Prelucrare date personale candidati/potentiali angajati in cadrul departamentului Resurse Umane Flanco
Sumar
- Cine suntem?
- Ce se intelege prin date personale?
- Ce se intelege prin prelucrarea de date personale?
- Ce categorii de date personale prelucram si prin ce mijloace?
- In ce scopuri prelucram date personale?
- Divulgarea de date personale unor destinatari si/sau terti
- In ce tari realizam prelucrari de date personale?
- Cat timp pastram datele tale personale?
- Cum iti protejam datele personale?
- Ce drepturi ai cu privire la prelucrarea datelor personale?
- Cum poti afla mai multe pe subiectul prelucrarii datelor personale?
- Actualizari ale politicii privind prelucrarea datelor personale
Cine suntem?
in sensul definit prin legile privind protectia datelor personale (Regulamentul UE 2016/676 si legislatia nationala de implementare, cunoscute sub denumirea „Regulament GDPR” sau „GDPR”), Flanco are calitatea de Operator atunci cand este vorba de prelucrarea datelor personale ale candidatilor, potentiali angajati ai Flanco.
Ce se intelege prin date personale?
Ce se intelege prin prelucrarea de date personale?
Ce categorii de date personale prelucram si prin ce mijloace?
Astfel, realizam o prelucrare de date personale atunci cand:
• candidezi pentru unul din posturile disponibile in cadrul Flanco, direct prin intermediul paginii aflate la adresa flanco.ro/cariere sau prin intermediul altor site-uri (ex. agentii de recrutare si plasare personal, site-uri dedicate pentru recrutare, platforme ATS, retele sociale precum LinkedIn sau Facebook etc.);
• ne trimiti CV-ul tau pentru a fi luat in considerare pentru eventuale posturi disponibile in prezent sau in viitor in cadrul Flanco, direct prin intermediul paginii aflate la adresa flanco.ro/cariere sau prin orice alte mijloace de contact puse la dispozitie de Flanco;
• ai promovat concursul si ai acceptat oferta noastra de angajare si urmeaza sa inchei un contract de munca cu Flanco.
in toate aceste cazuri colectam date personale si documente, cum ar fi, fara ca enumerarea sa fie limitativa: nume si prenume, varsta, fotografie, date de contact (adresa domiciliu, e-mail, numere telefon si/sau fax), functia actuala si compania angajatoare, experienta profesionala anterioara, date despre educatie, abilitati, certificari, permise, nivel de cunoastere limbi straine si recomandari profesionale, C.V. etc.
Flanco prelucreaza datele personale si documentele furnizate si/sau transmise de candidati/potentiali angajati ai Flanco prin mijloace mixte, pe suport hartie, in mediul electronic (ex. in sistem informatic) dar si in format mixt.
Flanco prelucreaza datele personale si documentele furnizate si/sau transmise de candidati/potentiali angajati ai Flanco prin mijloace mixte, pe suport hartie, in mediul electronic (ex. in sistem informatic) dar si in format mixt.
In ce scopuri prelucram date personale?
• in scopul demararii si derularii procedurii de recrutare, care consta in primirea si evaluarea candidaturii tale pentru unul sau mai multe dintre posturile disponibile in cadrul Flanco;
• in scopul derularii procedurii premergatoare angajarii, respectiv in vederea incheierii contractului de munca dintre tine si Flanco, in cazul finalizarii cu succes a procedurii de recrutare si a acceptarii de catre tine a ofertei de angajare.
Temeiul legal pentru aceste prelucrari de date este prevazut in Regulamentul GDPR in art. 6 alin. 1 lit. a (consimtamant, pentru trimiterea voluntara de catre tine a unei candidaturi) si lit. b (incheierea unui contract, in cazul Flanco, pentru initierea, derularea si finalizarea procedurii de recrutare, prin derularea actiunilor premergatoare necesare in vederea incheierii contractului de munca). in acest context, refuzul tau de a ne furniza date obligatorii (ex. cele marcate ca atare prin * in formularele tipizate de colectare de date), atunci cand ti le solicitam, determina, dupa caz si in functie de momentul in care intervine acest refuz, fie imposibilitatea demararii procedurii de recrutare, a continuarii derularii procedurii de recrutare, fie imposibilitatea de demarare a formalitatilor premergatoare angajarii (ex. avizul de medicina a muncii).
Divulgarea de date personale unor destinatari si/sau terti
• furnizori de servicii de medicina a muncii;
• furnizori de servicii de call-center;
• furnizori de servicii IT legate direct de prelucrarea candidaturilor;
• furnizori de servicii de gazduire web.
Din ratiuni de confidentialitate, securitate si protejare a intereselor comerciale, Flanco nu poate sa divulge denumirea/numele exact al acestor furnizori, ci doar categoriile din care acestia fac parte. in conditiile legii, lista completa si detaliata a datelor lor de contact poate fi pusa la dispozitia autoritatilor competente sau a persoanelor vizate interesate, la cerere.
in cazurile in care ne revine o obligatie legala sau este necesar sa aparam un interes legitim ( al Flanco ori al unui tert), ori pentru a proteja un interes vital (al tau ori al altei persoane fizice), putem de asemenea sa divulgam anumite date personale unor autoritati publice. Ne vom asigura intotdeauna ca accesul destinatarilor si/sau al tertilor la datele personale se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind securitatea si confidentialitatea datelor, in baza unor garantii adecvate sau in baza unor contracte incheiate cu acestia. Destinatarii si tertii au obligatia sa foloseasca datele personale pe care le primesc de la Flanco sau la care Flanco le permite accesul, in siguranta si exclusiv pentru scopurile precizate de Flanco. Acestia au acces doar la datele personale strict necesare furnizarii serviciului solicitat de Flanco si nu pot folosi datele in alte scopuri proprii.
In ce tari realizam prelucrari de date personale?
Cat timp pastram datele tale personale?
Cum iti protejam datele personale?
• pastram datele pe hartie, in arhive securizate impotriva distrugerilor si a accesului neautorizat;
• pastram datele in format electronic, pe mijloace electronice si servere securizate si asiguram redundanta stocarii acestora.
insa trebuie sa stii ca transmiterea de date si informatii prin internet, email sau prin intermediul altor retele publice nu este in totalitate sigura. Exista riscul ca aceste informatii sa fie interceptate si utilizate de catre terte parti neautorizate. Flanco nu isi poate asuma responsabilitatea pentru vulnerabilitatile unor sisteme informatice care nu se afla sub controlul sau.
Ce drepturi ai cu privire la prelucrarea datelor personale?
Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date personale. Din acest motiv, te rugam sa ne transmiti cererile utilizand datele folosite in relatie cu Flanco (de exemplu, nume, telefon sau adresa e-mail). in caz contrar, avem dreptul sa efectuam verificari suplimentare prin solicitarea de informatii care au ca scop confirmarea identitatii tale.
Furnizare informatii. in cazuri exceptionale, cand solicitarea ta este nefondata, repetitiva sau excesiva, avem dreptul sa respingem cererea de furnizare a informatiilor, in conformitate cu art. 12 din Regulamentul GDPR.
Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 1 luna. Acest termen poate fi prelungit cu 2 luni in cazuri mai complicate, cum ar fi de exemplu situatia in care ai facut mai multe solicitari, sau cererea ta necesita operatiuni complexe.
Drepturile tertelor parti. Vom accepta orice solicitare a ata si o vom trata corespunzator, avand in vedere ca raspunsul si solutia oferite sa nu afecteze drepturile unor terte parti, atunci cand aceasta posibilitate exista.
Poti sa contactezi in orice moment Responsabilul cu Protectia Datelor Flanco:
• prin e-mail la adresa: [email protected];
• prin posta sau curier la adresa: soseaua Bucuresti-Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, cladirea A („Windsor”), etaj 5, Voluntari, judetul Ilfov - cu mentiunea In atentia Responsabilului cu Protectia Datelor Flanco.
Pentru mai multe detalii cu privire la reglementarile in vigoare privind datele personale sau pentru a depune o plangere, te poti adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), la urmatoarele date de contact:
• prin posta sau curier la adresa: Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti;
• prin e-mail la adresa: [email protected];
• prin telefon la numerele: 0318.059.211 sau 0318.059.212.
Fara sa-ti fie afectat in vreun fel dreptul de a contacta in orice moment Autoritatea Nationala de Supraveghere, iti sugeram ca in prealabil sa iei legatura cu noi. iti promitem ca vom depune toate diligentele pentru a rezolva pe cale amiabila orice problema aparuta pe subiectul prelucrarii datelor tale personale.
Deoarece traim intr-un mediu dinamic si in continua schimbare, ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica politica noastra privind prelucrarea datelor personale. Dorim sa reflectam toate schimbarile in modul in care prelucram datele tale personale, precum si orice modificari ale cerintelor legale privind acest subiect.
Valabil din 15.12.2021, data publicarii.
Drepturi legate de datele personale | Detalii |
Accesul la date |
Poti sa ne soliciti:
• sa confirmam daca iti prelucram datele cu caracter personal;
• sa iti punem la dispozitie o copie a acestor date;
• sa iti oferim informatii despre datele tale personale, cum ar fi de exemplu datele detinute, scopurile in care le utilizam, daca le divulgam unor terti si cui anume, daca le transferam in afara granitelor si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi ai cu privire la ele, cum poti face o plangere si cui o poti adresa, de unde am obtinut datele tale.
|
Rectificarea datelor |
Poti sa ne soliciti sa rectificam sau sa completam datele tale personale, atunci cand consideri ca acestea nu corespund realitatii. Este posibil sa incercam sa verificam acuratetea datelor inainte de a le rectifica.
|
Stergerea datelor |
Poti sa ne soliciti sa iti stergem datele personale in situatia in care:
• acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost prelucrate; sau
• ti-ai retras consimtamantul, in cazul in care prelucrarea avea ca temei legal consimtamantul tau; sau
• dai curs unui drept legal de a te opune prelucrarii; sau
• datele au fost prelucrate ilegal; sau
• ne revine o obligatie legala in acest sens.
Este bine sa stii ca nu avem obligatia sa ne conformam solicitarii de stergere a datelor tale personale in cazul cand prelucrarea este necesara:
• pentru respectarea unei obligatii legale; sau
• pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
Desi acestea doua sunt cele mai probabile circumstante in care ti-am putea refuza solicitarea de stergere a datelor personale, pot exista si alte imprejurari in care nu suntem obligati sa dam curs unei astfel de solicitari.
|
Restrictionarea prelucrarii |
Poti sa ne soliciti o restrictionare a prelucrarii datelor tale personale in cazul in care:
• contesti exactitatea lor (vezi detaliile legate de rectificarea datelor), pentru a ne permite sa efectuam verificarile necesare; sau
• prelucrarea este ilegala, insa nu doresti ca datele sa fie sterse; sau
• datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care a fost realizata prelucrarea, dar ai nevoie de acestea pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
• ti-ai exercitat dreptul de a te opune prelucrarii, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza in respectivul caz este inca in desfasurare.
Este bine de stiut ca putem continua sa folosim datele tale personale in urma unei solicitari de restrictionare a prelucrarii, in cazurile cand:
• avem consimtamantul tau; sau
• pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
• pentru a proteja afectarea drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice.
|
Portabilitatea datelor |
Poti sa ne soliciti sa iti furnizam datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit prin mijloace automate. Sau poti sa ne soliciti, daca este tehnic posibil, ca datele tale personale sa fie portate direct catre un alt operator, dar numai atunci cand:
• prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul tau, ori pe incheierea sau executarea unui contract cu tine; si
• prelucrarea se face prin mijloace automate.
|
Opozitia la prelucrare |
in cazul in care consideri ca drepturile si libertatile tale fundamentale prevaleaza in situatia unei prelucrari a datelor tale personale avand ca temei legal un interes legitim al nostru, poti sa te opui in orice moment acestei prelucrari.
|
Luarea de decizii automate |
Nu luam decizii automate sau de creare de profiluri care sa aiba efecte juridice ori alt efect semnificativ.
|
Cum poti afla mai multe pe subiectul prelucrarii datelor personale?
• prin e-mail la adresa: [email protected];
• prin posta sau curier la adresa: soseaua Bucuresti-Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, cladirea A („Windsor”), etaj 5, Voluntari, judetul Ilfov - cu mentiunea In atentia Responsabilului cu Protectia Datelor Flanco.
Pentru mai multe detalii cu privire la reglementarile in vigoare privind datele personale sau pentru a depune o plangere, te poti adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), la urmatoarele date de contact:
• prin posta sau curier la adresa: Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, Bucuresti;
• prin e-mail la adresa: [email protected];
• prin telefon la numerele: 0318.059.211 sau 0318.059.212.
Fara sa-ti fie afectat in vreun fel dreptul de a contacta in orice moment Autoritatea Nationala de Supraveghere, iti sugeram ca in prealabil sa iei legatura cu noi. iti promitem ca vom depune toate diligentele pentru a rezolva pe cale amiabila orice problema aparuta pe subiectul prelucrarii datelor tale personale.
Actualizari ale politicii privind prelucrarea datelor personale
Valabil din 15.12.2021, data publicarii.