Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

 

 

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“Rowenta da Weekendul inapoi romanilor!”

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul Campaniei (denumita in continuare “Campania”) este GROUPE SEB ROMANIA SRL („Organizatorul”), cu sediul in Bucuresti, Str. Ermil Pangratti., nr. 13, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/482/17.02.2006, avand Codul Unic de inregistrare Fiscala RO18288047.

 

prin intermediul Agentiilor TRIBAL WORLDWIDE DIGITAL AGENCY S.R.L., cu sediul social in Municipiul Bucuresti, Str. Praga nr. 3, etaj 2, biroul 5, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertlui Bucuresti sub nr. J40/3881/2008, avand Codul Unic de inregistrare Fiscala RO23418623, respectiv LION COMMUNICATION SERVICES S.A., societate comercială cu sediul social in București, Str. Nicolae Iorga, nr. 13, Corp A, Etaj 3, Camera 4, Sector 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului de pe langă Tribunalul București sub nr. J40/8531/2009, cod unic de înregistrare RO25848554 reprezentată legal de Theodor-Liviu DUMITRESCU în calitate de Director General (denumită în continuare “Lion Communication”)

 

si cu sprijinul MEDIAPOST HIT MAIL (denumita in continuare “Agentia 2”), cu sediul in Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917.

 

SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI

  • Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioaresi prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
  • Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe website-ul ro/weekendulinapoi sau printr-o solicitare adresata Organizatorului: Bucuresti, Str. Ermil Pangratti., nr. 13, sector 1.
  • Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe website-ul ro/weekendulinapoi cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.

 

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

  • Campania este organizata pe teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  • Campania se desfasoara in perioada 29 septembrie 2021, ora 09:00:00 – 5 decembrie 2021, ora 23:59:59, ora Romaniei, pe parcursul a 10 saptamani, astfel:
  • Saptamana 1: 29 septembrie - 5 octombrie 2021
  • Saptamana 2: 6 octombrie – 12 octombrie 2021
  • Saptamana 3: 13 octombrie – 19 octombrie 2021
  • Saptamana 4: 20 octombrie – 26 octombrie 2021
  • Saptamana 5: 27 octombrie – 2 noiembrie 2021
  • Saptamana 6: 3 noiembrie – 9 noiembrie 2021
  • Saptamana 7: 10 noiembrie – 16 noiembrie 2021
  • Saptamana 8: 17 noiembrie – 23 noiembrie 2021
  • Saptamana 9: 24 noiembrie – 30 noiembrie 2021
  • Saptamana 10: 1 decembrie – 5 decembrie 2021.

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE INSCRIERE

4.1. In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau strainicare au implinit varsta de 18 ani la data inceperii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.

4.2. Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.

4.3. Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:

  • Persoanele care nu respecta Sectiunea 4.1;
  • Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
  • Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
  • Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.

 

  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 5.3.

 

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1. La campanie participa toate produsele Rowenta din gama aspiratoare (aspiratoare cu sac, aspiratoare fara sac, aspiratoare verticale, aspiratoare cu abur, aspiratoare robot si aspiratoare de mana), comercializate de catre Organizator pe piata din Romania, ce vor fi denumite in continuare “Produsele Participante”.

  • Bonul fiscal/ factura fiscala ce atesta achizitia produselor participante in perioada de desfasurare a Campaniei trebuie pastrat intreg si nedeteriorat. Pierderea sau deteriorarea acestuia, in orice mod, va duce la invalidarea premiului in cazul unui castig. In cazul in care pe bonul fiscal nu apare denumirea exacta a produselor participante, Participantul va trebui sa faca dovada si cu produsul/produsele participante achizitionate pe bonul/factura respectiva.
  • Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
  • Produsele participante sunt disponibile in limita stocului existent din fiecare magazin in parte.

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

  • Conditii privind inscrierea in Campanie
  • Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
  1. Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 4 de mai sus;
  2. Participantul trebuie sa achizitioneze minimum un produs participant, din cele mentionate la sectiunea 5.1 din cadrul prezentului Regulament, pe acelasi bon fiscal/factura fiscala, in perioada Campaniei si sa poata face dovada de achizitie; achizitionarea mai multor produse participante pe un singur bon fiscal/factura fiscala, nu da dreptul participantului de a inscrie acel bon fiscal /factura fiscala de mai multe ori in Campanie.
  3. Participantul se va inscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor Numere de bon fiscal/factura fiscala, distincte, conform modalitati de inscriere si cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la Sectiunea 6.2 de mai jos;
  4. Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
  5. Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in urmatoarele retele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Telekom sau DIGI.
  6. Un Participant unic poate inscrie in Campanie maximum un numar de bon fiscal/factura fiscala in cadrul unei zile de Campanie. Orice alt numar de bon fiscal/factura fiscala introdusa dupa efectuarea unei inscrieri va putea fi inscris, intr-o alta zi calendaristica din interiorul perioadei de desfasurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi facut responsabil pentru acele bonuri valide/facturi fiscale pe care Participantul nu le poate inscrie din acest motiv.
  7. Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon indiferent de modalitatea inscrierii numarului de bon fiscal/facturii fiscale.
  8. Acelasi Numar de bon fiscal poate fi transmis o singura data si numai in una dintre modalitatile prevazute in Sectiunea 6.2.

 

6.1.2. Participantul va inscrie in campanie o singura data numarul bonului fiscal/facturii fiscale. In cazul in care, la verificari ulterioare, Organizatorul constata ca aceelasi numar de bon/factura fiscala este inscris/a  de mai multe ori de catre acelasi Participant sau de Participanti diferiti, acesta este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie. Organizatorul poate efectua verificari pe tot parcursul Campaniei, solicitand Participantului bonurile fiscale aferente fiecarei inregistrari.

In cazul in care Participantul, poate face dovada cu bonurile fiscale aferente fiecarei inregistrari, atunci Organizatorul va considera valide toate inscrierile Participantului.

 

  • Modalitatea de inscriere in Campanie

Participantii se pot inscrie in Campanie Online - prin completarea unui formular de inscriere disponibil la accesarea website-ului rowenta.ro/weekendulinapoi.

Formularul de inscriere se afla in sectiunea „INSCRIE-TE IN PROMOTIE” si contine urmatoarele campuri si bife:

 

  1. Nume
  2. Prenume
  • Numar de Telefon;
  1. Numar bon/ Factura fiscala;
  2. Data bon/ Factura fiscala;
  3. Magazin;
  • Categorie de produs
  • Cod produs
  1. Bifa ‘’ Am citit si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei.”;
  2. Bifa “Am citit si am inteles informatiile cu privire la protectia datelor cu caracter personal, din cadrul Anexei 1 aferenta Regulamentului.”
  3. Bifa ‘’Confirm ca indeplinesc varsta minima pentru participare (18 ani)”.
  • Bifa Am citit si inteles Politica de confidentialitate.

 

 

Toate campurile sunt obligatorii. Nebifarea/Necompletarea campurilor duce la imposibilitatea inscrierii in Campanie.

 

Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „TRIMITE DATELE”

 

Dupa finalizarea inscrierii, Participantului i se va afisa unul dintre urmatoarele mesaje:

  • Daca un participant a efectuat o inscriere valida in Campanie, va primi urmatorul mesaj:

 

Hei, hei!

Felicitari, tocmai te-ai inscris pentru marele premiu care iti poate face weekendul mai frumos. Te rugam sa pastrezi bonul sau factura cu care te-ai inscris, vei avea nevoie pentru validare.

 Mult succes!

 

 (b) Daca Participantul a efectuat o inscriere valida in campanie si a fost desemnata castigatoare prin moment norocos, va primi unul dintre mesajele de mai jos, in functie de premiul castigat:

Felicitari!

Ai castigat un premiu constand in doua bilete Cinema City. Vei fi contactat in maxim 5 zile pentru validare, pe numarul de telefon cu care te-ai inregistrat.

De asemenea, ai intrat in tragerea la sorti pt marele premiu care iti poate face weekendul mai frumos!

Te rugam sa pastrezi bonul sau factura cu care te-ai inscris, vei avea nevoie pentru validare.

 

Felicitari!

Ai castigat un weekend in Romania. Vei fi contactat in maxim 5 zile pt validare, pe numarul de telefon cu care te-ai inregistrat.

De asemenea, ai intrat in tragerea la sorti pt marele premiu, care iti poate face weekendul mai frumos!

Te rugam sa pastrezi bonul sau factura cu care te-ai inscris, vei avea nevoie pentru validare.

(c) Daca un participant incearca sa introduca cel de-al 2-lea numar de bon fiscal/factura fiscala intr-o zi de campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:

Hm...

Ai atins numarul maxim de inscrieri zilnice.

Incearca din nou maine si poti castiga unul dintre premiile care te scapa de curatenia din weekend.

Mult succes!

                                                                      

(c.1) Daca un participant incearca sa introduca cel de-al 2-lea numar de bon fiscal/factura fiscala in ultima zi de campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:

Hm...

Ai atins numarul maxim de inscrieri zilnice.

Campania Rowenta da Weekendul inapoi romanilor!  se incheie pe 5 decembrie 2021!

Mult succes!

 

(d) Daca un participant incearca sa introduca acelasi numar de bon fiscal este  de mai multe ori, de pe acelasi numar de telefon:

Hm...

Se pare ca ai mai inscris acest bon/factura.

Incearca din nou cu un alt bon/factura si poti castiga unul dintre premiile care care te ajuta sa te bucuri de weekend asa cum trebuie!

Mult succes!

 

6.4 De asemenea, orice participant, asa cum se intelege prin sectiunea 4, poate opta pentru abonarea la newsletterul Rowenta, prin completarea formularului de abonare si participarea la tragerea la sorti in cadrul careia se vor acorda 15 premii, fiecare constand intr-un Espressor Nespresso by Krups Inissia. Abonarea la newsletterul Rowenta nu este conditionata de achizitionarea unui produs participant.

6.4.1 Astfel, pentru ca un participant sa se poate abona la Newsletter trebuie sa completeze formularul aferent acestei sectiuni cu urmatoare informatii obligatorii:

  1. Nume
  2. Prenume
  • Numar de telefon
  1. Email
  2. Bifa “Accept utilizarea datelor mele cu caracter personal de catre Groupe Seb Romania S.R.L („Groupe Seb”), pentru a primi informatii si oferte comerciale personalizate.
  3. Bifa “Inteleg faptul ca datele mele cu caracter personal sunt prelucrate de Groupe Seb Romania S.R.L in scopul de a-mi trimite comunicari de marketing. Imi pot retrage consimtamantul in orice moment de la primirea acestor comunicari. Pentru informatii suplimentare (inclusiv despre modul in care va puteti retrage consimtamantul), consultati Politica de confidentialitate a Groupe Seb.”
  • Bifa ‘’ Am citit si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei.”;
  • Bifa ‘’Confirm ca indeplinesc varsta minima pentru participare (18 ani)”.
  1. Bifa “Am citit si inteles Politica de confidentialitate.”

 

 

Toate campurile sunt obligatorii. Nebifarea/Necompletarea campurilor duce la imposibilitatea inscrierii in Campanie.

 

Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „Aboneaza-te” si sa confirme abonarea prin accesarea link-ului de confirmare din cadrul email-ului ce se va trimite automat participantului.

In urma accesarii link-ului din cadrul emai-ului, Participantului i se va afisa unul din urmatoarele mesaje:

  1. „Felicitari, ai intrat in cursa pentru unul dintre cele 15 espressoare Nespresso by Krups Inissia. Daca te numeri printre castigatori, te vom contacta telefonic. Esti tot mai aproape de a te bucura de weekendurile tale alaturi de o cafea savuroasa. Mult succes!” – abonarea s-a realizat cu succes si Particioantul este inscris in Campanie
  • « Hm... Se pare esti deja abonat si inscris in Campanie » - in cazul in care Participantul incearca sa reacceseze link-ul
  1. „Hm... Campania Rowenta da Weekendul inapoi romanilor s-a incheiat in data de 5 decembrie 2021” – in cazul in care Participantul incearca sa acceseze link-ul dupa data de 7 decembrie 2021.
  2. „Hm... Se pare ca ai copiat un link inexistent, te rugam sa il accesezi din nou pe cel primit pe email” – in cazul in care Participantul a copiat link-ul gresit.

Link-ul va fi activ pana pe data 7 decembrie 2021, ora 23:59:59 inclusiv. Dupa aceasta data, participantii care nu au confirmat abonarea pana la acea data, nu vor intra in tragerea la sorti pentru cele 15 premii constand in Espressoare Nespresso by Krups Inissia.

 

 6.4.2 Un participant care se aboneaza la newsletter va fi identificat ca find unic dupa numarul de telefon si adresa de email, astfel, acesta in urma completarii formularului de abonare poate sa primeasca unul din urmatoarele mesaje:

(a) Inscrierea efectuata de catre participant pentru abonarea la newsletter este valida:

‘’Pentru a trece mai departe si a intra in tragerea la sorti, te rugam sa iti verifici e-mailul si sa confirmi abonarea la newsletter.

Mult succes!”

(b) Participantul a mai utilizat numarul de telefon/adresa de email pentru o alta inscriere in vederea abonarii:

„Hm...

Se pare ca datele introduse au fost deja folosite pentru o alta inscriere!”

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

  1. In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele categorii de premii:

7.1.1.     Premii de relaxare acordate prin momente norocoase:

Nr crt

Descriere Premiu

Cantitate

Valoare unitara LEI, cu TVA

Valoare totala LEI,

 cu TVA

1

Doua bilete la Cinema City

150

59

8850

TOTAL VALOARE PREMII DE RELAXARE

8850 RON

 

        Biletele se vor acorda sub forma de voucher. Voucherele nu vor fi duble, ci individuale, deci o persoana va primi 2 coduri de vouchere. Acestea sunt valabile pentru orice film 2D, de luni pana duminica in cinematografele din intreaga retea Cinema City. Voucherele au valabilitate de 3 luni de zile de la data emiterii lor.

 

7.1.2.     Premii speciale acordate prin momente norocoase:

Nr crt

Descriere Premiu

Cantitate

Valoare unitara EURO, cu TVA

Valoare totala EURO,

 cu TVA

1

Weekend in Romania

10

500

5.000

TOTAL VALOARE PREMII SPECIALE

5.000 EURO

 

Premiul va fi oferit sub forma de voucher, valabil pana la 31.12.2022.

Voucherul este in valoarea de 2 475 Lei si poate fi folosit pentru achizitionarea de servicii turistice pe teritoriul Romaniei din portofoliu Happy Tour. Cursul euro la care a fost calculata valoarea premiului este 1 euro = 4.95 lei.

Prezentul voucher este nominal si netransmisibil.

Serviciile vor fi confirmate in limita disponibilitatii la momentul transmiterii cererii de rezervare.

Voucherul poate fi utilizat 1 singura data pentru achizitionarea de pachete de servicii turistice in Romania;

Daca valoarea serviciilor achizitionate depaseste valoarea voucherului, posesorul voucherului va achita diferenta aferenta la agentia Happy Tour;

Daca valoarea serviciilor achizitionate este mai mica decat valoarea voucherului, diferenta aferenta nu se returneaza posesorului;

In cazul in care voucherul nu este folosit pana la data expirarii lui, contravaloarea lui nu se va rambursa, iar detinatorul voucherului isi pierde dreptul de a-l utiliza;

In momentul achizitionarii, posesorul voucherului va prezenta codul primit sms sau email si un BI sau CI.

 

 

 

 

            

7.1.3.  Marele premiu acordat prin tragere la sorti la finalul Campaniei:

 

Nr. Crt.

Descriere Premiu

Cantitate

Valoare unitara EURO, TVA inclus

Valoare totala EURO,

TVA inclus

1

Weekend prelungit in Europa

1

2500

2500

TOTAL VALOARE PREMIU

2500 

 

Premiul va fi oferit sub forma de voucher, valabil pana la 31.12.2022

Voucherul este in valoarea de 12 375 Lei si poate fi folosit pentru achizitionarea de servicii turistice din portofoliu Happy Tour. Cursul euro la care a fost calculata valoarea premiului este 1 euro = 4.95 lei.

Voucherul este in valoarea de 2.500 Euro si poate fi folosit pentru achizitionarea de servicii turistice din portofoliu Happy Tour.

Prezentul voucher este nominal si netransmisibil.

Serviciile vor fi confirmate in limita disponibilitatii la momentul transmiterii cererii de rezervare.

Voucherul poate fi utilizat 1 singura data pentru achizitionarea de pachete de servicii turistice;

Daca valoarea serviciilor achizitionate depaseste valoarea voucherului, posesorul voucherului va achita diferenta aferenta la agentia Happy Tour;

Daca valoarea serviciilor achizitionate este mai mica decat valoarea  voucherului, diferenta aferenta nu se returneaza posesorului;

In cazul in care voucherul nu este folosit pana la data expirarii lui, contravaloarea lui nu se va rambursa, iar detinatorul voucherului isi pierde dreptul de a-l utiliza;

In momentul achizitionarii, posesorul voucherului va prezenta codul primit prin sms sau email si un BI sau CI.

 

7.1.4.  Premii acordate prin tragere la sorti la finalul Campaniei, pentru cei care se aboneaza la newsletter:

 

Nr. Crt.

Descriere Premii

Cantitate

Valoare unitara LEI, TVA inclus

Valoare totala LEI,

TVA inclus

1

Espressor Nespresso by Krups Inissia

15

577

8 655

TOTAL VALOARE PREMII NEWSLETTER

8 655 

 

  1. Valoarea totala a premiilor este 58 021.63 LEI, include TVA si impozitul datorat pentru premii. Pentru premiile ale caror preturi au fost mentionat in EURO, pentru convertirea in LEI, s-a luat in calcul cursul de 4.95 lei.
  2. Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
  3. In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga maxim 4 (patru) premii diferite in cadrul Campaniei, respectiv un premiu constand in 2 bilete la Cinema City, un premiu constand intr-un weekend in Romania, un premiu constand intr-un weekend prelungit in Europa si un premiu constand intr-un Espressor Nespresso by Krups Inissia. Cu un singur bon fiscal/factura fiscala poate castiga atat un premiu acordat prin momente nocoroase (bilete Cinema City sau weekend in Romania), cat si premiul constand intr-un Weekend prelungit in Europa.

 

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR

Premiile Campaniei vor fi acordate dupa cum urmeaza:

  • Premii acordate prin momente norocoase:

Pentru fiecare premiu se va desemna anterior inceperii Campaniei, in mod aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut), din intervalul 09:00 – 22:00. Momentele castigatoare vor fi extrase din intervalul corespunzator perioadei Campaniei.

In total vor fi extrase :

  • 150 momente norocoase aferente celor 150 premii constand in doua bilete Cinema City. In cadrul Campaniei se vor acorda cate 3 astfel de premii pe zi, in primele doua saptamani, si cate 2 astfel de premii pe zi, pentru restul saptamanilor din Campanie.
  • 10 momente norocoase aferente premiilor constand intr-un weekend in Romania, cate un moment pentru fiecare saptamana a Campaniei, asa cum sunt definite la art. 3.

 

Momentele castigatoare vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, anterior inceperii Campaniei.

 

Va fi desemnat castigator Participantul care efectueaza o inscriere valida dupa un moment castigator (Exemplu: Sa presupunem ca pentru ziua Z momentul castigator este ora hh:mm,. Va castiga Participantul care a introdus un numar de bon fiscal/ factura fiscala valid dupa momentul hh:mm). Urmatoarele 2 inscrieri valide si care indeplinesc conditiile prezentului regulament, vor fi considerate ca fiind rezerve.

 

Daca intre doua momente castigatoare nu s-a efectuat nici o inscriere valida si astfel nu s-a putut desemna nici un castigator pentru primul moment, cel de-al doilea castigator va fi desemnat doar dupa desemnarea primului castigatorul aferent primului moment castigator (de ex: daca primul moment castigator este ora 10:00:00 si urmatorul moment este 12:07:00, iar intre cele 2 momente nu au fost efectuate inscrieri valide, prima inscriere valida efectuata dupa 12:07:00 va fi desemnata castigatoare pentru ora 10:00,  a doua inscriere valida dupa desemnarea castigatorului primului moment va fi desemnat castigator pentru ora 12:07:00. Urmatoarele inscrieri valide ce indeplinesc conditiile prezentului regulament vor fi considerate ca fiind rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor. Pentru fiecare castigator vor fi alocate un numar maxim de 2 rezerve aferente.

 

 

  • Premiile acordate prin tragere la sorti dupa cum urmeaza:
    • In termen de 10 zile lucratoare de la incheierea campaniei va avea loc tragerea la sorti in cadrul careia se va acorda atat premiul cel mare al Campaniei, un Weekend prelungit in Europa, ce se va efectua din toate inscrierile valide efectuate pe toata durata de desfasurare a Campaniei, respectiv din perioada 09.2021 – 05.12.2021, precum si 5 rezerve, si tragerea la sorti pentru acordarea celor 15 premii constand in Espressoare Nespresso by Krups Inissia, din toti participanti care s-au abonat la newsletterul Rowenta, conform mentiunilor din articolul 6.4, precum si 30 rezerve, cate doua pentru fiecare castigator.

8.2.2 Tragerea  la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, la sediul Agentiei Mediapost Hit Mail din Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti sau la sediul SPN Veritas cu adresa in Municipiul Bucuresti, strada Avram Iancu, nr. 7A, sector 2, in prezenta unui notar public.

 

Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor in urma procesului de validare descris in Sectiunea 9 a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR

  • Ulterior desemnarii castigatorilor, Organizatorul, prin intermediul Mediapost Hit Mail va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.

 

  • Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 incercari de contactare telefonica se va trece la contactarea rezervelor.

 

  • Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui.

Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campania promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.

9.3.1 Pentru premiile acordate prin momente norocoase, precum si pentru premiul cel mare, in cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa:

  1. Declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, adresa de livrare, adresa de email (adresa de e-mail va fi solicitata doar participantilor ce opteaza pentru primirea link-ului prin e-mail);
  2. Trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal/factura fiscala si o copie/poza CI in termen de 3 zile lucratoare de la momentul incheierii convorbirii telefonice (copia CI se solicita doar pentru premiile cu o valoare mai mare de 600 lei). In cazul in care pe bonul fiscal/factura fiscala nu apare denumirea exacta a produselor participante, Participantul va trebui sa faca dovada si cu produsul/produsele participante achizitionate pe bonul/factura respectiv/a si inscrisa in Campanie.

Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat comunicat de Organizator. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau email.  Link-ul se va genera automat dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii telefonice.

Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat.

Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile lucratoare de primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea cronologica a inscrierilor.

In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat. Unui Participant i se va da sansa de a incarca de maxim 3 ori dovada. In cazul in care acesta nu face dovada cu copia/poza bonului fiscal lizibila, in care se vada produsele participante, numarul de bon fiscal inscris si data acestuia, premiul va fi invalidat si se va trece la rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare.

In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile lucratoare de la momentul desemnarii lui ca si potential castigator. Participantul va trebui sa completeze datele necesare in termen de maxim 3 zile lucratoare de la momentul primirii link-ului securizat. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele constand in copie/poza bon fiscal si copie/poza CI in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile lucratoare de primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare.

Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.

 

9.3.2. Pentru premiile constand in Espressoare Nespresso by Krups Inissia, in cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa: declare urmatoarele informatii: data nasterii, adresa de livrare, sa confirme numele, prenumele si adresa de e-mail cu care s-a abonat.

 

  • Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de maxim 10 zile lucratoare. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.

 

  • Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.

 

  • Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalta rezerva, in ordinea cronologica a inscrierilor valide si necastigatoare si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.

 

  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie (spre exemplu. nu sunt suficiente inscrieri valide pentru desemnarea castigatorilor si a rezervelor potrivit Sectiunii 8.1 de mai sus)

 

  • Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea acestora pe pagina ro/weekendulinapoi intr-o sectiune special dedicata acestei Campanii in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data validarii ultimului castigator.

 

  • Premiile constand in doua bilete la Cinema City, precum si voucherele aferente weekendurilor in Romania, si weekendul prelungit in Europa vor fi trimise castigatorului sub forma de cod prin SMS sau email, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 60 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe paginaro/weekendulinapoi   Pentru premiile constand in weekend in Romania, Weekend prelungit in Europa, castigatorilor li se vor trimite prin curier un Proces Verbal de predare primire a premiului.

 

  • Premiile constand in Espressoare Nespresso by Krups Inissia, vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data, prin curier privat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 60 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe paginaro/weekendulinapoi  In momentul primirii premiului, Castigatorul va semna un proces verbal de predare – primire a premiului.

 

  • Curierul privat va incerca sa livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00.

 

  • In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, fie au refuzat semnarea procesului verbal de predare-primire, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 

SECTIUNEA 10.  ERORI COMUNICARI NECORESPUNZATOARE

10.1 Bonurile/ facturile care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cat si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare in cadrul Campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate in promotie nu isi asuma nici o raspundere pentru bonurile/facturile necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

 

SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE

  • Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
  • Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie, contravaloarea produselor participante etc).

 

SECTIUNEA 12. LIMITAREA RASPUNDERII

  • Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
  • Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
  • Pierderea bonurilor fiscal/ facturilor fiscale de catre participanti;
  • Bonurile/facturile fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
  • Lipsa produselor participante din magazine;
  • SMS-urile trimise de Organizator, dar care nu au fost primite de catre Participanti din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului;
  • Inscrierile online care nu contin toate campurile obligatorii;
  • Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor/facturilor fiscale sau continutului acestora;
  • Eventualele dispute legate de numarul de telefon inscris in Campanie;
  • Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau inmanarii premiului;
  • Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
  • Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
  • Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
  • Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
  • Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
  • Din momentul primirii premiilor de catre castigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
  • Organizatorul Campaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie.

Organizatorul nu va avea nicio raspundere fata de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participant in legatura cu aceasta campanie.

Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite in cadrul acestei Campanii.

 

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei promotionale produse

neparticipante la promotie.

  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza produse participante in campanie in afara perioadei campaniei promotionale

Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in campanie care,

prin comportamentul fraudulos sau abuziv, afecteaza bunul mers al campaniei.

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECTIUNEA 13. PRELUCRAREA  DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.1. Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 14. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

  • Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
  • Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

  1. a) tentative de frauda ale mecanismului Campaniei;
  2. b) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea. Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1634 Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

SECTIUNEA 14. CONTESTATII SI LITIGII

  • Participantii pot trimite contestatii in legatura cu desfasurarea pe adresa Groupe SEB Romania, str. Ermil Pangratti, nr. 13, sector 1, Bucuresti, pana la data de 01.2022, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator.  Contestatiile vor fi solutionate in termen de 15 zile lucratoare de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.

            

  • Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.

 

 

                                                               

                                                                ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

“Rowenta da Weekendul inapoi romanilor!”

 (“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii

Organizatorul, Group SEB Romania SRL., este Operator, potrivit legii privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, iar TRIBAL WORLDWIDE DIGITAL AGENCY S.R.L și Lion Communication și Mediapost Hit Mail sunt împuterniciții Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate în cadrul acestei campanii pentru scopurile declarate.

 

 

  1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal: Pentru Participanții la Campanie vor fi prelucrate:

  • Numar de telefon
    • Nume
    • Prenume
    • Adresa e-mail
    • Datele rezultate din vizitarea site-ului Campaniei;

 

Pentru Câștigătorii premiilor (validați și în curs de validare), în plus față de cele de mai sus, vor fi prelucrate:

  • voce și orice alte date rezultate din convorbirile telefonice pentru validare a câștigătorilor
  • semnatura (ex: pe procesul verbal de predare primire).
  • Adresa de livrare completa
  • Cod numeric personal
  • Copie act de identitate

Codul numeric personal și copia actului de identitate vor fi prelucrate doar în cazul câștigătorilor premiilor speciale și al Marelui Premiu în vederea îndeplinirii de catre Organizator a obligațiilor prevăzute de Codul Fiscal, mai precis de completarea declarației 205 – Declarația informativă privind impozitul reținut pe veniturile cu regim de reținere la sursă, pe beneficiarii de venit (întrucat premiile acordate în cadrul prezentei Campanii depășesc pragul valoric de 600 RON impus de Codul Fiscal).

 

  1. Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea urmatoarelor scopuri:

  1. i) Organizarea si desfasurarea campaniei
  2. ii) Desemnarea si validarea castigatorilor, inclusiv aducerea la cunostinta publicului a castigatorilor

iii)   Atribuirea premiilor si indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului

  1. iv) Transmiterea de newsletter

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie.

  1. Temeiurile juridice ale prelucrarii

Temeiurile prelucrării datelor sunt:

  • Executarea unui contract pentru datele furnizate de participanți și de câștigători;
  • Obligații legale de natură fiscală pentru cele de tip CNP și alte date ale câștigătorilor, precum și pentru păstrarea acestora și obligațiile legale ce țin de garanție pentru păstrarea datelor câștigătorilor;
  • Obligația legală de a face public numele câștigătorilor și câștigurile acestora pentru publicarea numelor câștigătorilor;
  • Interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfășurarea în bune condiții a campaniei în ceea ce privește datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificări în vederea validării înscrierilor, precum și din înregistrarea și stocarea convorbirilor telefonice;
  • Interesul legitim al operatorului de a dovedi, inclusiv față de autoritățile de control, desfășurarea campaniei și acordarea premiilor pentru păstrarea datelor ulterior încetării și livrării premiilor.
  • Consimțământul persoanei pentru datele prelucrate în situația persoanelor abonate la newsletter.
  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

 

Destinatarii datelor cu caracter personal sunt Operatorul, împuterniciții Operatorului, serviciile de curierat, Happy Tour, Cinema City, autorități fiscale și de control, după caz.

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele utilizatorilor platformei rowenta.ro/weekendulinapoi vor fi păstate pe toata durata Campaniei, dar nu mai mult de 3 luni din momentul desemnării tuturor câștigătorilor, excepție făcând datele personale ale persoanelor desemnate câștigătoare ale premiilor de abonare la newsletter care vor fi păstrate timp de 2 ani în vederea ducerii la îndeplinire a obligațiilor legale de garanție și datele personale ale persoanelor desemnate câștigătoare ale premiilor speciale și al marelui premiu, care vor fi păstrate în contabilitate potrivit normelor fiscale (dar acestea nu vor mai fi făcute publice). Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția companiilor implicare în organizarea și gestionarea campaniei.

Durata de prelucrare a datelor persoanelor abonate la Newsletter se realizează până la retragerea consimțământului, în masura în care nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor în continuare.

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

 

  1. Drepturile persoanelor vizate

 

Participanților la campania promoțională le sunt garantate drepturile prevăzute de Regulamentul privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, în special următoarele drepturi:

  • dreptul de informare potrivit căruia orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator la cerere și în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îl privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către Operator și drepul de acces la date;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul de a solicita ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul la retragerea consimțământului. Retragerea nu afectează legalitatea prelucrărilor anterioare datei retragerii consimțământului;
  • dreptul de opoziție prin care persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o reclamație cu privire la prelucrarea datelor la autoritatea română competentă (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - www.dataprotection.ro).

Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unei solicitari pe adresa Groupe SEB Romania, str. Ermil Pangratti, nr. 13, sector 1, Bucuresti.

Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția companiilor implicate în organizarea și gestionarea acestei campanii.

În plus, participând la această campanie cu actualul regulament, declarați că ați citit și ați luat la cunoștință și sunteți de acord cu Termenii, condițiile și Politica de confidențialitate a Group SEB Romania SRL.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în mod particular în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

 

  1. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

 

  1. Alte prevederi

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate si faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfasurarii Campaniei si ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile