Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENT CAMPANIE

“5 ANI GARANȚIE PENTRU ESPRESSOARELE AUTOMATE

DE’LONGHI CU CARAFĂ PENTRU LAPTE”

01.04.2022 – 31.12.2022

 

 

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL ŞI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

  • Campania “5 ANI GARANȚIE PENTRU ESPRESSOARELE AUTOMATE DE’LONGHI CU CARAFĂ PENTRU LAPTE” (“Campania”) este organizată şi desfăşurată de către SC DE’LONGHI ROMANIA SRL, Leonardo da Vinci nr.1, Jucu – Herghelie, Jud. Cluj, înregistrată în Registrul Comertului sub nr. J12/43/11.01.2012, având CUI RO29527204, cont bancar RO36 CITI 0000 0007 5575 0018, deschis la Citibank Europe PLC, Dublin – Filiala Cluj Napoca, reprezentată de Massimo Paronitti, în funcţia de Administrator, (denumită în continuare “Organizatorul”)
  • Participanţii la Campanie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului regulament oficial al Campaniei (“Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”).
  • Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public în format electronic, conform legislaţiei aplicabile în România, pe site-urile retailerilor parteneri și pe pagina oficială de Facebook De’Longhi Romania - https://www.facebook.com/delonghiromania
  • Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunţarea în mod public a modificărilor respective prin intermediul aceloraşi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost făcut public anterior, precum şi prin notificarea autorităţilor competente, după caz, dacă modificările efectuate necesită o astfel de
  • Campania este organizată cu sprijinul FIELD STAR S.R.L. cu sediul in Bucureşti, Sectorul 1, Strada Dionisie Lupu, nr. 70-72, DEMISOL şi PARTER, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J/40/9824/2003, Cod unic de inregistrare RO 15600992, denumită în continuare “Agenţia”, pentru activitatea legată de autentificarea regulamentului campaniei.

 

 

SECŢIUNEA 2. ARIA DE DESFÃŞURARE A CAMPANIEI

 

2.1. Campania este organizată şi se desfăşoară exclusiv în magazinele fizice sau online ale retailerilor parteneri De’Longhi de pe teritoriul României.

 

SECŢIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

 

  • Campania se va desfăşura între 04.2022 si 31.12.2022.
  • Campania se va desfăşura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament
  • Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Perioada Campaniei pe parcursul derulării acesteia, dar nu înainte de a anunța acest lucru

 

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

4.1 Campania este deschisă participării persoanelor fizice, cu vârsta de peste 18 ani, împliniți la data începerii Campaniei, cetățeni români sau cetățeni străini, rezidenți în România, sau cu domiciliul sau reședința, chiar temporară, în România.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

 

5.1 În această campanie sunt incluse toate modelele de espressoare automate De’Longhi cu carafă pentru lapte listate în magazinele fizice/ online partenere.

 

 

SECŢIUNEA 6. BENEFICII

 

  • În cadrul Campaniei, orice espressor automat De’Longhi cu carafă pentru lapte achiziționat în perioada Campaniei, din magazinele fizice/ online partenere, beneficiază de 5 ani garanție, după cum urmează:
  • 2 ani se acordă automat, conform Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 Decembrie 2021. Garanția acoperă toate componentele espressorului pe durata primilor 2
  • 3 ani extra garanție doar pentru râșniță și infuzor.

Garanția este valabilă doar în baza documentului de achiziție (factură și/ sau bon fiscal) și este asigurată de către unitățile de service partenere:

 

  • Nu se poate acorda contravaloarea intervenției/ reparației în bani.

 

 

SECŢIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI

 

  • Fiecare espressor automat De’Longhi cu carafă pentru lapte achiziționat din magazinele fizice/ online partenere în perioada Campaniei beneficiază de o perioadă totală de 5 (cinci) ani garanție, conform Secțiunii 6.1. Acest interval se calculează de la data livrării produselor, iar garanția este valabilă doar în baza prezentării documentului de achiziție (factura și/ sau bon fiscal).
  • În cazul în care espressorul automat De’Longhi cu carafă pentru lapte necesită o intervenție în service, clientul va face o solicitare către unul dintre partenerii de service autorizați, menționați la Secțiunea 1, în care va semnala situația întâmpinată (referitoare la râșniță sau la infuzor).
  • Transportul este asigurat integral de către service-ul partener.
  • Termenul de soluționare este de 15 zile calendaristice de la momentul depunerii sesizării.
  • Pentru a beneficia de garanția de 5 ani, espressorul automat De’Longhi trebuie să fie achiziționat din magazinele partenere, doar de pe teritoriul României.
  • Intervenția service se va face exclusiv pe teritoriul României.
  • Clientul se obligă să păstreze, pe toată perioada garanției, documentele de achiziție în original pentru a beneficia de service gratuit pentru râșniță și infuzor.

 

  • Service-ul nu își asumă eventualele intervenții/ reparații în cazul în care espressoarele nu sunt utilizate corespunzător (prezintă urme de lovire, au componente lipsă/ deteriorate, )

 

SECŢIUNEA 8. ÎNCETAREA CAMPANIEI ÎNAINTE DE TERMEN

 

  • Prezenta Campanie poate înceta înainte de termen numai în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua prezenta Campanie.
  • Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru situația în care, din cauza intervenirii unui eveniment ce constituie forță majoră sau caz fortuit, produsul achiziționat nu poate beneficia de serviciile de service, conform prezentului Regulament.

 

SECŢIUNEA 9. LITIGII

 

9.1 Eventualele litigii apărute între Organizator și consumator se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.

 

 

FIELD STAR SRL

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Pentru a-ți oferi o experiență online cât mai plăcută și personalizată, folosim cookie-uri de marketing. Acestea ne permit să îți recomandăm produse sau servicii care se potrivesc preferințelor tale.
Statistica
Cookie-urile de statistică ne ajută să înțelegem mai bine cum folosești site-ul nostru. Ele colectează informații anonime despre activitatea ta, precum paginile pe care le vizitezi cel mai des, pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și a optimiza conținutul.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile