Clauze și condiții
Promotor: Sony Europe B.V., Weybridge, Sucursala București, Șos. București – Ploiești 1A, Cod poștal 031681, Bucharest Business Park, Corp B („Sony”)
- Promoția dă dreptul clienților care au achiziționat unul dintre produsele BRAVIA XR TV enumerate mai jos („Produs(e) care se califică”) de la un dealer autorizat Sony din România între 7 octombrie 2021 și 30 noiembrie 2021 (inclusiv) să revendice credit PlayStation Store sub forma a 2 coduri de voucher digital în valoare totală de 450 lei („Voucher”), sub rezerva clauzelor și condițiilor stabilite în prezentul document.
Produse care se califică:
Categorie TV |
Denumire produs |
BRAVIA XR 4 K LCD |
XR-75X93J |
XR-75X9 5J |
|
XR-85X95J |
|
BRAVIA XR 4K OLEO |
XR-SSASOJ |
XR-65A80J |
|
XR-77A80J |
|
XR-SSA83J |
|
XR-65A83J |
|
XR-77A83J |
|
XR-55J\90J |
|
XR-65A90J |
|
XR-S3A90J |
|
BRAVIA XR 8K LCD |
XR-8SZ9J |
XR-75Z9J |
- Orice întrebare referitoare la Promoție sau la administrarea acesteia trebuie adresată Promotorului, și nu oricărei companii Sony Interactive Entertainment („SIE”). SIE nu este sponsorul, organizatorul sau administratorul Promoției.
- Trebuie să aveți vârsta de 18 ani sau mai mult pentru a face revendicarea. Aceasta este o promoție pentru consumatori și este disponibilă numai pentru consumatorul inițial care a cumpărat produsul. Revendicările de la revânzători și/sau de la orice alte companii, organizații și instituții sunt excluse din această ofertă.
- Această promoție este disponibilă numai pentru produsele calificate care au fost furnizate și distribuite de Sony către revânzătorii săi autorizați din România. Vă rugăm să verificați comerciantul pentru a vă asigura că este un revânzător autorizat care participă la promoție. Compania Sony nu este responsabilă pentru declarațiile înșelătoare ale unui comerciant în această privință, iar decizia finală cu privire la autorizarea unui comerciant aparține Sony.
Cum faceți solicitarea
- Pentru a vă revendica voucherul, va trebui să completați formularul de revendicare online la https://www.sony.ro/promo/tv Înscrierile trimise prin orice alte mijloace sau în orice alt format vor fi respinse. Veți avea nevoie de un cont My Sony pentru a trimite o revendicare. Dacă nu aveți deja un cont My Sony, vi se va cere să vă creați un cont înainte de a putea trimite revendicarea.
- Formularele de revendicare completate trebuie trimise până la miezul nopții pe 31 decembrie 2021. Nu se va accepta nicio revendicare după această dată.
- Va trebui să trimiteți în format electronic, împreună cu formularul de cerere, următoarele:
(1) o copie a chitanței/facturii de vânzare originale care indică în mod clar numele comerciantului, data achiziției și denumirea Produsului care se califică; și
(2) o fotografie cu seria și a ID-ului Produsului care se califică, afișate pe ecranul televizorului. Pentru a accesa seria și ID-ul dispozitivului, apăsați tasta „Home” (Acasă) de pe telecomandă, selectați „Status & Diagnostics” (Stare și diagnosticari), apoi „OK” și, în final, selectați opțiunea „System Information” (Informații de sistem). Puteți obține mai multe informații în acest sens prin intermediul următorului link: https://www.sony.ro/electronics/find-the-tvhc-model
- Chitanțele scrise de mână și/sau confirmările de comandă online nu vor fi acceptate. Facturile sau chitanțele false sau modificate nu vor fi aprobate, iar revendicarea respectivă va fi tratată drept fraudă. Sony își rezervă dreptul de a colecta informații suplimentare și/sau documente justificative pentru a valida revendicările atunci când este necesar.
- În cazul în care dovada de achiziție menționează o dată a comenzii diferită de data la care a fost emisă dovada de achiziție (data facturii), atunci data achiziției va fi determinată exclusiv prin raportare la data comenzii.
- După ce revendicarea dvs. a fost trimisă, veți primi o confirmare de primire. Dacă cererea este validă, veți primi un alt e-mail în termen de 20 (douăzeci) de zile lucrătoare cu 2 coduri voucher PlayStation Store în valoare de 225 lei fiecare. Dacă revendicarea este incompletă sau nu respectă cerințele stabilite în aceste clauze și condiții, veți fi informat prin e-mail și vi se va acorda o perioadă de 14 (paisprezece) zile calendaristice pentru a rezolva orice problemă și pentru a trimite documentul (documentele) corect(e) și valabil(e) care să îndeplinească aceste cerințe. Dacă nu ați primit niciun e-mail, vă rugăm să verificați folderul „Junk” din e-mail.
Valorificarea voucherului
- Voucherele trebuie valorificate în PlayStation Store până cel târziu la 31 decembrie 2022. Pentru a vă valorifica Voucherul, accesați https://my.playstation.com/ și conectați-vă folosind contul PlayStation Network sau creați un cont nou. Selectați meniul Account (Cont) făcând clic pe fotografia dvs. de profil din colțul din dreapta-sus, faceți clic pe „Redeem Codes” (Valorificare coduri) și apoi introduceți codul promoțional de 12 caractere care v-a fost trimis prin e-mail. Puteți, de asemenea, să valorificați voucherul prin intermediul consolei PS4 sau PS5 – detalii complete despre cum să vă activați codul sunt disponibile la următorul link: https://www.playstation.com/en-gb/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/
- Pentru întrebări de asistență cu privire la orice erori legate de jocuri și/sau probleme legate de valorificarea Voucherului în PlayStation Store, vă rugăm să accesați https://www.playstation.com/en-gb/support
General
- Compania Sony își rezervă dreptul de a respinge revendicările în cazul în care suspectează că se face o revendicare falsă sau frauduloasă sau în cazul în care a fost făcută o revendicare care nu respectă aceste clauze. Compania Sony își rezervă dreptul de a lua măsuri legale în cazul unor revendicări frauduloase.
- Nu se poate face o revendicare pentru un Produs care se califică returnat la comerciant pentru o rambursare.
- Vor fi acceptate cel mult 2 (două) revendicări de persoană. Va fi acceptată o singură revendicare pentru fiecare produs – orice revendicări ulterioare care menționează același număr de serie al produsului vor fi respinse.
- Voucherele și codurile PlayStation Store nu sunt transferabile, nu pot fi schimbate și nu pot fi înlocuite cu bani. Nu este disponibilă nicio ofertă sau recompensă alternativă.
- Participarea la această promoție nu împiedică participarea la alte promoții legate de Produsele care se califică.
- Informațiile cu caracter personal pe care le furnizați vor fi procesate de Sony Europe BV și de furnizorii săi de servicii terți în scopul administrării acestei Promoții. Prin trimiterea unei revendicări, se va considera că ați citit și ați acceptat aceste Clauze și condiții și politica de confidențialitate a companiei Sony, care este disponibilă la: https://www.sony.ro/eu/pages/privacy/ro_RO/privacy_overview.html. Dacă aveți întrebări referitoare la modul în care utilizăm informațiile dvs. cu caracter personal, contactați-ne prin intermediul formularului web online la adresa http://services.sony.co.uk/support/en/contacts/pim/email.
- Dacă aveți întrebări legate de această promoție sau de revendicarea dvs., vă rugăm să ne contactați la +40372723019 sau prin intermediul paginii web http://www.sony.ro/promo/contact
- Această Promoție este supusă legilor din România și orice litigii trebuie să fie aduse sub jurisdicția instanțelor din România (cu excepția cazului în care legislația națională aplicabilă prevede altfel).