REGULAMENTUL CAMPANIEI LG
“O intreaga lume se deschide in fata ta”
05.09.2022 – 03.10.2022
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania "O intreaga lume se deschide in fata ta” (denumita in continuare “Campania”) este organizata si desfasurata de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti (denumita in continuare "Organizatorul" sau “LG”), o societate comerciala, cu sediul social in Sos. Bucuresti – Ploiesti nr. 19-21, etaj 5, Sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/14354/2016, avand CIF RO36692913.
1.2. Participantii in prezenta Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului
Regulament Oficial al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”). Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii.
1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul campaniei https://campanialg.ro/lgtv. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei SC Interactions Marketing SRL, cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626 (numita in cele ce urmeaza “Agentia” sau Imputernicitul). Agentia va actiona strict sub indrumarile Organizatorului.
1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial pe parcursul derularii Campaniei, inclusiv perioada, elemente ale mecanismului Campaniei, forma si continutul cadoului, insa nu si valoarea, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare. Modificarile vor intra in vigoare dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei.
1.6. Organizatorul si Agentia vor fi numiti in continuare ori separat ca atare, ori impreuna ca “societatile implicate in organizarea Campaniei”.
1.7. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, iar prevederile Regulamentului vor prevala.
SECTIUNEA 2. ARIA SI OBIECTUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in mediul
online, pe website-ul https://campanialg.ro/lgtv in conformitate cu prezentul Regulament al
Campaniei.
2.2. Prin intermediul Campaniei, la achizitia din magazinele participante: Emag, Media Galaxy, Flanco, Altex, Carrefour, Avstore, DEMAX, conform Regulamentului Oficial al Campaniei, de catre orice persoana fizica a unui produsul participant in campanie, conform sectiunii Sectiunea 5. din prezentul Regulament, Organizatorul ofera, cu titlu gratuit, participantilor care efectueaza o inscriere valida pe site-ul https://campanialg.ro/lgtv, un cadou garantat, in functie de produsul participant achizitionat.
2.3. Detaliile despre cadoul acordat se gasesc in sectiunea 7.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania se va desfasura in perioada 05.09.2022 – 03.10.2022, ora 23:59:59 inclusiv (denumita in continuare “Perioada Campaniei” sau pana la epuizarea stocului de cadouri garantate. Perioada campaniei este impartita in 2 etape dupa cum urmeaza:
- Etapa de achizitie a produselor participante: 05.09.2022 – 30.09.2022
- Etapa de inscriere in cadrul Campaniei: 05.09.2022 – 03.10.2022.
3.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial pe parcursul Campaniei, prin intocmirea de Acte Aditionale la prezentul Regulament, urmand ca modificarile sa intre in vigoare la data publicarii pe site a actelor aditionale.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada si elementele Campaniei pe parcursul
derularii acesteia, respectand conditiile de la art. 1.5.
3.4. Campania se poate incheia inainte de perioada mai sus mentionata ca urmare a epuizarii stocului de cadouri garantate.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu varsta de minim 18 ani
impliniti pana la data achizitionarii produsului participant, cu domiciliul sau resedinta in Romania, sau cetatean strain rezident pe teritoriul Romaniei (care poate face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara si pe baza codului NIF), denumiti in continuare ’’Participanti’’, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Agentiei, ai magazinelor partenere care comercializeaza modelele participante si ale celorlalte entitati juridice implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie, rude de gradul I).
4.2. La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica (conform articolului 4.1.),
care se inscrie in Campanie respectand in totalitate prevederile prezentului Regulament Oficial, pe baza
facturii fiscale de achizitie a minim unui produs participant, indiferent de forma juridica a persoanei care
face achizitia (persoana fizica, persoana juridica, persoana fizica autorizata, intreprinderile individuale,
etc).
4.3. Pentru facturile emise pe persoana juridica, inscrierea in Campanie este obligatoriu sa fie facuta
pe persoana fizica inscrisa in rubrica Cumparator sau Beneficiar din factura fiscala. Pentru facturile emisa pe persoana fizica, numele de pe factura trebuie sa coincida cu numele inscris in campanie.
4.4. Organizatorul, Agentia si celelalte entitati juridice implicate in organizarea si derularea prezentei Campanii nu isi asuma responsabilitatea si nu pot fi atrase in litigii ce pot aparea intre partenerii, asociatii, actionarii, colaboratorii si/sau angajatii etc. unei societati comerciale/entitati juridice in legatura cu inscrierea in Campanie a unei persoane fizice care isi asuma dreptul de posesie asupra Cadoului primit in urma inscrierii in Campanie, cu o factura fiscala emisa pentru respectiva entitate juridica.
4.5. Toate litigiile aparute, in timpul sau oricand dupa terminarea Campaniei, intre membrii unei entitati juridice referitoare la dreptul persoanelor fizice de a se inscrie in Campanie cu facturile fiscale emise pentru respectiva entitate juridica si pe baza carora se primeste un Cadou se vor solutiona fara implicarea Organizatorului sau a Agentiei. Persoana fizica care a efectuat inscrierea in Campanie este pe deplin responsabila legal, moral si fiscal pentru toate drepturile si obligatiile ce decurg din efectuarea inscrierii ce presupune si inregistrarea facturii fiscale emisa pe numele unei persoane juridice.
4.6. La cererea scrisa a unui administrator a unei entitati juridice, calitate ce trebuie demonstrata cu documente, de a elimina din baza de date a Campaniei o inscriere a unei persoane fizice care foloseste o factura fiscala pe entitatea juridica pe care acesta o reprezinta, Organizatorul va duce la indeplinire solicitarea acestuia, persoana fizica inscrisa urmand a-si pierde dreptul de inscriere si, ca urmare, nu va fi indreptatita sa primeasca un Cadou din partea Organizatorului. Organizatorul va duce la indeplinire solicitarea de tipul celei mentionate anterior daca si numai daca aceasta este primita de catre Organizator in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data inregistrarii inscrierii respective in Campanie.
4.7. La aceasta Campanie nu pot participa persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani impliniti pana la data achizitionarii produsului participant. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor care nu au implinit varsta minima acceptata conform prezentului Regulament.
SECTIUNEA 5. PRODUSE PARTICIPANTE
5.1. Produsele participante in campanie sunt modelele de televizoare LG TV, identificate prin codurile de mai jos:
- 65QNED993PB
- OLED55G23LA
- OLED65C21LA
- OLED65C22LB
- OLED65G23LA
- OLED77C22LB
- OLED77C21LA
- OLED77G23LA
- OLED83C21LA
- OLED83G23LA
- OLED88Z29LA
- 65QNED813QA
- 75QNED813QA
- 86UQ91003LA
- OLED48C22LB
- OLED48C21LA
- OLED55B23LA
- OLED55C21LA
- OLED55C22LB
- OLED65B23LA
5.2. Produsele mai sus mentionate pot fi achizitionate doar de la partenerii mai jos mentionati pentru a beneficia de cadoul campaniei:
- Altex
- Media Galaxy
- Flanco
- Emag
- Carrefour
- DEMAX
- AV Store
5.3. Dupa data incheierii campaniei, produsele participante descrise mai sus isi pierd calitatea de a conferi cadouri. Organizatorul si Agentia nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii campaniei.
SECTIUNEA 6. DEFINITII, TERMENI SI MECANISMUL CAMPANIEI
6.1. Definitii Termeni
6.1.1. Factura fiscala: In contextul prezentei Campanii, notiunea de document fiscal reprezinta factura fiscala emisa la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei. Facturile fiscale trebuie sa aiba o data de emitere in Perioada Campaniei, iar data si ora acestora trebuie sa fie anterioare celor la care s-a efectuat inscrierea in Campanie. Pentru a intra in posesia cadoului, participantii sunt obligati sa pastreze in original si nedeteriorata factura fiscala in baza caruia s-au inscris in Campanie conform prezentului Regulament Oficial si sa o prezinte reprezentantului Organizatorului pentru a indeplini procedura de validare conform Regulamentului Oficial al Campaniei.
6.1.2. Participant: Persoana care s-a inscris in Campanie conform mecanismului descris in prezentul Regulament. Un participant se identifica in mod unic in Campanie prin numarul de telefon/email folosit la inscriere si/sau datele personale inregistrate in formularul de inscriere in Campanie.
6.1.3. Website campanie: https://campanialg.ro/lgtv
6.2. Mecanismul Campaniei
Pentru a putea participa la Campanie, Participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
- Sa achizitioneze cel putin un Produs Participant, in Perioada Campaniei, respectiv 05.09.2022 – 30.09.2022, respectand conditiile de la Sectiunea 5.
- Sa completeze corect formularul de inscriere in Campanie, in perioada 05.09.2022 – 03.10.2022, ora 23:59:59 (inclusiv), ce contine urmatoarele campuri:
(*) Alege model
Selectarea modelului achizitionat conform facturii de achizitie.
(*) Alege culoare casti
Selectarea culorii castilor. Campus se va afisa doar pentru participantii care au inregistrat un produs eligibil sa primeasca cadou castile LG TONE FP5. In cazul epuizarii stocului pentru o anumita culoare, participantul va primi automat culoarea ramasa pe stoc.
( ) Partener
Entitatea care a emis factura inscrisa.
(*) Nume
(*) Prenume
(*) Telefon mobil
Numarul de telefon la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada Campaniei si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor in Campanie, precum si pentru intrarea in posesie a cadoului;
(*) Email
Adresa de e-mail valida la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada desfasurarii Campaniei si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor din Campanie;
(*) Incarca factura (jpeg, png pdf <10MB)
sa incarce (upload-eze) pe site-ul dedicat Campaniei o fotografie sau o copie scanata lizibila a facturii fiscale prin care se dovedeste achizitionarea produsului participant conform termenilor din prezentul Regulament Oficial. Imaginea trebuie sa fie in format jpg, png sau pdf, iar marimea fisierul sa nu depaseasca 10 MB;
(*) Declar ca am peste 18 ani, confirm ca am fost informat, am citit Regulamentul Campaniei si am inteles informatiile privind prelucrarea datelor incluse in Anexa 1 a Regulamentului Campaniei si ca imi exprim consimtamantul in ceea ce priveste continutul acesteia si sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti si/sau persoanele imputernicite de catre acesta.
Nebifarea campului duce la imposibilitatea inscrierii in campanie.
(*) Sunt de acord cu Politica de confidentialitate
Nebifarea campului duce la imposibilitatea inscrierii in campanie.
( ) Sunt de acord ca datele completate (nume, prenume, adresa de email) sa fie prelucrate si colectate in conformitate cu politica de protectia datelor disponibila pe http://www.lg.com/ro/privacy de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti, prin intermediul Agentiei Interactions Marketing, in vederea abonarii la newsletter-ul LG. Pentru finalizarea abonarii, veti primi un email de confirmare pe adresa de email furnizata.
Campurile marcate cu (*) sunt obligatoriu de completat in vederea inscrierii in campanie. Ulterior completarii campurilor si incarcarii fotografiei, participantul trebuie sa dea click pe butonul “Inscrie-te”.
Factura va fi verificata de catre reprezentantii Organizatorului si/sau de catre Organizator si daca aceasta corespunde cu cerintele campaniei si participantul este eligibil sa primeasca un cadou garantat conform regulamentului, acestuia ii va fi trimis un e-mail din care este redirectionat catre pagina unde trebuie, in maxim 3 zile lucratoare, sa incarce actul de identitate (cu CNP vizibil) necesar pentru plata impozitului pe cadoul acordat si sa completeze adresa de livrare la care doreste sa primeasca cadoul. Participantul trebuie sa completeze urmatoarele campuri:
(*) Incarca copie buletin (pentru plata impozit)
sa incarce pe site-ul dedicat Campaniei promotionale o fotografie sau o copie scanata lizibila complet a actului de identitate. Actul de identitate este necesar pentru indeplinirea obligatiilor fiscale. Imaginea trebuie sa fie in format jpg sau png, iar marimea fisierul sa nu depaseasca 2 MB; Copia este solicitata doar participantilor care sunt eligibili sa primeasca cadoul “LG SMART TV 32LQ63806”. Datele de pe buletin trebuie sa corespunda cu cele inscrise in campanie.
(*) Localitate
(*) Judet
(*) Strada
(*) Numar strada
( ) Bloc
( ) Scara
( ) Apartament
Adresa completa de livrare prin curier a Cadoului; Participantul isi asuma raspunderea ca adresa completata in cadrul formularului este valida.
Ulterior completarii campurilor si incarcarii fotografiei, participantul trebuie sa dea click pe butonul “Participa / Trimite”.
Necompletarea informatiilor in termenul mentionat duce la invalidarea castigului.
6.3. Ulterior completarii formularului online si apasarea butonului “Inscrie-te”, participantului ii este trimis un e-mail de confirmare receptie inscriere pe adresa de e-mail inscrisa in formular. Fiecare inregistrare este manual verificata, conform sectiunii 8. Participantul va fi informat pe e-mail cu privire la statusul inscrierii lui.
6.4. Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce la imposibilitatea validarii inscrierii. Organizatorul sau Agentia nu isi asuma responsabilitatea pentru inscrierea unor date incorecte, incomplete sau a unor date care apartin altor persoane. Numele si prenumele de pe factura trebuie sa coincida cu numele si prenumele inscrise in formularul campaniei, in caz contrar, inscrierea este invalidata.
6.5. Participantii au obligatia, sub sanctiunea anularii Cadoului, de a pastra factura fiscala, ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, emisa la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, in original si nedeteriorata, pana la validarea finala si intrarea in posesie a Cadoului oferit de catre Organizator.
6.6. Daca un participant returneaza, din orice motiv, Produsul Participant in prezenta Campanie, pentru a carui achizitie a primit un Cadou conform Regulamentului, acesta este obligat sa returneze si Cadoul si sa notifice Organizatorul. Totodata, daca Organizatorul identifica participanti care au facut retur produsului (in timpul desfasurarii campaniei si/sau dupa incheierea acesteia), Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida respectivii participanti si/sau de a nu permite inca o inscriere in campanie a respectivului Participant. Organizatorul isi rezerva dreptul de a face verificari in orice moment chiar si dupa desfasurarea campaniei pentru a identifica posibile fraude.
6.7. Un Participant poate inscrie in Campanie o singura data o factura fiscala a unui Produs Participant achizitionat. In cazul in care un Participant achizitioneaza mai multe produse participante in perioada Campaniei, le poate inregistra pe toate cu datele sale personale si cu factura/facturile fiscale de achizitie corespunzatoare, cate o inscriere aferenta fiecarui produs participant si va primi cate un Cadou pentru fiecare inregistrare valida efectuata. Pentru achizitia unui Produs participant in Campanie se va acorda 1 (un) singur Cadou.
6.8. Pentru fiecare produs participant achizitionat in perioada Campaniei, participantul trebuie sa efectueze cate o inscriere separata pe site-ul Campaniei, respectand pentru fiecare inscriere toate conditiile de inscriere mentionate in SECTIUNEA 6.
6.9. Pentru fiecare accesare a website-ului Campaniei, participantul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu de internet.
6.10. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga inscrierile in Campanie, orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare a Campaniei se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie. Se considera frauda si returul produsului, ulterior inscrierii in campanie, retur care nu a fost semnalat catre Organizator pe adresa [email protected].
6.11. Organizatorul Campaniei si Agentia nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- inscrierile incomplete, inexacte sau incorecte, precum si pentru inscrierile efectuate dupa terminarea perioadei de inscriere in Campanie;
- pierderile sau intarzierile mesajelor de raspuns mentionate in prezentul Regulament, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului sau al Agentiei;
- pentru intreruperile neanuntate ale serviciului de internet de catre furnizori locali ai acestui serviciu sau blocarea accesului intern datorita supraaglomerarii retelelor de internet pe perioadele de trafic intens;
- pentru disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra facturilor fiscale ale Produselor Participante, ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, emise la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, pe baza carora s-au efectuat inscrieri valide in Campanie. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra facturilor fiscale ale Produselor Participante, ce contin datele de identificare inscrise in Campanie, nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul va acorda Cadoul Participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor astfel de revendicari;
- pentru eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participanti in legatura cu participarea lor la aceasta Campanie.
- pentru comunicarile care nu ajung la participant, independente de vointa Organizatorului/Agentiei
6.12. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica factura de achizitie impreuna cu partenerul care a emis factura de achizitie. In cazul in care participantul inscrie poza bonului fiscal, inscrierea va fi invalidata, participantul avand dreptul sa efectueze o noua inregistrare conforma cu regulamentul campaniei.
SECTIUNEA 7. DESCRIEREA CADOURILOR OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI
7.1. In cadrul acestei Campanii Organizatorul ofera doua tipuri de cadouri, in functie de produsul participant inscris in campanie:
*Cadourile se acorda in limita stocului disponibil participantilor care efectueaza o inscriere conforma cu regulamentul campaniei. In cazul participantilor care sunt eligibili sa primeasca cadoul “Casti In-Ear LG TONE Free FP5”, acestia au posibilitatea de a-si alege culoarea castilor. In cazul epuizarii stocului pentru o anumita culoare, participantul va primi automat culoarea disponibila.
|
7.2. Valoarea maxima totala maxima a premiilor suportata de Organizator este de 159,998 RON.
7.3. Nu se acorda contravaloarea in bani pentru cadourile/premiile oferite in prezenta campanie.
7.4. In cazul in care, din ratiuni de stoc independente de vointa Organizatorilor, cadourile nu mai pot fi acordate (de ex., dar fara a se limita la, cazurile in care produsul nu mai este disponibil pe stoc pe piata din Romania), Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlocui respectivul cadou cu alt cadou cu valoare similara. Modificarea va fi comunicata catre Participantul validat.
SECTIUNEA 8. PROCEDURA DE VALIDARE
8.1. Inscrierile in cadrul Campaniei sunt verificate de reprezentantii Organizatorului si ai Agentiei intr-un termen de maxim 7 zile lucratoare de la data efectuarii acestora. Organizatorul isi rezerva dreptul de a extinde perioada de verificare. Fiecare participant a carui inscriere a fost verificata va fi notificat prin e-mail, pe adresa de email folosita la inscriere, in intervalul specificat anterior, pentru a fi informat daca inscrierea sa a fost corecta sau daca a fost invalidata pentru nerespectarea conditiilor din prezentul Regulament. Neindeplinirea sau indeplinirea incompleta a oricarei etape de catre un participant, conduce la invalidarea acestuia si la a pierde dreptul de atribuire a cadoului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.
8.2. Fiecare inscriere in Campanie va fi considerata corecta daca indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
- produsul inscris in campanie de catre Participant face parte din campanie si este achizitionat conform prevederilor prezentei campanii
- factura fiscala de achizitie a Produsului participant sa fie emisa in etapa de achizitie a Campaniei;
- inscrierea sa fie efectuata in etapa de inscriere in Campaniei si in conformitate cu prezentul Regulament Oficial al Campaniei;
- Participantul nu a returnat produsul achizitionat.
- factura sa fie unica, adica sa nu fi fost inscrisa deja de catre un alt participant.
8.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita factura fiscala, ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, emisa la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, in original si nedeteriorata. Imposibilitatea participantului de a face dovada detinerii facturii si/sau a produsului, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea Regulamentului, conduce la invalidarea participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a cadoului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului/Agentiei. Decizia de invalidare este la libera alegere a Organizatorului.
8.4. In situatia in care documentele incarcate (uploadate) nu sunt lizibile sau nu corespund cerintelor, respectiv lipsa copie / fotografie factura fiscala, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula inscrierea.
8.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a efectua mai multe verificari in cazul in care observa tentative de frauda ca de exemplu, dar fara a se limita la, inscrierea de mai multe ori a aceeasi facturi sau returul produsului dupa inscrierea in campanie sau falsificarea facturii.
8.6. Participantii inscrisi vor fi informati prin email, la adresa de e-mail specificata in formularul de inscriere, cu privire la statusul inscrierii lor. Participantii validati vor fi informati prin email, la adresa de e-mail specificata in formularul de inscriere, cu privire la modalitatea de validare finala si predare a cadoului garantat, emailul continand toate informatiile si cerintele ce trebuiesc indeplinite in momentul receptionarii cadoului.
8.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare inscrieri incomplete si de a nu valida inscrierile ce nu respecta 100% conditiile Regulamentului, indiferent de motivul invocat de catre participant de exemplu, dar a fara a se limita la: furt, pierdere, distrugere etc., fie ca este vorba despre Produsul participant sau factura fiscala in original ce demonstreaza achizitionarea Produsului participant in Campanie.
8.8. Corespondenta e-mail de la Organizator/Agentia catre participanti se va realiza la adresele de email mentionate de catre participanti in formularul de inscriere in Campanie.
8.9. In cazuri exceptionale, Organizatorul, in mod direct, sau prin intermediul Agentiei, isi rezerva dreptul de a contacta participantii si prin intermediul telefonului la numarul de telefon mentionat de catre acestia in formularul de inscriere in Campanie. Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a participantilor si de inmanare a cadourilor oferite in campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la concurs.
Refuzul participantului privind inregistrarea apelului telefonic duce la incheierea acestuia.
SECTIUNEA 9. PROCEDURA DE ACORDARE A CADOURILOR
9.1. Prin participarea in Campanie, Participantii isi exprima acordul de a fi contactati telefonic si/ sau pe e-mail in vederea validarii cadoului castigat in cazul in care, pentru validarea participantului, Organizatorul sau Agentia se vad nevoiti sa contacteze participantul.
- In cazul in care sunt validati mai putini participanti decat numarul maxim de cadouri garantate mentionate in prezentul Regulament, acestea raman in posesia Organizatorului.
- In termen de maxim 60 de zile de la data incheierii campaniei, participantilor care au efectuat inscrieri corecte li se va livra cadoul. Fiecare participant este pe deplin responsabil de corectitudinea informatiilor oferite.
- Organizatorul si Agentia nu-si asuma raspundere pentru situatiile in care Participantul a comunicat informatii gresite sau o adresa gresita sau nu se mai afla la adresa comunicata la inscriere pentru livrare, iar din aceste motive nu poate intra in poesia cadoului. Agentia si Organizatorul nu sunt obligati sa efectueze mai mult de o livrare sau livrarea la alta adresa.
Predarea cadourilor va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea cadoului si date dintre cele care au fost mentionate si incarcate in formularul online de inscriere.
9.5. Participantii nu pot cere modificarea modelului, cantitatii, componenta, conditiilor si modului de acordare a cadourilor.
9.6. Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite cadoul sau de a solicita restituirea sumelor aferente acestora si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. Facturile fiscale care sunt deteriorate, fasificate, inventate, apartinand altor persoane decat participantului, cat si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare in cadrul campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul campaniei precum si Agentia nu isi asuma nicio raspundere pentru facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, fasificate, pierdute, instrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie si nici nu vor fi obligati sa acorde cadourile pe baza acestor facturi.
9.7. Castigatorul unui cadou garantat nu poate ceda cadoul, in integralitatea sau partial, unei alte persoane.
9.8. In cazul in care participantul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica acesta este indreptatit sa intre in posesia cadoului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
9.9. Cadourile oferite in cadrul prezentei Campanii pot fi revendicate si/sau poate fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.
9.10. Livrarea cadourilor se va face prin intermediul unor agenti curieri, folosind servicii de curierat rapid contractate de catre Agentie sau Organizator. Organizatorul si Interactions Marketing SRL nu isi asuma raspunderea pentru modul in care firma de curierat manipuleaza coletul. Odata inmanat coletul catre curier, cei anterior mentionati sunt exclusi de orice responsabilitate.
9.11. Lista castigatorilor si a cadourilor va fi afisata pe website in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data incheierii campaniei.
9.12. In cazul in care, dupa incheierea campaniei sau epuizarea cadourilor garantate, Organizatorul identifica participanti a caror inscriere trebuie invalidata (ca de ex. dar fara a se limita la situatii in care participantul a facut retur produsului achizitionat, participantul a falsificat factura), inscrierea va fi invalidata iar cadoul va fi atribuit urmatorului participant (in ordinea receptionarii inscrierilor), a carui inscriere este eligibila. Participantul eligibil va fi contactat telefonic si/sau prin email, fiind obligat sa ofere aceleasi informatii cf sectiunii 6.2. in vederea validarii inscrierii.
SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII
10.1. Organizatorul si societatile implicate in organizarea si derularea Campaniei nu isi asuma raspunderea pentru imposibilitatea participarii datorita unor cauze care nu depind direct de ei, cum ar fi: situatii in care datele completate in formularul de inscriere in Campanie contin erori, sunt incomplete si /sau apartin altei persoane, defectiuni tehnice ale operatorilor de internet, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a serviciului de hosting al website-ului etc. sau alte motive independente de Organizator. Prin inscrierea in Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte Regulamentul Oficial, precum si toate deciziile luate de catre Organizator si colaboratorii sai in toate aspectele legate de implementarea acesteia.
10.2. Organizatorul si Agentia nu sunt raspunzatori pentru: situatiile in care participantul nu poate fi contactat de catre Organizator sau Agentia pentru inmanarea cadoului; deteriorarea, disparitia sau sustragerea Cadoului dupa momentul primirii acestuia de catre castigator, din partea Organizatorului; deteriorarea, disparitia sau sustragerea facturii fiscale a Produsului Participant ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, in baza careia participantii au efectuat o inscriere; eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu Cadoul, indiferent de natura acestor prejudicii.
10.3. Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta si este de acord cu urmatoarele:
- participantul este singurul raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
- participantul este de acord cu prelucrarea datelor personale in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial.
10.4. Organizatorul Campaniei si Agentia nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru situatiile in care un participant comunica in mod eronat sau nu mai este disponibil la datele de contact comunicate pentru intrarea in posesia Cadoului.
10.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate, fara ca Organizatorul sa aiba obligatia de a anunta participantii care au efectuat respectivele participari invalide.
10.6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei si imaginea acesteia.
10.7. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru validitatea datelor personale furnizate de catre Participanti.
10.8. Organizatorul/ Agentia nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei.
10.9. Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu pune in posesia participantului cadoul astfel obtinut sau de a solicita restituirea cadoului sau a contravalorii cadoului astfel primit si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
10.10. Dupa inmanarea cadoului sau dupa ce participantul a beneficiat de cadoul castigat conform Regulamentului, orice obligatie de natura morala si/sau financiara a Organizatorului fata de participant inceteaza.
10.11. In situatia in care exista participanti care intampina probleme de inregistrare in Campanie, acestia pot trimite un e-mail pe adresa campaniei [email protected].
10.12. Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii efective a mesajelor/ inscrierilor de catre Participanti.
10.13. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a Participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.
10.14. Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a persoanelor care au facilitat castigarea de cadouri, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE
11.1. Taxele si impozitele aferente cadourilor la data acordarii lor vor fi suportate de catre Organizator. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura (de exemplu contributii sociale datorate conform legii) in legatura cu Premiile sunt in sarcina exclusiva a castigatorului acestora.
11.2. Organizatorul ia act de faptul ca in conformitate cu prevederile Codului fiscal, veniturile obtinute de castigatorii premiilor care au o valoare de peste 600 RON sunt impozabile. In acest sens, Organizatorul se obliga:
- sa indeplineasca formalitatile privind plata si declararea impozitului pe veniturile din premii conform prevederilor Codului fiscal
- sa achite pentru castigator, in termenul prevazut de legislatia fiscala, valoarea impozitului datorat pe venitul realizat de castigator prin acordarea premiilor.
11.3. Orice alte obligatii de natura fiscala (ca de exemplu: completarea si depunerea oricarei declaratii fiscale privind venitul obtinut din castigarea cadoului dupa intrarea in posesia cadoului, contributii sociale datorate conform legii) sau de alta natura in legatura cu participarea la Concurs sau intrarea in posesia cadoului (ca de exemplu: cheltuieli legate de accesul la internet in vederea participarii la Concurs, cheltuieli inevitabile ocazionate de intrarea in posesie a cadoului etc.) revin in exclusivitate Participantilor validati ca si castigatori.
11.4. Prin participarea in Campanie, Participantii declara ca sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat cadourilor din prezenta campanie.
SECTIUNEA 12. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
12.1. Avand in vedere ca prin inscrierea participantilor in Campanie se vor prelucra date cu caracter personal, participantii sunt rugati sa consulte si sa ia la cunostinta Anexa nr. 1. atasata la acest Regulament pentru a lua la cunostinta de modalitatea in care sunt prelucrate datele cu caracter personal.
SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
13.1. Prezenta Campanie poate inceta inaintea termenului mentionat numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie, dar numai dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei https://campanialg.ro/lgtv.
13.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a incheia prezenta Campanie imediat ce stocul de cadouri a fost epuizat.
SECTIUNEA 14. LITIGII
14.1. In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si Participantii in Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente romane in jurisdictia carora se afla Organizatorul. Orice reclamatii sau sesizari referitoare la Campanie se primesc in scris, la adresa Organizatorului pana la data de 10.11.2022 (inclusiv).
SECTIUNEA 15. FORTA MAJORA
15.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
15.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
16.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
16.2. Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe website-ul Campaniei sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial.
ANEXA NR. 1 DIN DATA DE 05.09.2022 LA
REGULAMENTUL CAMPANIEI LG
“O intreaga lume se deschide in fata ta”
- DATE PRIVIND OPERATORUL DE DATE CU CARACTER PERSONAL SI IMPUTERNICITUL
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de
catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta, Sucursala Bucuresti (denumita in continuare "Organizatorul" sau “LG”), cu sediul in o societate comerciala cu sediul social in Sos. Bucuresti – Ploiesti, nr. 19-21, etaj 5, Sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/14354/2016, avand CIF RO36692913, denumita in continuare "Operatorul", prin intermediul Interactions Marketing SRL, cu sediul in sediul in str. Siriului nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 105582, (denumit in continuare “Agentia” sau "Imputernicitul").
Organizatorul si Agentia se obliga sa respecte legislatia privind protectia datelor cu caracter personal pe Durata Campaniei. In acest sens, Organizatorul si Agentia vor prelucra cu buna credinta datele cu caracter personal ale Participantilor, asigurand pastrarea confidentialitatii si respectarea dreptului la viata privata, prelucrarea efectuandu-se cu respectarea prezentului Regulament si a legislatiei in vigoare in materia protectiei datelor cu caracter personal.
- CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL PROCESATE IN CADRUL CAMPANIEI
In cadrul prezentei Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
- Prenume
- Nume
- Adresa e-mail
- Telefon mobil
- CNP - pentru indeplinirea obligatiilor financiare (in vederea indeplinirii obligatiilor prevazute de Codul Fiscal, mai precis de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit)
- SCOPURILE PROCESARII
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei
(ii) atribuirea cadourilor garantate
(iii) trimiterea de materiale publicitare din partea Operatorului pentru Prenume si Adresa de email. Trimiterea se va face doar daca Participantul si-a dat consimtamantul in acest sens, prin bifa existenta in formularul de inscriere in Campanie.
(iv) Indeplinirea obligatiilor fiscale
Nu se vor prelucra datele cu caracter personal pentru niciun alt scop incompatibil cu scopurile prezentate in aceasta sectiune, cu exceptia cazurilor in care se va solicita o alta prelucrare sau exista o obligatie stabilita prin lege de a respecta anumite prevederi interne sau internationale. Organizatorul nu va transfera datele cu caracter personal ale Participantilor catre o tara din afara Uniunii Europene/ Spatiului Economic European.
Prin participarea in Campanie si prin oferirea acordul expres (prin transmiterea facturii), Participantul isi da acordul ca datele furnizate Operatorului sa fie prelucrate de catre Operator in conformitate cu prevederile Regulamentului General pentru Protecția Datelor (2016/679 UE) in vederea indeplinirii drepturilor si obligatiilor care decurg din Campanie. Participantul declara ca furnizarea datelor este voluntara.
Daca Participantii nu doresc ca datele cu caracter personal ale acestora sa fie prelucrate in scopurile precizate, acestia nu vor putea sa fie inscrisi in Campanie intrucat aceste informatii sunt de esenta identificarii Participantului, iar pe de alta parte, datele de identificare sunt necesare in vederea respectarii mecanicii campaniei.
- TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII
Temeiul prelucrarii datelor sunt:
- Consimtamantul explicit si participarea voluntara a unui Participant
- Executarea unui contract (participarea in actuala campanie) pentru datele furnizate de participanti
- Obligatia legala de a face publice numele participantilor eligibili si castigurile acestora
- Interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfasurarea in bune conditii a campaniei in ceea ce priveste datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificari in vederea validarii inscrierilor, precum si din inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice
- Interesul legitim al operatorului de a dovedi inclusiv fata de autoritatile de control desfasurarea campaniei si acordarea cadourilor pentru pastrarea datelor ulterior incetarii si livrarii cadourilor
- Consimtamantul persoanei pentru datele prelucrate in situatia persoanelor abonate la newsletter.
.
- PERIOADA DE STOCARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi stocate timp de 1 an de la incheierea Promotiei. In cazul participantilor care si-au exprimat acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopuri de marketing/transmitere materiale publicitare, durata prelucrarii va fi pana la revocarea consimtamantului acordat. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare. Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse in termen 1 an de zile de la incheierea Promotiei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Promotie. Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
- DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca
aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrari Datelor cu
Caracter Personal.
Participantul poate contacta Agentia sau DPO Organizator, Sumin Kim, la adresa [email protected] cu orice solicitari sau declaratii privind gestionarea datelor si activitatile de prelucrare a datelor.
- MODIFICAREA POLITICII DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
- PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL APARTINAND MINORILOR
Intrucat la Campanie nu pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
- SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
- ALTE PREVEDERI
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Datele personale nu vor fi transferate de catre alti terti.