Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Motorola Hellocadouri

Perioada campaniei: 01.12.2021 – 20.12.2021

 

 

  1. SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul Campaniei promotionale Motorola Hellocadouri (denumita in continuare “Campania”) este LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI cu sediul in Str. Calea Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1, înregistrată la registrul comerțului sub nr. J40/5853/2005, CUI RO1741660 (denumit in continuare “Organizatorul”).

Campania Motorola Hellocadouri se desfasoara prin intermediul Agentiei GRAFFITI PUBLIC RELATIONS S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, corp B, etaj 4, sector 1, CUI nr. 24980530, atribut fiscal RO, numar de ordine in registrul comertului J40/718/2009 (denumita in continuare “Agentia ”).

  1. SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
    • Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
    • Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe castigacumotorola.ro, pe pagina de Facebook Motorola România (https://www.facebook.com/MotorolaRO) sau printr-o solicitare adresata Organizatorului la sediul din Str. Calea Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1 sau in cadrul locatiilor participante.
    • Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
    • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe castigacumotorola.ro si pe pagina de Facebook Motorola România (https://www.facebook.com/MotorolaRO) cu cel putin 24 ore inainte ca acestea sa intre in vigoare.

 

 

 

  • SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
    • Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, in magazinele Altex, MediaGalaxy, Orange, Vodafone, Flanco, Digi, dar și online pe pagina motorola.com/ro in conformitate cu prevederile prezentului Regulament (denumite in continuare “Locatiile Participante”).
    • Campania se desfasoara in perioada 01.12.2020 – 20.12.2020 (denumita in continuare “Perioada Campaniei”)

 

  1. SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
  • La campanie participa toate telefoanele marca Motorola, comercializate de catre Organizator in Romania (denumite in continuare “Produse Participante”), in Locatiile Participante.
  • Bonul fiscal/ factura fiscala care atesta achizitia Produsului/elor Participant/e din Locatiile Participante (Altex, MediaGalaxy, eMAG, Flanco, Orange, Vodafone, Digi sau motorola.com/ro) in Perioada Campaniei trebuie pastrat/a in original si in stare nedeteriorata pana la inmanarea premiilor.
  • Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nici o responsabilitate si nemaiasumandu-si nici o obligatie in legatura cu nici o circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
  • Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent al fiecarei Locatii Participante.

 

  1. SECTIUNEA 5. DREPTUL DE INSCRIERE
  • In campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inceperii campaniei si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
  • Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
  • Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane :
  • Persoanele care nu respecta Sectiunea 5.1;
  • Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
  • Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
  • Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 5.3.

 

  1. SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
  • Conditii privind inscrierea in Campanie
  • Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
  1. Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 5 de mai sus;
  2. Participantul trebuie sa achizitioneze minimum un Produs Participant dintr-o Locatie Participanta (Altex, MediaGalaxy, eMAG, Flanco, Orange, Vodafone, Digi sau motorola.com/ro) in Perioada Campaniei (1 – 20 decembrie 2021) si sa poata face dovada de achizitie;

Participantii la campanie trebuie sa pastreze in original si in stare buna/nedeteriorata bonul/ factura fisca/la inregistrat/a in campanie pana la primirea premiului (in cazul castigului). Este interzisa reproducerea si falsificarea bonurilor/ facturilor fiscale inscrise in Campanie, precum si alterarea, in orice mod, a celor originale.

In cazul in care inscrerea se realizeaza pe baza unei facturi fiscale, acesta trebuie sa fie emisa pe numele Participantului persoana fizica.

  1. Participantul se va inscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unui numar de bon fiscal/factura fiscala care atesta achizitia de Produse Participante din Locatiile Participante (Altex, MediaGalaxy, eMAG, Flanco, Orange, Vodafone, Digi sau motorola.com/ro) conform modalitatii de inscriere si cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la Art. 6.2 de mai jos;
  2. Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
  3. Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in urmatoarele retele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Telekom si Digi;
  4. Un Participant unic are dreptul la oricate inscrieri distincte doreste pe toata Perioada Campaniei;
  5. Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon;
  6. Acelasi bon fiscal/factura fiscala poate fi transmis/a o singura data. In cazul in care acelasi bon fiscal/factura fiscala va fi receptionata de catre Organizator de doua sau mai multe ori, acesta/aceasta va fi luata in considerare doar pentru prima inscriere, ordinea inscrierilor fiind cea cronologica raportata la ora receptiei in baza de date a Organizatorului si nu la momentul transmiterii inscrierii.

  

  • Inscrierea in Campanie

Participantii se pot inscrie in Campanie Online - prin completarea formularului de inscriere disponibil la accesarea website-ului www.castigacumotorola.ro.

Formularul de inscriere contine urmatoarele campuri si bife:

Camp 1 Nume

Camp 2 Prenume

Camp 3 Strada

Camp 4 Numar strada

Camp 5 Oras

Camp 6 Judet

Camp 7 Sector

Camp 8 Cod postal

Camp 9 Numar de telefon

Camp 10 Data nasterii

Camp 11 Adresa de e-mail

Camp 12 Cod IMEI 1

                Codul IMEI 1 transmis trebuie sa corespuna Produsului Participant achizitionat

Camp 13 Fotografie bon fiscal/factura fiscala care atesta achizitia Produsului Participant

Pe bonul fiscal/factura fiscala transmisa trebuie sa se poata identifica entitatea emitenta, data emiterii documentului si denumirea completa a Produsului Participant.

 

(*) Declar ca am peste 18 ani, am citit, inteles si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei.

 

(**) Confirm ca am fost informat, am citit Regulamentul Campaniei si am inteles informatiile privind prelucrarea datelor incluse in Anexa 1 a Regulamentului Campaniei si ca imi exprim consimtamantul in ceea ce priveste continutul acesteia si sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de catre Organizator si persoanele imputernicite de catre acesta.

 

Toate campurile si bifele marcate cu * si ** sunt obligatorii. Necompletarea campurilor sau nebifarea celor doua casute obligatorii duce la imposibilitatea inscrierii in promotie.

 

Pentru ca inscrierea sa fie valida, dupa completarea informatiilor solicitate in formular, Participantul trebuie sa apese butonul „ Trimite”

 

Validarea inscrierilor.

Dupa finalizarea inscrierii, Participantul va primi urmatorul mesaj:

FELICITĂRI!

Ai intrat în cursa pentru unul dintre premiile Motorola din campania Hellocadouri desfășurată în perioada 1-20 decembrie!

Dacă vei fi extras câștigător pentru unul dintre premiile campaniei #hellocadouri, vei fi contactat în perioada 21-22 decembrie pentru validare. După validare, numele tău și localitatea de reședință vor fi publicate pe pagina de Facebook Motorola România.

Mult succes!

Echipa Motorola

  • Numele castigatorilor Campaniei vor fi publicate pe website-ul Campaniei, castigacumotorola.ro, dupa validarea finala a acestora.

 

  • SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
  • In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele categorii de premii:
  • Premii mici

Nr. crt.

Descriere Premiu

Cantitate

Valoare unitara LEI ( TVA inclus )

Valoare totala LEI (TVA inclus)

1

Tableta Lenovo Yoga 11

10

1.999,99

19.999,9

  • Marele premiu

Nr. crt.

Descriere Premiu

Cantitate

Valoare unitara LEI (TVA inclus)

Valoare totala LEI (TVA inclus)

1

Laptop Lenovo Legion 7

1

15.872

15.872

 

  • Specificatiile premiilor:

Tableta Lenovo Yoga 11

  • Capacitate memorie: 8 GB
  • Capacitate stocare: 256 GB
  • Tip slot memorie: Micro SD
  • Versiune sistem operare: Android 11
  • Senzori: Time of Flight (ToF), Accelerometer, Ambient light sensor, Giroscop

Laptop Lenovo Legion 7

  • Tip procesor: i9
  • Diagonala display: 16 inch
  • Capacitate memorie: 32 GB
  • Tip memorie: DDR4
  • Tip stocare: SSD
  • Capacitate SSD: 1 TB
  • Valoarea totala a premiilor este de 35,871.9 RON (TVA inclus).
  • Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiului in bani, nu pot solicita inlocuirea premiilor cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiului castigat.
  • In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga un singur premiu din fiecare categorie pe toata durata campaniei.
  • Castigatorii premiilor nu pot ceda premiul, in integralitatea sau partial, unei alte persoane.

 

  • SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
  • Premiile mici oferite in cadrul Campaniei vor fi acordate prin trageri la sorti automate, utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie automata si vor avea loc in ziua imediat urmatoare a fiecarui interval de timp din Perioada Campaniei (denumit in continuare „Interval”). Pentru fiecare Interval se vor desemna 1 (un) castigator si 3 (trei) rezerve, astfel:
    1. Intervalul 1 (21.12.2021-22.12.2021) - tragerea la sorti se va realiza in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data de 21.12.2021. In cadrul acestei trageri la sorti se vor extrage, din toate inscrierile valide ralizate in perioada 01.12.2021-20.12.2021, 10 castigatori al premiului ce consta in Tableta Lenovo Yoga 11 si 30 (treizeci) rezerve.
  • Daca intr-un Interval nu exista suficiente inscrieri valide, premiul corespunzatorul Intervalului respectiv va ramane la dispozitia Organizatorului.
  • Marele premiu va acordat prin tragere la sorti automata, utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie automata si va avea loc in ziua imediat finalizarii Campaniei (21.12.2021).

In aceasta tragere la sorti intra toate inscrierile valide efectuate in perioada 01.12.2021, ora 00:00:00, ora Romaniei – 20.12.2021, ora 23:59:59, ora Romaniei si se va desemna 1 (un) castigator al premiului ce consta in Laptop Lenovo Legion 7  si 3 (trei) rezerve.

 

 

  1. SECTIUNEA 9. REVENDICAREA, VALIDAREA SI PRIMIREA PREMIILOR
    • Ulterior desemnarii potentialilor castigatori, Organizatorul va proceda la validarea acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea de catre acestia a conditiilor privind inscrierea/participarea.
    • Pana la validarea finala, un Participant ce a fost extras drept castigator va fi numit “potential castigator” si trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a fi declarat castigator final: revendicarea telefonica si validarea electronica. Neindeplinirea sau indeplinirea incompleta a oricarei etape de catre un potential castigator, conduce la invalidarea acestuia si apelarea la rezerve, in ordinea in care acestea au fost extrase.
    • Revendicarea telefonica:

Dupa extrageri, potentialii castigatori vor fi contactati de catre Agentie, in termen de 3 (trei) zile lucratoare, pe numarul de telefon cu care s-a efectuat inscrierea extrasa castigatoare, in vederea revendicarii premiului castigat. Agentia va efectua maxim 3 apeluri in acest termen, iar in cazul in care potentialul castigator nu poate fi contactat (prin imposibilitate de contactare se intelege de exemplu dar fara a se limita la situatiile in care numarul de telefon nu este alocat, telefonul este inchis sau numarul respectiv nu poate fi contactat, nu se afla in aria de acoperire etc.), sau in timpul apelului telefonic nu poate confirma participarea in Campanie, acesta va fi invalidat.  In momentul initierii conversatiei telefonice, participantul este instiintat despre situatia de fapt, si anume ca este potentialul castigator al unui premiu oferit in cadrul Campaniei si despre faptul ca apelul respectiv poate fi inregistrat.

 Potentialii castigatori invalidati conform Regulamentului nu vor beneficia de nici o despagubire din partea Organizatorului.

 In vederea revendicarii premiului, potentialului castigator i se va solicita: 

  1. a) sa confirme participarea sa in Campanie;
  2. b) Agentia va informa potentialul castigator cu privire la scopul colectarii si prelucrarii datelor cu caracter personal care sunt necesare pentru validarea si atribuirea premiului si vor fi stocate in concordanta cu legile locale fiscale. Participantul trebuie sa isi ofere acordul, in caz contrar premiul nu poate fi revendicat si, deci, va fi invalidat;
  3. c) sa confirme ca detine in original si nedeteriorat/a bonul fiscal/factura fiscala cu care a efectuat participarea in Campanie;
  4. d) sa comunice daca este/nu este angajatul uneia din companiile implicate in organizarea Campaniei mentionate in Regulamentul Oficial sau ruda de gradul I cu o persoana angajata la una din companiile respective;
  5. e) sa comunice urmatoarele date personale: nume si prenume, varsta, adresa de corespondenta, pentru a i se putea trimite premiul.

In cazul in care pasul de revendicare nu a fost indeplinit cu succes de catre potentialul castigator, premiul va fi invalidat, Organizatorul apeland la rezerve care se vor supune regulilor descrise in Regulament.

In situatia in care au fost respectate toate prevederile Regulamentului Oficial, mai exact etapa de revendicare a fost indeplinita cu succes de catre potentialul castigator, se va trece la etapa de validarea electronica. 

  • Validare electronica:

In apelul de revendicare telefonica descris mai sus, in scopul prevalidarii electronice, potentialului castigator, ii sunt solicitate spre a fi trimise Organizatorului prin e-mail sau fax (coordonate comunicate exclusiv potentialului castigator in momentul in care are loc revendicarea telefonica) in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la momentul revendicarii telefonice, urmatoarele:

  1. a) o fotocopie lizibila a bonului fiscal/facturii fiscal ce are tiparit numarul extras castigator, complet si nedeteriorat, pe baza caruia s-a efectuat inscrierea extrasa castigatoare,
  2. b) o poza lizibila cu codul IMEI1 al telefonului, pe baza caruia s-a efectuat inscrierea extrasa castigatoare,
  3. c) o poza a CI-ului, pe care sa se poata identifica numele si prenumele complet si CNP-ul

CNP-ul se va solicita in vederea indeplinirii obligatiilor prevazute de Codul Fiscal, mai precis de completare a Declaratiei 205 - Declaratia informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de retinere la sursa, pe beneficiari de venit (deoarece premiile ce constau in 10 tablete Lenovo Yoga 11 și un laptop Lenovo Legion 7, i9) depasesc pragul valoric de 600 RON prevazut de Codul Fiscal).

Dupa ce Organizatorul intra in posesia documentelor solicitate mai sus, in cazul in care acestea respecta Regulamentul Oficial al Campaniei, castigatorul va fi considerat validat.

Dupa ce Organizatorul intra in posesia documentelor solicitate mai sus, in cazul in care  acestea nu respecta Regulamentul Oficial al Campaniei, castigatorul va fi invalidat, Organizatorul apeland la rezerve in ordinea extragerii lor, care se vor supune regulilor descrise in Regulament. 

Punerea in posesie a premiilor se va face prin trimiterea premiului prin curier, la adresa oferita de castigator in pasul de validare electronica, in termen de maxim 60 de zile lucratoare de la data validarii electronice.

  • Termenele de revendicare si validare vor fi aplicate si eventualelor rezerve, in situatia in care un potential castigator nu indeplineste conditiile prezentului Regulament si este invalidat.
  • Alte clauze referitoare la acordarea premiilor:
  • Organizatorul nu-si asuma raspundere pentru situatiile in care Participantii au comunicat o adresa gresita sau nu se mai afla la adresa comunicata la pasul de revendicare pentru livrare, iar din aceste motive nu pot intra in posesia premiului si nici nu este obligat sa efectueze mai mult de o livrare sau livrarea la o alta adresa.
  • In situatia in care un potential castigator isi va exprima dezacordul cu privire la inregistrarea convorbirilor telefonice, reprezentantii Organizatorului vor pune la dispozitia acestuia un numar de fax sau adresa de e-mail, prin intermediul caruia/careia pot comunica in forma scrisa. La randul sau, castigatorul are obligatia de a pune la dispozitia Organizatorului un numar de fax sau adresa de e-mail unde poate primi corespondenta.
  • Pentru acuratetea informatiilor si ulterioare verificari, toate convorbirile telefonice, formularele electronice si/sau comunicarea prin e-mail ce se vor derula intre Agentie si Participanti sau Organizator si Participanti, vor fi inregistrate si stocate in acord cu legislatia privind telecomunicatiile si protectia datelor cu caracter personal.
    • Castigatorul premiului nu poate ceda premiul, in integralitatea sau partial, unei alte persoane.
    • In cazul in care castigatorul premiului este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica acesta este indreptatit sa intre in posesia castigului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
    • Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea acestora pe pagina de Facebook Motorola Romania (https://www.facebook.com/MotorolaRO), in folderul “Hello Cadouri”, in termen de aproximativ 15 zile de la data validarii lor finale.
    • Premiile se vor acorda fizic si vor fi predate pe baza unui proces-verbal intre participantii desemnati castigatori ai Campaniei si reprezentantul Organizatorului, in doua exemplare, proces-verbal ce va contine urmatoarele: numele si prenumele persoanei castigatoare, numar de telefon, datele de identificare din actul de identitate, numarul bonului fiscal/ facturii fiscale desemnate ca fiind castigatoare, copie bon fiscal/factura fiscala, precum si premiul acordat
    • In cazul in care premiul este refuzat de catre câștigător, premiul ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acesta in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

 

  1. SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
  • Agentia se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
  • Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea achizitiei Produselor Participante, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc).

 

  1. SECTIUNEA 11. LIMITAREA RASPUNDERII
  • Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
  • In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
  • Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
  • Pierderea bonurilor fiscale/facturilor fiscale;
  • Facturi fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
  • Lipsa/ilizibilitatea de pe bonul fiscal a denumirii Produselor Participante, a denumirii entitatii emitente a bonului fiscal/facturii fiscale transmise sau a datei achizitei;
  • Inscrierile online trimise in afara Perioadei Campaniei mentionate mai sus;
  • Inscrierile care nu sunt efectuate utilizand un numar de telefon din retelele Orange, Vodafone, Telekom si Digi;
  • SMS-urile/ e-mail-urile trimise de Organizator, dar care nu au fost primite de catre Participanti din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului;
  • Inscrierile online care nu contin toate campurile si bifele obligatorii;
  • Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale/facturilor fiscale inscrise sau continutului acestora;
  • Eventualele dispute legate de numarul de telefon/ adresa de e-mail utilizata pentru inscrierea in Campanie;
  • Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau inmanarii premiului;
  • Imposibilitatea castigatorului de a intra in posesia premiului din motive independente de Organizator;
  • Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
  • Situatiile in care numarul de telefon utilizat pentru inscrierea in Campanie nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
  • Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
  • Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiul castigat, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
  • Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/ inmanarea premiului cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
  • Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.

 

  • SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  • Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
  • SECTIUNEA 13. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
  • Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
    • Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
  • Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
  • SECTIUNEA 14. CONTESTATII SI LITIGII
  • Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale prin posta la adresa Organizatorului din Str. Calea Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1, Bucuresti, pana la data de 20.01.2022 inclusiv. Dupa aceasta data, nici o contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Contestatiile vor fi solutionate in termen de 15 de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.

    

  • Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei Motorola Hellocadouri

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul Mediapost Hit Mail

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI cu sediul in Str. Calea Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1, înregistrată la registrul comerțului sub nr. J40/5853/2005, CUI RO1741660 (denumita in continuare "Operator").

GRAFFITI PUBLIC RELATIONS S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, corp B, etaj 4, sector 1, CUI nr. 24980530, atribut fiscal RO, numar de ordine in registrul comertului J40/718/2009 (denumit in continuare "Imputernicit").

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREȘTI, adresa: Str. Calea Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1,

 

  1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

Pentru participanti:

  • Nume
  • Prenume
  • Strada si numar
  • Localitate
  • Județ
  • Sector
  • Cod postal
  • Numar de telefon
  • Data nasterii
  • Adresa de e-mail

In plus, pentru castigator:

  • CNP
  • Adresa de livrare
  • Semnatura (pe procesul verbal de predare-primire premiu)

 

  1. Scopurile prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:

  1. i) Organizarii si desfasurarii campaniei
  2. ii) Desemnarii si validarii castigatorului

iii)           Atribuirea premiului si indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului

 

  1. Temeiurile juridice ale prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul executarii contractului reprezentat de Regulamentul Oficial al Campaniei Motorola Hellocadouri. In cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite Imputernicitului Operatorului - GRAFFITI PUBLIC RELATIONS S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, corp B, etaj 4, sector 1, CUI nr. 24980530, atribut fiscal RO, firmei de curierat implicate in expedierea premiilor, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate pana la data de 20.01.2022.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

  1. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

  • dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
  • dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
  • dreptul la portabilitate a datelor;
  • dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere adresata Operatorului la adresa Str. Calea Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1, Bucuresti.

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

  1. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

  1. Alte prevederi

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile