Disponibila la achizitionarea oricarui produs din urmatoarele categorii: electrocasnice mari (frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, uscatoare de rufe, aragazuri, hote, produse built-in), electrocasnice mici (aparate de gatit, aparate de preparare cafea, aparate pregatire mic dejun, etc), electronice (televizoare, sisteme HI-FI, Home-Cinema, proiectoare, minisisteme, microsisteme, camera foto-video, soundbar), echipamente IT (imprimante, multifunctionale, scanner-e, desktop PC, laptop, tablete, boxe, monitoare,boxe portabile, notebook-uri, console de gaming), telefoane mobile, smartphone, smartwatch, smartband, trotinete electrice.
Cine sunt partenerii nostri?
Partenerii Flanco pentru acest serviciu sunt compania de asigurari UNIQA Asigurari si Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare.
Cui se adreseaza asigurarea?
Clientilor Flanco care au 18 ani impliniti si care doresc sa-si asigure produsul in momentul achizitiei.
Ce riscuri acopera asigurarea?
Asigurarea acopera doua mari categorii de riscuri la care pot fi expuse produsele:
- Dauna accidentala (deteriorare/avarie accidentala): deteriorarea brusca si neprevazuta a echipamentului electronic, care nu este exclusa in mod expres in conformitate cu prevederile mentionate la capitolul 8. Asiguratorul va despagubi contravaloarea reparatiei sau inlocuirii echipamentului electronic asigurat daca acesta se deterioreaza accidental.
- Furt prin efractie sau violenta: sustragerea neautorizata a echipamentului electronic de catre un tert, cu intentia de deposedare permanenta, savarsita prin folosirea amenintarilor, a violentei sau prin efractie, asa cum sunt aceste fapte descrise in Codul Penal. Asiguratorul va despagubi contravaloarea reparatiei sau inlocuirii echipamentului electronic asigurat daca acesta este furat prin efractie sau violenta.
Asiguratorul va inlocui echipamentul electronic asigurat, cu conditia ca furtul sa fie declarat la Politie in termen de 48 de ore de la data producerii evenimentului, indiferent de teritorialitatea producerii evenimentului.
In cazul in care furtul s-a produs in afara teritoriului Romaniei, Asiguratul/Utilizatorul este obligat sa prezinte documentul care face dovada depunerii plangerii penale la politie din tara respectiva, insotit de traducerea autorizata a acestuia.
- Suprasarcina: Asiguratorul va acoperi daunele materiale produse echipamentelor electronice de tip electrocasnic ca urmare a producerii suprasarcinii electrice, pe baza confirmarii producerii evenimentului de la furnizorul de energie electrica. Confirmarea evenimentului cade in sarcina Asiguratului/Utilizatorului.
Nota: In cazul aprobarii unei cereri de despagubire cu privire la echipamentul electronic asigurat, vor fi inlocuite orice accesorii furnizate in acelasi timp cu echipamentul si care au fost deteriorate, sau pierdute ca urmare a unui furt prin efractie sau violenta.
Unde sunt acoperite riscurile de asigurare?
Oriunde pe teritoriul Romaniei. Si oriunde calatoresti in lume, pentru cel mult 30 de zile consecutive de la plecarea din tara.
Pe ce durata de timp se poate incheia asigurarea?
Poti sa optezi pentru o asigurare de 12 sau de 24 luni. Polita se va activa la ora 00:00 a zilei urmatoare semnarii contractului de asigurare si a platii primei de asigurare. Si va lua sfarsit la ora 24:00 a ultimei zile din perioada pentru care ai ales sa inchei asigurarea.
Care sunt despagubirile in caz de eveniment?
In situatia producerii unui incident acoperit de asigurare, produsul asigurat iti va fi reparat sau inlocuit. In cazul inlocuirii, este bine sa stii ca nu intotdeauna poate fi posibila furnizarea aceleiasi culori sau acelorasi finisaje, iar valoarea bunului nou nu poate depasi pretul de achizitie al bunului asigurat/valoarea din polita de asigurare. Tot in situatia unui evenimenteste obligatorie plata fransizei pentru produsele asigurate care au aceasta fransiza mentionata in polita.
Cum trebuie procedat in caz de eveniment?
Aici regasesti pasii pe care trebuie sa ii urmezi in cazul producerii unui eveniment acoperit de asigurare:
Pasul 1
In caz de furt, faci plangere la Politie in termen de cel mult 48 de ore de la producerea sau descoperirea acestuia. Vei avea nevoie de un numar de referinta al plangerii si de o copie a raportului Politiei.
Pasul 2
Notifici Marsh Broker, in cazul producerii oricarui gen de eveniment acoperit de asigurare, in termen de 7 zile lucratoare de la producerea ori descoperirea acestuia, la telefon +40.372.77.77.68 sau la e-mail [email protected]. In cazul incidentelor survenite in strainatate, termenul este de 2 zile lucratoare de la revenirea in Romania. In urma notificarii, Marsh Broker iti va transmite un formular tipizat pentru cererea de despagubire.
Pasul 3
Faci o solicitare de despagubire catre Marsh Broker care trebuie sa contina:
• formularul de cerere de despagubire, cu toate rubricile obligatorii completate si cu o descriere conforma cu realitatea a evenimentelor, cat mai precisa si mai detaliata;
• polita de asigurare si factura de achizitie a bunului, in original;
• raportul Politiei si numarul de referinta al plangerii, in cazul unei cereri de despagubiri pentru furt in imprejurari grave.
Cat timp dureaza procedura?
In situatia respectarii pasilor si termenelor mentionate, vei primi o decizie de preaprobare in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la transmiterea unei documentatii corecte si complete. In cazul daunelor accidentale, vei primi aprobarea finala si decizia de reparare sau inlocuire in termen de 2 zile lucratoare de la predarea bunului. Daca decizia a fost una de reparare, e bine sa stii ca service-ul pentru spre exemplu: un telefon, laptop sau tableta poate dura pana la 15 zile lucratoare, in functie de necesarul concret de componente care vor trebui inlocuite
Termeni si conditii
Poti sa afli aici toate detaliile despre Asigurarea produselor IT, electronice si electrocasnice sau de la consultantii nostri de vanzari din orice magazin din reteaua Flanco.
Informarea precontractuala pentru incheierea asigurarii poate fi consultata aici. Iar aici, informarea preliminara, parte din contractul de asigurare.