanie, Participantii trebuie sa declare numele, prenumele, orasul de resedinta, precum si contul IBAN personal, dupa ce in prealabil isi exprima acordul expres si neechivoc pentru introducerea datelor lor personale in baza de date a Organizatorului, in vederea validarii si rambursarii.
5.3. Acordarea revendicarilor
5.3.1 Rambursarea valorii produsului participant achizitionat se va face in contul IBAN folosit de Participant la inscrierea in Campanie pe siteul http://kenwoodbuyback.ro, în termen de 15 zile de la validarea coletului returnat.
5.3.2. Rambursarea este reprezentata de suma trimisa din contul Agentiei in contul participantului validat, aceeasi cu cea inscrisa pe bonul fiscal ce atesta achizitia produselor. Organizatorul nu isi asuma plata eventualelor comisioane bancare datorate de catre participant bancii la care are contul, aferente tranzactiei.
5.3.3. Dovada realizarii rambursarii o reprezinta ordinul de plata emis de catre Organizator, prin Agentie, pe numele si contul IBAN comunicat de catre Participant la inscrierea in Campanie pe siteul http://kenwoodbuyback.ro .
5.3.4. Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora. Organizatorul nu este responsabil in cazul in care un Participant inscrie un bon a carui fotografie nu este lizibila.
5.3.5. Participantul isi asuma exclusiv responsabilitatea pentru acuratetea, validitatea si veridicitatea informatiilor si fotografiilor transmise prin inscriere. Participantul intelege si accepta ca, in cazul neindeplinirii conditiilor de validare conform Regulament, inscrierea va fi declarata nevalida, fara ca Organizatorul sa fie obligat sa anunte acest aspect Participantului.
Organizatorul nu va fi responsabil in cazul in care datele de cont furnizate de catre participant sunt incorecte, incomplete, contul este supus popririi sau altor masuri care fac imposibil transferul banilor si/sau intrarea participantului in posesia
acestora total sau partial.
Produsele participante returnate nu pot fi inlocuite cu alte produse.
Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare achizitiei Produselor Participante, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (inclusiv costul de consultare a Regulamentului prin intermediul mai multor canale cum ar fi internet).
SECTIUNEA VI. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
6.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul, Agentia si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile legislației privind protecția datelor cu caracter personal respectiv, ale Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date și ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018.
6.2. Organizatorul și Agentia acționează în calitate de operatori asociați conform art. 26 din GDPR în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor care se înscriu în campanie. Prelucrarea datelor cu caracter personal colectate și utilizate în contextul organizării și desfășurării Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise în acest Regulament.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri (temeiul juridic specific al prelucrării a fost adăugat între paranteze atunci când se detaliază scopul prelucrării datelor cu caracter personal: consimțământ în conformitate cu art. 7 (1) (a) din GDPR, obligația legală a operatorului în conformitate cu art. 7 (1) (c) din GDPR și interese legitime în conformitate cu art. 7 (1) (f) din GDPR):
-
soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor; punerea în aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apărarea în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor încălcări, realizarea diverselor raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului sau al Partenerilor);
-
activități de arhivare, dacă sunt cerute de legislație (obligația legală a Organizatorului).
În cazul în care consimțământul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage acest consimțământ în orice moment. În cazul în care câștigătorii își retrag consimțământul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în scopuri promoționale și publicitare, Organizatorul va înceta respectiva prelucrare fără a afecta însă alte operațiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac în baza altor temeiuri juridice. Participanții care refuză să comunice sau își retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea în Campanie nu vor fi eligibili să participe și să primească premiile oferite.
Sursa și destinatarii datelor cu caracter personal
Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal către:
-
partenerii sai, acționând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite (cum ar fi Agenția), notarilor publici / avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea Campaniei);
-
altor societăți din grupul;
-
furnizori ai serviciilor aferente activităților de marketing - agenții de marketing, societăți de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
-
furnizori de servicii de curierat, telefonie mobilă,
autorități publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societăți din SC DE’LONGHI ROMANIA SRL, dacă dezvăluirea are la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim).
Durata de păstrare a datelor
Păstrarea datelor cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
Spre exemplu, datele cu caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia plus o perioadă suplimentară de minim 3 ani (cât este termenul de prescripție pentru acțiunile în justiție).
Drepturile persoanelor vizate
Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, în calitate de persoană vizată. Până la data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de și le sunt recunoscute drepturile aplicabile conform Legii nr. 677/2001.
Începând cu data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de următoarele drepturi:
-
Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obține de la Operator confirmarea că prelucrează datele lor cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucră Acest drept le permite să obțina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.
-
Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datele lor cu caracter personal incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete;
-
Dreptul la ștergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când:
-
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate și se prelucreaza;
-
si-au retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
-
datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
-
datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
-
Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție: persoanele vizate au dreptul de a-si retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțămâ De asemenea se pot opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care țin de situația lor specifică.
-
Restricționare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor în următoarele situații:
-
în cazul în care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea datelor în cauză;
-
în cazul în care prelucrarea este ilegală, iar persoanele vizate se opun ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
-
în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoanele vizate le solicita pentru o acțiune în instanță;
-
în cazul în care persoanele vizate s-au opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor lor în calitate de persoană vizată.
-
-
Dreptul la portabilitate: în măsura în care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace automate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea datele lor cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat (spre exemplu în format CSV). Dacă persoanele vizate solicita acest lucru, Operatorul poate să transmita datele lor cu caracter personal unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.
-
Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: persoanele vizate au dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considera că le-au fost încălcate drepturile:
Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal |
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania |
SECTIUNEA VII. FORTA MAJORA
7.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, din motive independente de vointa sa.
7.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
LIMITAREA RASPUNDERII
8.1. Organizatorul, in nume propriu sau prin imputernicit, este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
În eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
8.2. Organizatorul in nume propriu sau, dupa caz, prin imputernicit, nu isi asuma responsabilitatea pentru:
-
Pierderea bonurilor fiscale de catre participant;
-
Pierderea facturii de catre participant;
-
Bonurile fiscale /facturi deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
-
Participarile solicitate in afara perioadei Campaniei mentionate mai sus;
-
Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale/ facturilor sau continutului acestora
-
Imposibilitatea înscrierii in Campanie din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului;
-
Eventuale dispute legate de datele de plata comunicate in Campanie de catre alte persoane decat Organizatorul si care difera de datele prevazute de prezentul Regulament;
-
Erorile in datele furnizate de catre participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii participantului sau returnarii pretului de achizitie
-
mposibilitatea participantilor de a intra in posesia contravalorii produselor returnate din motive neimputabile Organizatorului;
-
Cazurile in care participantul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament;
-
Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorilor de servicii de internet;
-
Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului care nu fac parte din Campanie
-
Intarzierile in returnarea contravalorii produselor participante returnate, cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre societatile responsabile (de ex. unitati bancare)
8.3. Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care ar putea rezulta din participarea la Campanie, cu exceptia cazului in care acestea sunt imputabile Organizatorului si se constituie in acte de neglijenta grava sau acte intentionate
SECTIUNEA IX. LITIGII SI FRAUDE
9.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
9.2. Eventualele reclamatii legate de derularea si implementarea Campaniei se vor putea trimite pe durata acesteia, asa cum este reglementata in prezentul Regulament pe urmatoarea adresa de mail: [email protected]
9.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
SECTIUNEA X. DIVERSE
10.1 Prin participarea la Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor acestui Regulament.
10.2 Informatiile pe care participantii le furnizeaza vor fi utilizate doar de Organizator prin intermediul Agentiilor, in conditiile Regulamentului. Orice intrebari, comentarii, reclamatii in legatura cu aceasta Campanie urmeaza a fi transmise Organizatorului pe urmatoarea adresa de mail: [email protected]
10.3 Organizatorul nu este raspunzator pentru plata de catre participanti a contributiei de asigurari sociale de sanatate, a eventualelor asigurari sau a altor obligatii fiscale datorate de catre participanti pentru suma rambursata, cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta Campanie, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa (in cazul premiului impozabil) aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal. Nu cred ca este aplicabila, pentru ca nu realizeaza un venit
10.4 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei promotii, decizia Organizatorului este definiva.
10.5 Campania poate inceta inainte de termen in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua Campania, dupa anuntarea prealabila a publicului. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.Regulamentul Campaniei va fi publicat pe site-ulhttp://kenwoodbuyback.ro.
Redactat si autentificat de Biroul Individual Notarial “Lazar Monica Stefania” din Bucuresti, intr-un singur exemplar original, semnat de parti care ramane in arhiva biroului notarial si in 4 ( patru) duplicate, din care 1 ( un) duplicat ramane in arhiva impreuna cu originalul, iar 3 ( trei ) duplicate se elibereaza partilor.
S.C. FIELDSTAR