Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENT OFICIAL

CAMPANIE PROMOŢIONALĂ BOSCH

10 ani garanție pentru compresorul aparatelor frigorifice Bosch”

15.09.2024 – 28.02.2025

 

I. Organizatorul campaniei:

Campania promoţională 10 ani garanție pentru compresorul aparatelor frigorifice Bosch” (denumită în cele ce urmează "Campania" sau "Campania promoţională") este organizată de S.C. BSH ELECTROCASNICE S.R.L.,  call center: 0212039748, adresa de e-mail: [email protected], cu sediul social în Bucureşti, Sos. Bucureşti – Ploieşti nr. 19-21, et. 1, secțiunea 2, sector 1 înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/2248/1999, CIF RO 11552248, reprezentată prin dl. Mihai Voicila în calitate de administrator si dl. Franc Miklavc în calitate de administrator, denumită în continuare "Organizator".

Regulamentul Oficial (denumit în cele ce urmează "Regulamentul") este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România prin publicare pe site-ul www.bosch-home.ro, fiind disponibil în mod gratuit oricărui participant atât pe site, cât și la cererea acestora transmisă la adresa Organizatorului menționată la paragraful de mai sus pe toată durata de desfășurare a Campaniei. Campania se desfășoară în baza prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți Participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau schimba prezentul Regulament și/sau înceta și/sau suspenda și/sau întrerupe Campania pe parcursul derulării Campaniei, dar nu înainte de a anunța modificarea respectivă pe website-ul www.bosch-home.ro cu cel puțin 24 de ore înainte ca acestea să devină aplicabile.

Următoarele condiții, care reglementează condițiile prealabile și domeniul de aplicare al serviciului de garanție oferit de noi, nu limitează drepturile legale aplicabile în cazul unor defecte, de care beneficiază utilizatorii finali ai aparatelor noastre. Astfel, în temeiul și în condițiile prevăzute de actele normative aplicabile, consumatorii au dreptul, în caz de neconformitate, la măsuri corective din partea vânzătorului produselor, fără costuri iar aceste măsuri corective nu sunt afectate de prezenta garanție. Utilizatorii finali pot exercita aceste drepturi în mod gratuit, independent de garanția noastră. În plus față de garantia legală și de garanția generală de producător, acordăm o garanție comercială utilizatorilor finali în condițiile specificate în continuare.


II. Participanţii:

În cadrul campaniei promoţionale are dreptul să participe orice utilizator (client final) persoană fizică cu vârsta minimă de 18 ani, cu domiciliul stabil în România, persoane fizice autorizate si/sau persoane juridice cu sediul principal/secundar pe teritoriul României, care acceptă termenii şi condiţiile prezentului Regulament (denumiţi în cele ce urmează "Participanţi"). În cazul persoanelor juridice, Campania nu este aplicabilă în cazul utilizării produselor în scopuri profesionale precum, dar nelimitativ, restaurante, cantine, bufete, pensiuni. Prin înscrierea în Campanie, Participanţii confirmă cunoaşterea prevederilor Regulamentului şi îşi exprimă acordul în privinţa acestora; participarea la aceasta Campanie implicând acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament, precum și a condițiilor de acordare a garanției extinse prevăzute în Certificatul de garanție comercială aferent campaniilor promoționale desfășurate pe website-urile BSH ELECTROCASNICE S.R.L. („Certificatul de garanție”) recepționat odată cu livrarea produsului.


III. Obiectul campaniei:

Organizatorul oferă Participanților, în mod gratuit, în perioada prezentei Campanii, suplimentar garanției standard de 2 ani acordate de la data achiziționării produselor, o garanție extinsă de 8 ani pentru compresorul aparatelor frigorifice Bosch denumită în continuare „extra-garanție/a”.

Extra garanția extinsă nu va fi acordată în cazul în care defecţiunea compresorului se datorează utilizării incorecte, utilizării în scopuri non-casnice (e.g. în restaurante, cantine) ori în oricare alt mod decât este menționat în certificatul de garanție sau în cazul nerespectării instrucțiunilor de utilizare şi asamblare din manual. Garanția va expira dacă reparațiile sau intervențiile de orice natură sunt efectuate de către personal neautorizat, altul decât personalul autorizat al S.C. BSH Electrocasnice S.R.L.

Pentru evitarea oricăror neclarităţi, prin terminologia "10 ani garanţie" și/sau "extra-garanție" se înţeleg următoarele: Organizatorul oferă Participanților, suplimentar garanției legale de conformitate de 2 ani prevăzută de Ordonanța de urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri („OUG 140/2021”), o garanţie comercială de 8 ani. Condițiile de extindere a termenului de garanție de conformitate de 2 ani cu o perioadă suplimentară de 8 ani sunt detaliate în Certificatul de garanție recepționat odată cu livrarea produsului. În contextul prezentului Regulament, al Certificatului de garanție sau în comunicările referitoare la prezenta Campanie, referirile la extra-garanție vor fi interpretate în sensul noţiunii de garanţie comercială, astfel cum este aceasta definită de OUG 140/2021 şi vor avea în vedere precizările anterior menţionate. Extra-garanția nu aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de OUG 140/2021. Astfel, în temeiul și în condițiile prevăzute de actul normativ anterior menționat, consumatorii au dreptul la măsurile corective din partea vânzătorului produselor, fără costuri, în caz de neconformitate, iar aceste măsuri corective nu sunt afectate de extra-garanția menționată mai sus.


IV. Durata campaniei

Campania promoţională se va desfăşura în perioada 15.09.2024 – 28.02.2025, pentru compresorul aparatelor frigorifice Bosch achizitionate incepand cu 15.09.2024 și pâna la 28.02.2025, din magazinele partenerilor care comercializează produse electrocasnice Bosch. Lista de magazine ale distribuitorilor se regăsește pe site-ul www.bosch-home.ro la secțiunea dedicată în acest sens („Distribuitori”).

Înregistrarea şi revendicarea extra-garanției de 10 ani pentru compresorul aparatelor frigorifice se poate face în termen de 60 zile de la data achiziției produsului de către primul cumpărător, pe site-ul www.bosch-home.ro.

Serviciile de reparaţie nu prelungesc perioada de garanție comercială cu un termen echivalent duratei de nefuncţionare. Perioada de garanție comercială pentru compresorul înlocuit sau pentru noul compresor se încheie odată cu expirarea perioadei de garanție. Orice revendicare a extra-garanției pentru compresorul aparatului frigorific după aceasta perioadă nu va fi luată în considerare de către Organizator.


V. Aria de desfăşurare a Campaniei

Prezenta Campanie se desfășoară pe teritoriul României.

 

VI. Drept de participare:

O persoană poate achiziţiona mai multe produse participante la campanie, fără limită de număr de produse şi de participări.


VII. Produse participante:

Garanția comercială se aplică compresorului aparatelor frigorifice Bosch cu compresor, achiziționate începând cu 15 septembrie 2024 și pâna la 28 februarie 2025, inclusiv. Acestea sunt denumite in continuare colectiv „Produse Participante” si individual „Produs Participant”.


VIII. Mecanismul campaniei promo
ţionale:

Participarea la Campanie se va face în mod voluntar prin achiziţionarea de catre Participant a unuia sau a mai multor Produse Participante începând cu 15 septembrie 2024 și pâna la 28 februarie 2025, inclusiv, de la partenerii agreati BSH Electrocasnice SRL menționați la art. 4 din prezentul Regulament.

Participanţii trebuie să se inregistreze direct pe site-ul: www.bosch-home.ro, la secțiunea dedicată („Campanii”), respectând pașii obligatorii de urmat descriși în Certificatul de garanție.

Astfel, în conformitate cu prevederile Certificatului de garanție recepționat odată cu Produsul, pentru a înregistra, activa şi beneficia de extra-garanţie se vor respecta următorii pași:

  • Se va înregistra Produsul Participant pe website-ul www.bosch-home.ro în contul MyBosch în termen de 60 zile de la data achiziției produsului de către primul cumpărător;
  • În cazul în care Participantul nu deține un cont MyBosch, din site-ului oficial www.bosch-home.ro se va accesa secțiunea aferentă și se va alege una din cele 2 opţiuni disponibile:

- opţiunea „Înregistrare cont” urmând ca pe pagina deschisă, Participantul să completeze rubricile necesare pentru crearea contului;

sau

- opţiunea „Înregistrare produs” prin care Participantul va completa informațiile despre produs astfel cum acestea sunt solicitate în câmpurile obligatorii, inclusiv adaugarea FD si Z-Nr in rubricile aferente, necesare pentru inregistarea completa a datelor de identificare produs. După completarea informațiilor despre Produsul Participant, se va accesa butonul „Înregistrează-mă acum”, urmând ca în pagina deschisă, Participantul să completeze câmpurile obligatorii din formularul de deschidere al contului iar apoi să acceseze butonul „Trimitere”.

După efectuarea oricărei opţiuni de mai sus, Participantul va primi un e-mail pentru confirmarea creării contului. Astfel, contul va putea fi accesat imediat ce Participantul confirmă crearea acestuia prin accesarea link-ului ce se trimite într-un mesaj pe adresa de e-mail introdusă în formularul de înregistrare al contului.

  • Odată confirmat contul, sau dacă Participantul avea deja un cont creat, după accesarea contului personal pe MyBosch se va alege opţiunea „Înregistrează produs” care va deschide formularul de înregistrare pentru produse electrocasnice. Se vor completa câmpurile obligatorii: Model (E-Nr), Număr de fabricaţie (FD), Număr de serie (ZNr.) şi Data achiziţionării. Se apasă butonul „Continuare”. Se afişează pagina de confirmare a înregistrării produsului. Se va da click pe „Către produsele înregistrate” pentru a se afişa pagina/lista de produse înregistrate. Produsul este înregistrat în cont, iar Participantul va primi un mesaj pe e-mailul furnizat cu confirmarea de înregistrare a produsului în contul MyBosch.
  • Dacă datele de înregistrare ale produsului (E-Nr, FD, Z-Nr., Data achiziţiei) corespund cu condițiile de acordare a extra-garanției, în partea dreaptă a ecranului apare mesajul „Click pe linkul de mai jos pentru a solicita extra-garanţiile disponibile pentru produsul tău” Se apasă pe link-ul intitulat „Vezi extra-garanţiile disponibile”. În pagina deschisă se afişează detaliile înregistrate ale produsului, iar în partea de jos a ecranului, se va accesa secţiunea „Extra-garanţie” care prezinta extra-garanţiile disponibile pentru respectivul produs. Se va alege modulul aferent extra-garanţiei pentru care este eligibil Produsul Participant achiziționat şi se apasă pe link-ul „Solicită extra-garanţia”. În situaţia în care se afişează mesajul „Definitivează înregistrarea produsului” este necesară revizuirea datelor înscrise ale Produsului Participant şi anume rubrica E-Nr., FD şi Z-Nr. După introducerea datelor corecte şi apăsarea butonului „Trimite” – link-ul „Solicită extra-garanţia” devine vizibil. Se afişează pagina cu mesajul „Confirmăm înregistrarea cu succes a produsului pentru a beneficia de extra-garanţie”. În partea de jos a paginii, prin accesarea link-ului „Vezi confirmare de înregistrare extra-garanţie” se va genera o fereastră nouă conţinând confirmarea pentru înregistrarea extra-garanţiei care poate fi descărcată în format Pdf. Suplimentar, confirmarea de înregistrare extra-garanţie poate fi regăsită oricând în contul MyBosch în secţiunea „Produsele mele”.

Nerespectarea procedurii anterior menționate va duce la invalidarea extra-garanției şi astfel Participanții nu vor putea beneficia de aceasta. 

Pentru a beneficia de extra-garanţie, Certificatul de garanţie comercială, confirmarea de înregistrare generată în urma înregistrării extra-garanţiei trebuie păstrate împreună cu factura/bonul fiscal în original ce face dovada achiziţiei produsului de la partenerii agreaţi.

Participanți sunt rugați să verifice corectitudinea datelor şi informaţiilor introduse în momentul efectuării oricărei înregistrări. Înregistrările unor date şi informaţii eronate/incorecte/incomplete nu vor putea fi luate în considerare. Efectuând oricare înregistrare, participanții răspund de corectitudinea şi veridicitatea datelor şi informaţiilor introduse în formularele respective. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru acuratețea datelor înregistrate de către Participanți pe site-ul www.bosch-home.ro.

Pentru evitarea oricăror neclarităţi, înainte de înregistrarea produsului, Participantul trebuie să verifice dacă distribuitorul de la care a cumpărat Produsul participant se regăsește în lista de parteneri agreați pentru această Campanie conform art. 4 din prezentul Regulament. În cazul în care distribuitorul nu se regăsește în lista agreată „Confirmarea de înregistrare a extra-garanției” nu va produce efecte.

Organizatorul are dreptul să solicite, la momentul oricărei cereri privind extra-garanția, orice documente justificative în original (facturi fiscale) care să probeze îndeplinirea de catre Participant a condiţiilor de participare la Campanie și de obţinere a extra-garanției. Neprezentarea acestor documente în condiţii satisfacătoare va conduce la pierderea dreptului Participantului respectiv de a beneficia de extra-garanție.


IX. Condiţii de validare:

Pentru ca Organizatorul să acorde extra-garanția pentru compresorul Produsului înscris achiziţionat, Participantul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  1. Să îndeplinească condițiile de participare prevăzute la art. 2.
  2. Să achiziționeze un Produs Participant, în perioada campaniei din magazinele partenerilor agreați conform celor specificate la art. 3 - 8.
  3. Să înregistreze produsul în secțiunea MyAccount pe https://www.bosch-home.ro/mybosch în termen de 60 zile de la data achiziției produsului de către primul cumpărător.
  4. Produsul Participant, pentru care se acordă extra-garanția să fie utilizat exclusiv în scopuri casnice. Extra-garanția nu este valabilă în cazul utilizării respectivului produs în scopuri profesionale: în restaurante, bufete, cantine, etc. sau altfel decât este menționat în Certificatul de garanție.
  5. Să păstreze, pe toată perioada de garanţie, Certificatul de garanţie în original, documentele fiscale de achiziţie a produsului, precum şi „Confirmarea de înregistrare a extra-garanției”, pentru a putea dovedi achiziţia Produsului şi înregistrarea acestuia

Dacă condițiile menționate mai sus sunt îndeplinite, vom oferi o garanție în caz de defecte ale compresorului care se datorează, în mod demonstrabil, unui defect de material sau de fabricație, dacă acest lucru este raportat imediat după ce a fost descoperit și în perioada garanției comerciale. Dacă defectul este raportat în termen de 12 luni de la data livrării, se consideră că este acesta este un defect de material sau un defect de fabricație. Garanția comercială nu se aplică componentelor detașabile, nici accesoriilor și elementelor de conectare ale acestora.

Garanția comercială nu poate fi acordată în cazul în care defectul se datorează unor daune cauzate de transport, pentru care nu suntem responsabili, unei utilizări necorespunzătoare, unei utilizări care nu este conformă cu modul obișnuit de utilizare casnică, lipsei de îngrijire, în cazul în care aparatul a căzut sau a fost scăpat sau în cazul în care nu au fost respectate instrucțiunile de utilizare și de asamblare. Dreptul la garanția comercială expiră dacă sunt efectuate reparații sau intervenții de către persoane care nu sunt autorizate de noi să facă acest lucru sau dacă aparatul a fost echipat cu piese de schimb, piese suplimentare sau accesorii care nu sunt piese originale, iar defectul este cauzat de acestea.

Serviciul de garanție comercială este asigurat astfel încât compresorul defect este reparat gratuit sau înlocuit cu un compresor fără defecte la discreția noastră. Piesele înlocuite devin proprietatea noastră de la data efectuării reparațiilor, respectiv înlocuirilor.

Prezenta garanție comercială nu generează alte pretenții sau drepturi utilizatorilor finali în afara celor menționate în acest regulament de garanție comercială.

Pentru a beneficia de garanția comercială, clientul final trebuie să anunțe defectul la departamentul de servicii clienți. Consumatorii au la dispoziție mai multe opțiuni de contact: telefonic, prin email sau prin solicitarea unei intervenții prin intermediul website-ului (vă rugăm să consultați website-ul pentru mai multe detalii).  Pentru a beneficia de garanția comercială, dovada achiziției conținând data de livrare sau cel puțin data achiziției trebuie să fie prezentate. Aparatele care pot fi transportate în mod rezonabil (de exemplu, într-un autoturism) și pentru care se solicită servicii de garanție în conformitate cu această garanție comercială trebuie să fie livrate sau trimise la cel mai apropiat punct de lucru al serviciului nostru pentru clienți sau la serviciul nostru pentru clienți contractat. Reparațiile la locul de instalare pot fi solicitate numai pentru aparatele în regim de funcționare staționară (fixă).

Aceste condiții de garanție comercială se aplică aparatelor achiziționate și utilizate în România. În cazul în care un aparat este expediat și operat într-o altă țară UE/AELS ("țara de destinație"), care îndeplinește cerințele tehnice (de exemplu, tensiune, frecvență etc.) pentru țara de destinație și care este adecvat pentru condițiile de mediu respective, se aplică condițiile de garanție din țara de destinație, dacă avem o rețea de servicii pentru clienți în această țară. Le puteți solicita de la reprezentantul țării de destinație. În cazul în care aparatul este expediat în țări din afara UE/AELS, garanția devine ineficace. Această garanție este supusă legislației române cu excepția dreptului privat internațional și a Convenției Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională a mărfurilor (CVIM). Alegerea legislației nu va aduce atingere drepturilor consumatorilor în ceea ce privește legislația aplicabilă în cazul contractelor internaționale încheiate cu consumatorii.


X. Litigii

Orice solicitare/reclamaţie/plângere poate fi transmisă în atenţia Organizatorului utilizând datele de contact indicate în partea introductivă a prezentului Regulament / în partea introductivă a Certificatului de garanție comercială.

Orice neînţelegere rezultată din Campania promoțională desfășurată în temeiul prezentului Regulament ori cu privire la extra-garanția oferită în condițiile prevăzute în Certificatul de garanție recepționat odată cu produsul va fi soluţionată pe cale amiabilă.

În cazul în care Participanții consideră că neînţelegerile nu au fost rezolvate de către Organizator, aceștia au dreptul de a apela la mecanismele de soluţionare alternativă a litigiilor şi/sau la instanţele judecătoreşti competente conform legii.


XI. Regulamentul promoţiei

Prin participarea la Campanie, Participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul este disponibil pe site-ul www.bosch-home.ro, începând cu data de 15 septembrie 2024 (ora 00:00).


XII. Date cu caracter personal

Organizatorul se obligă să respecte prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare "GDPR"). Informaţii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul sau în legătură cu desfăşurarea Campaniei sunt prevăzute în Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, anexată prezentului Regulament.

 

XIII. Limitarea răspunderii

Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru: erori de imprimare ale facturii fiscale, inexistenta la punctul de vanzare din Locatiile Participante a Produselor Participante la Campanie, erori in datele furnizate de catre Participanti sau cazurile in care Participantii nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament.

De asemenea, Organizatorul are dreptul de a nu lua in considerare cererile de garantie care conțin informatii false ori vădit eronate, incomplete, conform rubricilor obligatorii mentionate pe pagina web și care nu îndeplinesc toate condițiile de acordare a garanției prevăzute în Certificatul de garanție și condițiile de participare prevăzute în prezentul Regulament. 

Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenta cu solicitanţii unor revendicări neconforme prezentului Regulament și care apar ulterior datei de încetare a Campaniei promoționale.

 

XIV. Prevederi finale

În cazul în care Organizatorul constată ca un Participant nu a îndeplinit și/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin respectivului Participant, fără alte despăgubiri sau plăți.

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, varianta republicată, cu modificarile și completările subsecvente.

Organizator:

Prin Administrator                                                                                      Prin Administrator

Mihai Voicilă                                                                                                         Franc Miklavc

 

 

Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform Articolului 13 din GDPR

 

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal

În vederea organizării şi derulării Campaniei, o serie de date cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de către BSH ELECTROCASNICE S.R.L., societate înfiinţată şi funcţionând conform legii din România, cu sediul in Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti Nr. 19-21, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul de ordine J40/2248/1999, avand cod unic de identificare RO 11552248, denumita in continuare "Operator".

Datele de contact ale Operatorului, în cazul în care Participanţii au nelămuriri cu privire la datele cu caracter personal prelucrate sau pentru exercitarea drepturilor lor cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

BSH Electrocasnice S.R.L.

Responsabilul pentru Protectia Datelor

Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 19-21, Baneasa Center, etj. 1, sector 1, Bucuresti, Romania

e-mail: [email protected]

 

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei

În scopul participării la Campanie, Operatorul va colecta de la Participanţi datele cu caracter personal solicitate la înregistrarea pe website-ul oficial www.bosch-home.ro, secțiunea “MyBosch” https://www.bosch-home.ro/mybosch.

În cazul folosirii opțiunii „Înregistrează cont” / „Înregistrare produs”, la completarea rubricilor necesare pentru crearea contului, Operatorul va colecta şi prelucra următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, adresă de e-mail, formula de adresa – în cazul în care aceasta a fost comunicată în mod voluntar de către persoana vizată la momentul creării contului.

Contul de MyAccount și toate datele asociate lui pot fi șterse de către Participant din secțiunea “Profilul meu” selectând opțiunea de “Ștergere cont”.

 

3. Scopul prelucrării

Datele cu caracter personal ale Participanţilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator pentru următoarele scopuri:

  • Organizarea şi desfăşurarea Campaniei
  • Validarea Participanţilor
  • Confirmarea contului şi a înregistrării produsului
  • Îndeplinirea obligaţiilor ce decurg din garanţia oferită în cadrul Campaniei
  • Evidenţa beneficiarilor Campaniei
  • Realizarea de statistici

 

4. Temeiul juridic al prelucrării

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în baza necesităţii contractuale (art. 6, lit. b) din GDPR), pentru a permite persoanelor vizate participarea la Campanie, precum şi pentru exerciţiul drepturilor şi îndeplinirea obligaţiilor ce rezultă din prezentul Regulament.

De asemenea, Operatorul prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate atunci când prelucrarea este necesară pentru interesul său legitim (art. 6, lit. f) din GDPR), în calitate de societate organizatoare, respectiv pentru gestionarea, promovarea activităţii, realizare de rapoarte statistice, prevenirea comportamentelor ilicite şi a fraudei, apărare în caz de litigii ori alte asemenea solicitări.

Furnizarea datelor de către Participanţi nu este obligatorie. Refuzul furnizării acestora atrage însă imposibilitatea participării la Campanie.

Comunicările cu persoanele vizate cu privire la alte acțiuni desfășurate în viitor (noi oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing) se va face doar în temeiul consimțământul expres în scopul abonării la newsletterul Bosch Electrocasnice, prin bifarea căsuței aferente din cadrul contului MyBosch, sau asociată formularelor de contact disponibile în website.

Dezabonarea de la newsletter se poate efectua oricând folosind linkul disponibil în mesajele de newsletter sau accesând formularul de dezabonare din pagina http://www.bosch-home.ro/service/contact-si-informatii/contact-si-informatii-dezabonare-buletin-informativ.


5. Acces la datele cu caracter personal

Vor avea acces la datele cu caracter personal ale persoanelor vizate Operatorul, respectiv BSH Electrocasnice S.R.L. şi angajaţii acestuia în vederea îndeplinirii atribuţiilor lor şi organizării, respectiv ducerii la îndeplinire a Campaniei. Pentru scopurile mai sus menţionate şi pentru centralizarea şi clasificarea datelor cu caracter personal ca parte a operaţiunilor BSH la nivel de grup de companii, BSH Hausgeräte GmbH (Carl-Wery-Str. 34, 81739 München) va avea acces la datele cu caracter personal ale persoanelor vizate.

Organizatorul, precum și persoanele împuternicite de acesta, nu intenționează să transfere aceste date cu caracter personal către: o țară non-UE sau o organizație internațională.

 

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor fi păstrate doar pe perioada de timp necesară pentru atingerea scopurilor prevăzute mai sus, în conformitate cu legislaţia aplicabilă şi cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand persoanelor împuternicite de acesta obligații similare.

 

7. Drepturile persoanelor vizate

În vederea asigurării unei prelucrări echitabile şi transparente, Operatorul informează Participanţii cu privire la drepturile de care aceştia beneficiază, în calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

  • dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • dreptul de a se opune prelucrarii, atunci când prelucrarea are loc în baza interesului legitim al Operatorului, in conditiile prevazute de lege;
  • dreptul la portabilitate a datelor;
  • dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Pentru a va exercita aceste drepturi, va rugam sa folositi Formularul de solicitare a datelor clientului de pe https://datarequest.bsh-group.com/ro/form?c=ro

Persoana vizata poate depune plângere în fața Autorității de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal în cazul în care drepturile sale sunt încălcate sau in cazul in care datele sale cu caracter personal au fost prelucrate ilegal la adresa: București, sector 1, Bd. G-ral Gh. Magheru nr. 28-30 sau prin transmiterea acestei plângeri prin e-mail la adresa: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal, www.dataprotection.ro.

În cazul în care doriţi să aflaţi mai multe informaţii despre prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultaţi Politica noastră de confidenţialitate prin accesarea următorului link https://www.bosch-home.ro/metapages/detinator-site/informatii-privind-protectia-datelor.

Organizator

Prin Administrator                                                                        Prin Administrator

Mihai Voicilă                                                                                 Franc Miklavc

 

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile