Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

 “Krups Club 2021”

20.09.2021 – 21.01.2022

 

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

1.1      Organizatorul Campaniei “Krups Club 2021” (denumită în continuare „Campania”) este S.C. Groupe SEB România S.R.L. („Organizatorul”), societate comercială din România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13,  având CIF RO18288047, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/482/2006, reprezentată prin Ivaylo GROZDANOV, în calitate de Administrator.

1.2      Campania se derulează prin intermediul agenţiilor:

LION COMMUNICATION SERVICES S.A., societate comercială cu sediul social in București, Str. Nicolae Iorga, nr. 13, Corp A, Etaj 3, Camera 4, Sector 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului de pe langă Tribunalul București sub nr. J40/8531/2009, cod unic de înregistrare RO25848554 reprezentată legal de Theodor-Liviu DUMITRESCU în calitate de Director General (denumită în continuare “Lion Communication”) si

MEDIAPOST HIT MAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/ 8295/2000, Cod unic de inregistrare RO13351917 (denumita in continuare „Mediapost Hit Mail”) , reprezentată legal prin Marian Șeitan în calitate de Director General.

1.3      Campania se va derula potrivit prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în cele ce urmează “Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toţi participanţii.

1.4      Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, dar nu înainte de a anunța publicul cu cel puţin 24 de ore înaintea intrării în vigoare a modificarilor respective pe site-ul www.krups.ro/club.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

2.1      Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificările și completările ulterioare.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

3.1      Campania “Krups Club 2021” va fi organizată şi se va desfăşura exclusiv în mediul online, pe site-ul www.krups.ro/club, în perioada 20.09.2021 (începând cu ora 00:00:00) – 21.01.2022 (până la ora 11:59:59 inclusiv), în condițiile respectării prevederilor prezentului Regulament.

            Produsele Participante pot fi înregistrate la această Campanie dacă sunt achiziţionate exclusiv în perioada 20.09.2021 (începând cu ora 00:00:00) – 19.01.2022 (până la ora 11:59:59 inclusiv).

3.2      În perioada 20.09.2021 (începând cu ora 00:00:00) – 21.01.2022 (până la ora 11:59:59 inclusiv), Participanţii pot înscrie Produsele Participante achiziţionate până in data de 19.01.2022 (până la ora 11:59:59 inclusiv).

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1      Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu vârsta de minimum 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care achiziţionează produsele participante la Campanie în decursul perioadei 20.09.2021, ora 00.00.00 – 19.01.2022, ora 23.59.59, ora României şi le înregistrează pe site-ul http://www.krups.ro/club/, pe parcursul derulării Campaniei (20.09.2021, ora 00.00.00 – 21.01.2022, ora 23.59.59, ora României), şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”).

Se consideră data achiziției produselor participante data înscrisă pe bonurile/facturile fiscale.

4.2      Nu sunt eligibile pentru a participa în Campanie persoanele juridice, asociaţiile familiale, angajaţii și colaboratorii Groupe SEB România SRL., ai agenţiilor implicate în organizarea Campaniei, ai magazinelor participante și colaboratorii acestora (a se vedea Secțiunea 5), precum şi soţii/soţiile şi rudele și afinii acestora până la gradul II inclusiv.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1      Este considerat Produs Participant la această Campanie toate espresoarele automate Krups:

  • Espressor automat KRUPS Barista EA907D31
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA894810
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA894T10
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA891C10
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA895E10
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA895N10
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA890D10
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA891110
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA890810
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA891810
  • Espressor automat KRUPS Evidance EA890110
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference+ EA875E10
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference+ EA875U10
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference EA873810
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference EA872A10
  • Espressor automat KRUPS Intuition EA870810
  • Espressor automat KRUPS Latt'Espress EA829810
  • Espressor automat KRUPS Arabica Latte EA819N10
  • Espressor automat KRUPS Arabica Latte EA816570
  • Espressor automat KRUPS Espresseria EA816570
  • Espressor automat KRUPS Espresseria EA816170
  • Espressor automat KRUPS Espresseria EA816B70
  • Espressor automat KRUPS Arabica EA817010
  • Espressor automat KRUPS Arabica EA811010
  • Espressor automat KRUPS Essential Display EA815E70
  • Espressor automat KRUPS Arabica EA811810
  • Espressor automat KRUPS Espresseria EA810870
  • Espressor automat KRUPS Espresseria EA810570
  • Espressor automat KRUPS Espresseria EA810770
  • Espressor automat KRUPS Espresseria EA810B70

achiziționate de pe teritoriul României, din magazine fizice sau online aparținând persoanelor juridice române, în perioada 20 septembrie 2021, ora 00:00:00 – 19 ianuarie 2022, ora 23:59:59, inclusiv.

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

6.1      Participanţii în prezenta Campanie trebuie:

  1. Să achiziţioneze cel puţin un produs participant la campanie (conform secţiunii 5 a prezentului Regulament);
  2. Să acceseze pagina de campanie http://www.krups.ro/club/ şi să-şi creeze cont de înscriere cu urmatoarele date:
    1. Nume
    2. Prenume
    3. E-mail
    4. Telefon
    5. Parola

 

Să citească și să bifeze în mod obligatoriu informațiile referitoare la termeni și condiții după cum urmează:

  1. Prin înregistrarea în campanie declar că am citit și sunt de acord cu Regulamentul Oficial al campaniei, Politica de confidențialitate a datelor, Termenii și Condițiile.
  2. Confirm că îndeplinesc vârsta minimă legală pentru participare (18 ani).
  3. Declar că sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal în vederea participării la campania ”Krups Club 2021” organizată de Groupe SEB România. Declar că sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal în vederea validării eventualelor câștiguri si sunt de acord sa fiu contactat(ă) prin e-mail sau telefon de către operator sau persoana împuternicită de operator în acest sens.

În cazul în care Participanții doresc să se aboneze la Newsletter-ul KRUPS, trebuie să bifeze și căsuța optională:

  1. Sunt de acord să primesc comunicări comerciale prin e-mail, din partea Groupe SEB România, referitoare la campanii promoţionale, concursuri, noutăţi, evenimente. Ofer acest consimţământ pentru o perioadă de 3 (trei) ani. Am luat la cunoştinţă că acest consimţământ nu este obligatoriu pentru crearea unui cont de utilizator în Club KRUPS şi că pot în orice moment să retrag acest consimţământ.

După ce completează corect datele de mai sus, participantul va apăsa butonul “Creează cont” și va primi automat un mesaj de confirmare:

„Salut, (prenume)!

 

Și bine ai venit în CLUB KRUPS!

 

Ți-am pregătit o mulțime de surprize de care să te bucuri în timp ce savurezi cafeaua preferată.

Înregistrează-ți espressorul și află ce premii poți câștiga.

 

Cu prietenie,

Echipa KRUPS”

Odată ce Participantul s-a înregistrat, Organizatorul va trimite imediat un e-mail de confirmare a înregistrării Contului de Utilizator, pe adresa de e-mail a Participantului furnizată în timpul înregistrării.

Pentru activarea contului creat, Participantul trebuie să acceseze emailul trimis de catre Organizator se şi să dea click pe linkul din corpul e-mailului.

Dacă Participantul nu activează contul creat, nu va putea sa continuie înregistrarea în Campanie si/sau să beneficieze de Extra Garanţie pentru produsel descrise la art. 6.5.

  1. Să acceseze secţiunea „Inscrie bon” si sa încarce o poză a bonului fiscal/facturii fiscale a unui Produs Participant cu completarea următoarelor campuri:
    1. Număr bon/factură fiscală
    2. Dată bon/factură fiscală
    3. Model esspresor automat
    4. Magazin
    5. Oras

Să încarce poza a bonului fiscal/facturii fiscale ce atestă achiziția, incluzând în fotografie zona din bon în care este vizibilă achiziția produselor KRUPS participante în Campanie, data achiziției, numele furnizorului, data și numărul bonului/facturii. Fotografia bonului trebuie să fie clară, iar informațiile cuprinse să fie lizibile. Poza trebuie sa aiba maximum 2 MB, format jpg sau png.

 

Să citească și să bifeze în mod obligatoriu informațiile referitoare la această Campanie după cum urmează:

  1. Prin înregistrarea în campanie declar că am citit și sunt de acord cu Regulamentul Oficial al campaniei, Politica de confidențialitate a datelor, Termenii și Condițiile.
  2. Confirm că îndeplinesc vârsta minimă legală pentru participare (18 ani).
  3. Declar că sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal în vederea participării la campania ”Krups Club 2021” organizată de Groupe SEB România. Declar că sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal în vederea validării eventualelor câștiguri si sunt de acord sa fiu contactat(ă) prin e-mail sau telefon de către operator sau persoana împuternicită de operator în acest sens.

 

  1. După ce completează corect datele de mai sus, participantul va apăsa butonul “Înscrie bon” și va primi automat un mesaj de confirmare.

Numai după înscrierea unui bon fiscal/ factură fiscală de către un Participant, care in prealabil şi-a creat cont, se consideră înregistrarea finalizată în cadrul acestei Campanii.

6.2      Un bon fiscal/o factură fiscală poate fi înscris/înscrisă o singură dată în cadrul prezentei Campanii. În cazul in care Organizatorul va receptiona acelasi bon/factura pentru efectuarea de doua sau mai multe înscrieri diferite, respectivul bon sau factura va fi luată în considerare doar pentru participantul corespunzator primei inscrieri, ordinea inscrierilor fiind cea cronologică prin raportare la ora receptiei în baza de date a Organizatorului și nu la momentul înscrierii de către participant.

Bonurile fiscale/facturile fiscale care atestă achiziția produselor participante trebuie păstrate pentru validare în eventualitatea câştigării unui premiu, indiferent daca este premiu garantat sau acordat prin tragere la sorti.

Pe baza unei înscrieri valide în prezenta campanie, se poate câştiga un singur premiu garantat si un singur premiu acordat prin tragerea la sorţi.

Toate înscrierile valide vor participa la tragerea la sorți electronică efectuată dupa incheierea campaniei, chiar dacă înscrierea a câștigat un premiu garantat.

Un participant se poate înscrie de maxim 5 ori pe perioada Campaniei, cu bonuri diferite. Un Participant este definit prin numar de telefon/adresa de email, nume și prenume si numarul de telefon folosit pentru inscrierea in Campanie.

Un Participant poate castiga cate un premiu din fiecare categorie (i.e. Premiile Garantate şi Premiile acordate prin tragere la sorţi).

6.3      Validarea înregistrărilor

Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările trebuie să îndeplinească, cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:

  • înscrierile de bon fiscal/ factură fiscală trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei, 09.2021, ora 00.00.00 – 21.01.2022, ora 23.59.59, ora României.
  • data înscrisă pe bonurile/facturile fiscale sa fie numai din perioada permisa pentru achiziţionarea Produselor Participante: 20 septembrie 2021, ora 00:00:00 – 19 ianuarie 2022, ora 23:59:59, inclusiv;
  • participantul trebuie sa aiba drept de inscriere conform Sectiunii 4.
  • formularul de înscriere în Club trebuie să fie completat corect cu următoarele informaţii obligatorii: nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail si formularul de înscriere bon fiscal/ factura fiscală trebuie să fie completat corect cu următoarele informaţii obligatorii: numărul și data bonului fiscal/facturii fiscale.

Participantul își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea datelor și, prin înscrierea lor, confirmă că sunt ale sale.

  • participantul să încarce in pagina de Campanie, la înscriere bon fiscal: o poză a bonului fiscal/facturii fiscale ce atestă achiziția produsului participant în perioada 20 septembrie 2021, ora 00:00:00 – 19 ianuarie 2022, ora 23:59:59, inclusiv.
  • participantul să înscrie în campanie numai facturi/bonuri fiscale care îi aparțin.
  • informațiile conținute de bonul fiscal/factura fiscală înscris/ă în campanie, menționate în secțiunea 6.1, să fie vizibile și lizibile.

6.4      Mesajele Campaniei

Pentru fiecare înscriere de bon fiscal/ factură fiscală, Participantul va primi un mesaj automat, după cum urmează:

Mesaje trimise în perioada 20.09.2021, ora 00.00.00 – 21.01.2022, ora 23.59.59, pentru o înscriere validă:

Ai intrat în tragerea la sorți pentru unul din cele 5 premii: ASPIRATOR ROBOT X-PLORER SERIE 95 TOTAL CARE RR7987WH. Păstrează bonul fiscal/factura fiscală pentru validare. Succes!

Mesaje trimise în perioada 20.09.2021, ora 00.00.00 – 21.01.2022, ora 23.59.59, pentru o înscriere invalidă:

Înscriere invalidă! Completeaza cu atentie datele din formular și încarcă o poză a bonului fiscal/ facturii fiscal , de maximum 2 Mb, format jpg sau png.

Dacă s-a depăşit limita de maxim 5 înscrieri/ Campanie:

Ai depășit limita maximă de înscrieri în Campanie zi: 5. Te așteptăm și la viitoarele Campanii. Succes!

6.5      Extra Garanţie

Opţional, doar pentru Produsele Participante constând în:

  • Espressor automat KRUPS Barista EA907D31
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference+ EA875E10
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference+ EA875U10
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference EA873810
  • Espressor automat KRUPS Intuition Preference EA872A10
  • Espressor automat KRUPS Intuition EA870810

Participanţii pot opta pentru Extra Garantie (1 an) prin completarea pe perioada de desfăşurare a Campaniei a formularului din secţiunea Extra Garanţie (http://www.krups.ro/club) cu urmatoarele informaţii obligatorii:

  1. Cod produs
  2. Număr bon/factură fiscală
  3. Dată bon/factură fiscală
  4. Magazin

După ce completează corect datele de mai sus, participantul va apăsa butonul “Trimite” și va primi automat un mesaj de confirmare.

Secţiunea Extra Garanţie poate fi accesată doar dacă Participantul şi-a creat şi activat un cont, în prealabil, pentru Clubul KRUPS.

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE

7.1      Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoţionale sunt prezentate în tabelul următor:

Tip premiu

Număr premii

Valoarea individuală maximă (LEI, TVA inclus)

Valoarea totală maximă (LEI, TVA inclus)

Impozit pentru premii

Premii acordate garantat, în fiecare lună, definita potrivit sectiunii 8.4, pentru primii 100 Participanti

Pachet cafea Premium Collection CaffeCrema, 1 kg

        400

                     73

            29.200

 

Voucher de reducere pentru achizitia de cafea de pe site-ul Julius Meinl

          400

                   16,1

            6.440

       

Premii prin tragere la sorţi, acordate la finalul campaniei

ASPIRATOR ROBOT X-PLORER SERIE 95 TOTAL CARE RR7987WH

            5

                 3.959

            19.795

        1.866,11

TOTAL

        405

 

           55.435

        1,866.11

        405

57.301,11

Valoarea totală brută a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 57.301,11 lei, TVA inclus (incluzând impozitul pe premii).

7.2      Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor Krups participante descrise in secțiunea 5 şi costul conexiunii la Internet).

7.3      Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii. Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

Descrierea premiilor:

  1. ASPIRATOR ROBOT X-PLORER SERIE 95 TOTAL CARE RR7987WH
  • Putere de aspirare de până la 12000
  • Autonomie 225 min
  • Capacitatea recipientului pentru praf: 0.5 L
  • Cu filtru de inalta performanță
  • Culoare: alb

 

  1. Voucher Julius Meinl în valoare de 20% din valoarea de achiziţie până în limita maximă de 16.1 lei (TVA inclus):
    1. Discount-ul de 20% se aplică tuturor produselor Julius Meinl din categoria BOABE şi se aplică la preţul afişat în pagina https://juliusmeinl.ro/shop/, preţ ce include valoarea de TVA de 9%;
    2. Pentru a beneficia de discount-ul de 20%, câştigătorul trebuie să aplice codul de voucher primit după ce a adaugat în coş produsele solicitate şi înainte de trimiterea comenzii;
    3. Produsele care pot fi achiziţionate sunt: Premium Collection Espresso UTZ 1000g, Premium Collection Espresso UTZ 500g, Premium Collection Caffe Crema 1000g, Trend Collection Espresso, Trend;
    4. Discount-ul de 20% nu poate fi solicitat în alte pagini ce comercializează produse Julius Meinl.
    5. Discount-ul de 20% poate fi accesat doar de către membrii Clubului Krups;
    6. Valabilitate voucher pană la data de 31.01.2022;
    7. Perioada de valabilitate nu poate fi prelungită şi/sau Voucherul Julius Meinl nu va putea fi înlocuit cu altul, în cazul în care câştigătorul nu il valorifică integral până la sfârşitul perioadei de validitate menţionată anterior;
    8. Se poate utiliza pentru cumpărături online pe https://juliusmeinl.ro/shop/produs/espresso/ pentru o singură achiziţie;
    9. Valoare voucher: 20% din valoarea afişată pe site la momentul achiziţiei, până la o sumă maximă de achiziţie de 16,1 lei;
    10. Nu poate fi înlocuit în cazul deteriorarii, pierderii sau furtului;
    11. Nu se poate rambursa Organizatorului;
    12. Odată plasată comanda pe portalul https://juliusmeinl.ro/shop/, aceasta este trimisă către [email protected], client service Julius Meinl Romania, unde este procesata.
    13. Clientul va primi prin curier, serviciul Fan Curier, produsele comandate, însoţite de factura aferentă. Plata se va face către curier.
    14. Pentru comenzi a caror valoare depaseste 100 lei, contravaloarea transportului este 0 lei. Pentru comenzi a caror valoare este mai mica de 100 de lei, taxa de livare este de 20 lei iar aceasta se va regasi pe factura.
    15. Pentru mai multe detalii privind ‘Termeni si conditii’, verificati https://juliusmeinl.ro/shop/wp-content/uploads/2021/02/Termeni-si-conditii.pdf.
    16. Pentru informatii privind produsele, statusul comenzii , puteti apela la numarul de telefon: 0738 100 838.

 

SECŢIUNEA 8. TRAGEREA LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR

  1. Premiile acordate prin tragere la sorţi
  • Premiile acordate prin tragere la sorţi constând în ASPIRATOR ROBOT X-PLORER SERIE 95 TOTAL CARE RR7987WH se vor acorda prin tragere la sorţ

Tragerea la sorţi presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide din Campanie.

Extragerea se va efectua la data de 26 ianuarie 2022 în faţa unei comisii care se va constitui ulterior și în prezența unui notar public. În măsura în care  nu va fi posiblă desfășurarea extragerii la acea dată, Organizatorul are dreptul de a amâna extragerea pentru o nouă dată sau de a modifica condițiile de desfășurare a extragerii.

  • În cadrul tragerii la sorți se vor extrage:

 

  1. 5 (cinci) câștigători ai premiul constând în ASPIRATOR ROBOT X-PLORER SERIE 95 TOTAL CARE RR7987WH

 

  1. Cate 3 (trei) rezerve aferente fiecărui câștigător

 

În cazul în care potenţialul câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în ondiţiile stipulate în prezentul regulament, se va apela la prima rezervă a câştigătorului, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedură de anunţare şi validare. Dacă se parcurge procedura pentru toate cele 3 (trei) rezerve şi nu se finalizează validarea nici pentru ultima rezervă, premiul respectiv nu va mai fi acordat si va rămâne în posesia Organizatorului.

 

  1. Premii garantate acordate primilor 100 Participanti distincţi, pe luna

8.3      Va fi desemnat caştigător fiecare Participant care introduce în Campanie o înscriere validă care se afla in primele 100 de înregistrări valide din fiecare luna de desfasurare a Campaniei, cu condiţia să nu mai fi fost desemnat anterior drept câştigator al unui premiu din acestă categorie. De asemenea, următoarele 100 înscrieri valide după cea de a 100 a câștigătoare sunt considerate “Rezerve”.

8.4      Pentru aceasta Campanie Orgazanizatorul defineste lunile de Campanie după cum urmează:

  • Luna 1 de Campanie: 20 septembrie 2021 – 19 octombrie 2021;
  • Luna 2 de Campanie: 20 octombrie 2021 – 19 noiembrie 2021;
  • Luna 3 de Campanie: 20 noiembrie 2021 – 19 decembrie 2021;
  • Luna 4 de Campanie: 20 decembrie 2021 – 19 ianuarie 2022;

8.5      Lista câştigătorilor şi a premiilor câştigate va fi publicată pe site-ul www.krups.ro/club în termen de 20 zile lucrătoare de la data validării tuturor câştigătorilor.

 

SECTIUNEA 9. ANUNŢAREA CÂŞTIGĂTORILOR, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR

9.1      Anunțarea și validarea câștigătorilor

Ulterior desemnării câştigătorilor, Mediapost Hit Mail va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participantilor, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.

Participanții care au fost desemnați câștigători vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie – la momentul creării contului, în intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori în maximum 3 zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorilor; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 3 zile lucrătoare, acesta va fi invalidat şi se va trece la contactarea rezervelor.

Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui, precum și adresa unde trebuie expediat premiul, în cazul în care se poate face validarea.

Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legatură cu procesul de validare a câștigătorilor și de înmanare a premiilor oferite în Campania promoțională, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu participanții la Campanie.

  1. În cadrul apelului, Participantului i se va solicita să:
    1. Declare următoarele informații: nume, prenume, vârsta, număr de telefon, adresa de email, adresa de livrare premiu (doar pentru premiile zilnice si saptamanale);
    2. Trimită o poza a bonului fiscal/facturii fiscale în termen de 3 (trei) zile, dacă poza bonului/facturii încărcată în momentul înscrierii este ilizibilă.

În cazul premiilor acordate prin tragere la sorţi (cu valoare unitară mai mare de 600 lei), participantului i se va solicita și copia confidenţializată a unui act de identitate pe care să fie vizibile doar CNP-ul si numele complet (BI/ CI, sau în cazul persoanelor care nu deţin CI, un alt act similar, ex. paşaport), pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.

Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin încarcarea acestora într-o pagina web, accesând link-ul securizat comunicat de împuternicitul Organizatorului. Participantul are la dispoziție următoarele două modalități de recepționare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera după finalizarea apelului, iar Participantul îl va recepționa prin modalitatea aleasă în cadrul convorbirii.

 

Accesand acel link, Participantul va trebui sa încarce documentele solicitate în cadrul apelului telefonic, în termenul specificat de 3 (trei) zile lucrătoare de la expedierea link-ului.

Dacă Participantul nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la expedierea link-ului, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.

In urma verificărilor și a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularități, Participantul va fi anunțat și rugat să reîncarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat, în același termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la data anunțării. Dacă participantul refuză reîncărcarea sau nu respectă termenul menționat, atunci acesta va fi invalidat și se va apela la rezerve.

  1. În cazul în care un Participant nu dorește înregistrarea convorbirii sau nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, dupa încheierea apelului acesta va primi un sms cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmanare a premiilor, în termen de 3 (trei) zile lucrătoare. Dacă datele încarcate de Participant în pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru încarcarea documentelor necesare validării.

Accesand acel link, Participantul va trebui sa încarce documentele constând în bon fiscal, copie carte de identitate (doar pentru premiile cu valoare unitară mai mare de 600 lei), în maximum 3 (trei) zile de la transmiterea link-ului. Dacă datele încarcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de primirea linkului, Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.

Câştigătorii premiilor acordate prin tragerea la sorţi trebuie să trimită numele, prenumele și codul numeric personal (CNP) sau să furnizeze o copie lizibilă a cărţii de identitate pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.

În cazul în care un câştigător nu poate fi anunţat sau nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile stipulate la Secțiunea 9 a regulamentului, se va apela la prima rezervă a câştigătorului respectiv, în ordinea extragerii şi se va urma aceeaşi procedură de anunţare şi validare.

Dacă în timpul procesului de validare se constată ca un participant desemnat câștigător (identificat prin număr de telefon/nume și prenume/ adresa livrare premiu), a mai câștigat anterior un premiu din aceeași categorie, va fi validat cronologic, doar pentru primul premiu câștigat, pentru cel de-al doilea va fi invalidat și se va apela la rezerve.

Imposibilitatea Participantului de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului.

Daca un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de către Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept câștigător, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere celelalte rezerve, în ordinea desemnării acestora și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va ramane în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial.

 

 

9.2      Acordarea premiilor

Premiile acordate în cadrul prezentei campanii vor fi expediate câştigătorilor prin curier privat în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării și se vor înmâna în baza semnării AWB-ului ce însotește coletul.

Premiile oferite in cadrul acestei Campanii vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data, prin curier privat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor.

 

Premiile acordate prin tragere la sorţi vor fi predate catre castigatori pe baza unui proces verbal. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre un castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului. Datele personale ce vor fi completate pe procesul verbal de predare-primire a premiului sunt: nume, prenume si semnatura.

 

Curierul privat va incerca sa livreze premiul o singura data la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00. In cazul in care premiile acordate in cadrul Campaniei sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in proprietatea Organizatorului.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda toate premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.

 

SECŢIUNEA 10. BONURI / FACTURI FISCALE NECORESPUNZĂTOARE

10.1    Bonurile fiscale/facturile fiscale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, aparținând altor persoane decât participantului, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate în promoţie nu îşi asumă nici o răspundere pentru bonurile/facturile fiscale necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri/facturi fiscale care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

10.2    Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor/facturilor fiscale sau de înstrăinarea lor.

 

SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE

11.1    Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câştigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora.

11.2    Organizatorul Campaniei va acorda premiile Participanţilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi care fac dovada achiziţionării produselor participante la Campanie, prin bon fiscal/factură fiscală.

11.3    În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.

11.4    Organizatorul își rezervă dreptul de a investiga și a interpreta înscrierile în Campanie; orice neregulă ce poate fi clasificată ca încercare de fraudare se soldează cu eliminarea definitivă a participantului în cauză, Organizatorul nefiind obligat să anunțe această decizie.

11.5    Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.

11.6    Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

  • Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de internet, generate de reţelele de telefonie mobilă sau internet sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;
  • Situaţiile în care mai multe persoane revendică acelaşi bon fiscal/aceeași factură fiscală; în acest caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada bonului/facturii în original;
  • Situaţiile în care participanţii înscriu pe pagina web un număr de telefon incorect sau o adresă de email incorectă şi din această cauză câştigătorul nu poate fi contactat pentru a fi validat;
  • Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada campaniei produse neparticipante la promoţie.
  • Situațiile în care bonul fiscal/factura fiscală înscris în campanie este în afara perioadei campaniei.
  • Situația în care data și ora de înscriere în Campanie diferă de cea specificată de participant.

11.7    Organizatorul are dreptul de a invalida înregistrările care conţin informaţii false ori vădit eronate şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.

11.8    Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor fi anulate.

11.9    Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.

11.10 Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi persoane folosind numere de telefon sau adrese de e-mail diferite vor rezulta în descalificarea respectivului participant şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECŢIUNEA 12. INFORMAȚII CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

12.1    Prin participarea la campania promoțională „Krups Club 2021” Participantii confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului Oficial și își exprimă acordul în privința acestora.

  1. Identificarea operatorului și a împuterniciților

Organizatorul, Group SEB Romania SRL., este Operator, potrivit legii privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, iar Lion Communication și Mediapost Hit Mail sunt împuterniciții Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate în cadrul acestei campanii pentru scopurile declarate.

  1. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Pentru Participanții la Campanie vor fi prelucrate:
  • nume
  • prenume
  • numar de telefon
  • adresa e-mail
  • datele rezultate din vizitarea site-ului Campaniei;
  • În măsura în care au caracter de date cu caracter personal, vor fi prelucrate și nr. și data bon fiscal/factura fiscala si pozele acestora.
  • Pentru Câștigătorii premiilor (validați și în curs de validare), în plus față de cele de mai sus, vor fi prelucrate:
  • voce și orice alte date rezultate din convorbirile telefonice pentru validare a câștigătorilor
  • semnatura (ex: pe procesul verbal de predare primire) – doar in cazul premiilor acordate prin tragere la sorţi
  • Adresa de livrare premiu
  • Adresa de email
  • Varsta
  • Cod numeric personal – doar in cazul premiilor acordate prin tragere la sorţi
  • Copie act de identitate – doar in cazul premiilor acordate prin tragere la sorţi

Codul numeric personal și copia actului de identitate vor fi prelucrate doar în cazul câștigătorilor premiilor săptămânale și al Marelui Premiu în vederea îndeplinirii de catre Organizator a obligațiilor prevăzute de Codul Fiscal, mai precis de completarea declarației 205 – Declarația informativă privind impozitul reținut pe veniturile cu regim de reținere la sursă, pe beneficiarii de venit (întrucat premiile acordate în cadrul prezentei Campanii depășesc pragul valoric de 600 RON impus de Codul Fiscal).

  1. Scopurile de prelucrare

Scopurile acestei prelucrări de date personale constau în organizarea prezentei campanii, desemnarea si validarea câștigătorilor, acordarea premiilor transmiterea de newsletter și respectarea prevederilor legislației fiscale și a altor obligații în sarcina operatorului.

  1. Temeiurile de prelucrare

Temeiurile prelucrării datelor sunt:

  • Executarea unui contract pentru datele furnizate de participanți și de câștigători;
  • Obligații legale de natură fiscală pentru cele de tip CNP și alte date ale câștigătorilor, precum și pentru păstrarea acestora și obligațiile legale ce țin de garanție pentru păstrarea datelor câștigătorilor;
  • Obligația legală de a face public numele câștigătorilor și câștigurile acestora pentru publicarea numelor câștigătorilor;
  • Interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfășurarea în bune condiții a campaniei în ceea ce privește datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificări în vederea validării înscrierilor;
  • Interesul legitim al operatorului de a dovedi, inclusiv față de autoritățile de control, desfășurarea campaniei și acordarea premiilor pentru păstrarea datelor ulterior încetării și livrării premiilor.
  • Consimțământul persoanei pentru datele prelucrate în situația persoanelor abonate la newsletter.
  1. Durata de prelucrare

Datele utilizatorilor platformei www.krups.ro/club utilizate pentru crearea conturilor vor fi pastrate până la retragerea consimțământului (în masura în care nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor în continuare), iar datele utilizate pentru inregistrarea bonurilor/facturilor fiscale vor fi păstate pe toata durata Campaniei, dar nu mai mult de 3 luni din momentul desemnării tuturor câștigătorilor, excepție făcând datele personale ale persoanelor desemnate câștigătoare ale premiilor neimpozabile care vor fi păstrate timp de 2 ani, respectiv 3 ani in cazul celor care au optat pentru Extra Garanţie, în vederea ducerii la îndeplinire a obligațiilor legale de garanție și datele personale ale persoanelor desemnate câștigătoare ale premiilor oferite prin tragere la sorţi, care vor fi păstrate în contabilitate potrivit normelor fiscale (dar acestea nu vor mai fi făcute publice). Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția companiilor implicare în organizarea și gestionarea campaniei.

Durata de prelucrare a datelor persoanelor abonate la Newsletter se realizează până la retragerea consimțământului sau la împlinirea a 3 ani de la oferirea consimțământului, în masura în care nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor în continuare.

 

 

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Destinatarii datelor cu caracter personal sunt Operatorul, împuterniciții Operatorului, serviciile de curierat, Mobexpert, autorități fiscale și de control, după caz.

  1. Drepturile persoanelor vizate

Participanților la campania promoțională le sunt garantate drepturile prevăzute de Regulamentul privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, în special următoarele drepturi:

  • dreptul de informare potrivit căruia orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator la cerere și în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îl privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către Operator și drepul de acces la date;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul de a solicita ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul la retragerea consimțământului. Retragerea nu afectează legalitatea prelucrărilor anterioare datei retragerii consimțământului;
  • dreptul de opoziție prin care persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o reclamație cu privire la prelucrarea datelor la autoritatea română competentă (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - www.dataprotection.ro).

Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unui email la adresa [email protected]

După înscrierea în campanie, fiecare participant va primi pe adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere, un mesaj ce conține următoarele informații:

  • Date personale prelucrate de Operator;
  • Scopurile prelucrării;
  • Perioada prelucrării;
  • Data la care datele personale vor fi șterse automat.

Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția companiilor implicate în organizarea și gestionarea acestei campanii.

În plus, participând la această campanie cu actualul regulament, declarați că ați citit și ați luat la cunoștință și sunteți de acord cu Termenii, condițiile și Politica de confidențialitate a Group SEB Romania SRL.

Datele personale 0ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în mod particular în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

 

SECŢIUNEA 13. TAXE ŞI IMPOZITE

13.1    Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea premiilor săptămânale și al Marelui Premiu al Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal - legea 227/2015.

13.2    Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea premiilor săptămânale și al Marelui Premiu cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.

13.3    Organizatorul și Agenţiile nu vor avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participanți în legătură cu această Campanie.

 

SECŢIUNEA 14. ÎNCETAREA CAMPANIEI

14.1    Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.

*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră.

14.2    În înțelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:

  1. pierderea bazelor de date care conţin înscrierile în campanie;
  2. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a premiilor;
  3. tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  4. orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.

14.3    Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1634 alin. (1) – (3) Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECŢIUNEA 15. LITIGII

15.1    Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.

15.2    Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite în termen de 2 săptămâni de la data terminării campaniei pe următoarea adresă: Groupe SEB România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, România. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie.

 

 

SECŢIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL

16.1    Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant, pe site-ul www.krups.ro/club sau printr-o solicitare scrisă către S.C. Groupe SEB România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13.

16.2    Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator; anunţul va fi făcut pe site-ul www.krups.ro/club

16.3    Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost semnat în 3 exemplare originale, astăzi ____/____/___data autentificării de către Notarul Public.

 

Organizator,

  1. Groupe SEB Romania SRL

Administrator

Ivaylo Grozdanov

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile