Pentru imbunatatirea experientei tale pe site-ul nostru folosim fisiere de tip cookie. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze.
Sunt de acord cu politica de cookies
Îți amintești de vremurile când Apple se mândrea că are un singur telefon… nu, nu, ci mai degrabă TELEFONUL, în opoziție cu toți ceilalți producători? Care încercau să propună câte un model pentru fiecare grupă de vârstă, segment de piață sau scenariu de utilizare. Singurul avantaj al unui iPhone fiind pe atunci doar faptul că se putea cumpăra în orice culoare, atâta vreme cât aceasta era negru. Motive suficiente pentru ca în fiecare lună să se lanseze la apă cel puțin câte o navă-amiral pe post de iPhone killer.
Cum se mai schimbă timpurile, vorba lui Bob Dylan! Dacă ne uităm în gama curentă de la Apple găsim acum cel puțin 8 modele.
Iar dacă adăugăm și cel puțin 10 culori (cumulat) în care poți să cumperi aceste modele, vedem că Apple gândește cu adevărat diferit față de acum câțiva ani. Confuz, poate, dar diferit cu siguranță.
Singura constantă cu adevărat a fost poziționarea de produs premium al iPhone-ului. Este drept că de la apariția iPhone X în 2017, această poziționare a fost urcată la niveluri de neimaginat… până în toamna anului trecut, când iPhone XS a ridicat-o din nou. Dar astăzi, Apple ne spune tare și clar că există un iPhone pentru orice gust, pentru orice dimensiune a palmei și pentru orice grosime a buzunarului. Telefonul premium și exclusiv pentru toată lumea, altfel spus.
Și dacă pui la socoteală că poți cumpăra un iPhone în 24 rate fără dobândă, iar după cei 2 ani valoarea lui de revânzare rămâne ridicată (între 40 și 60%), singurul semn de întrebare rămâne cel din titlu.
Chiar așa, tu ce fel de iPhone ești?